بیوگرافی ابراهیم تهامی

5 سال پیش
بیوگرافی ابراهیم تهامی
5/5 - (123 امتیاز)

بیوگرافی ابراهیم تهامی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

سید ابراهیم تهامی (زاده ۳۰ شهریور ۱۳۴۵ – آبادان) بازیکن بازنشستهٔ فوتبال اهل ایران است.

زندگینامه ابراهیم تهامی

بیوگرافی ابراهیم تهامی

فعالیت ورزشی

وی سابقه بازی در باشگاه‌های استقلال اهواز و استقلال تهران و صنعت نفت آبادان را دارد.

هر کس بازی مرا دیده آن را فراموش نمی کند. مطمئن باشید هیچ وقت بازیکنی در سطح من نخواهد آمد. آن هایی که روبروی من بازی کردند می دانند که من چه کار کرده ام. اما نسل جوان این چیزها را ندیده و نمی داند. البته نسل جدید خیلی باسواد و باشعور است و من قصد توهین ندارم فقط می گویم که بازی مرا ندیده اند که مقایسه کنند.

یک بار برای مدافع نساجی خیلی دلم سوخت چون پنج گل به آن ها زدیم. آن روز خیلی اذیتش کردم و مدام استارت می زدم، بنده خدا خیلی اذیت شد. فر کنم این بدترین روز زندگی اش بود.

مربیان تیم ملی پرسپولیسی بودند و من هم خیلی این تیم را اذیت کرده بودم. مایلی کهن هم با من خوب نبود، البته به او احترام می گذارم ولی قضاوت را به خدا واگذار می کنم. من می توانستم از طریق تیم ملی به اروپا بروم و حرف اول را بزنم ولی نگذاشتند که این اتفاق رخ بدهد.

حاشیه ها

سیاست

او می گوید:

برای من فرقی نمی کند چه کسی در مجلس باشد، من می خواهم کسی در مجلس باشد که هوای جوانان ما را داشته باشد. من یک دوستی دارم که بنگاه املاک دارد، گاهی پیش او می روم و می بینم جوانانی که می آیند و دنبال خانه هستند چه مشکلاتی دارند. خیلی دلم برای شان می سوزد، به دوستم می گویم هوای شان را داشته باش ولی او می گوید آقا سید خانه مال مردم است و نمی توانم کاری کنم. این مشکلات را که می بینم دلم می سوزد و می گویم دیگر نمی توانم به بنگاه املاک بیایم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی داوود سیدعباسی

زندگی شخصی

من و همسرم با هم بزرگ شدیم، برادر همسرم فوتبالیست بود و از این طریق با هم آشنا شدیم. ما در خوابگاه جنگ زده ها یکدیگر را دیدم و آن موقع من در تیم شهید جهان آرای شیراز بازی می کردم، درواقع جنگ باعث شد ما به هم برسیم.

خیلی از همبازیانم فضول بودند و می گفتند تو چرا این قدر به دخترها بی اعتنایی؟ ولی می گفتم من زن دارم و چه کار به کار ناموس مردم دارم.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ابراهیم تهامی
5/5 - (123 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه