بیوگرافی برنارد لاما

5 سال پیش
بیوگرافی برنارد لاما
Rate this post

بیوگرافی برنارد لاما به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

برنارد لاما (به فرانسوی: Bernard Lama) متولد ۷ آوریل ۱۹۶۳ بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال فرانسه است که اصلیت گینهای دارد.

زندگینامه برنارد لاما

بیوگرافی برنارد لاما

فعالیت ورزشی

وی مدت کوتاهی مربی تیم ملی فوتبال کنیا بود که به دلیل بی‌نظمی حاکم بر فدراسیون این کشور استعفا داد.

برنارد به عنوان یکی از بهترین دروازه بان های جهان در سال های میانی دهه ،۹۰ برنارد لاما می توانست به عنوان دروازه بان شماره یک فرانسه در جام جهانی ۹۸ بازی کند. پس از سپری کردن سال های طلایی در پاریس سن ژرمن، لاما ۲ فصل فاجعه بار را پیش از جام جهانی ۹۸ تجربه کرد. به خاطر مصدومیت از ناحیه زانو و مثبت بودن آزمایش اعتیاد به ماری جوانا، پاریسی ها در خروجی را به او نشان دادند. لاما پس از چند ماه تلاش توانست به عضویت وستهام درآید اما پیر شده بود و «امه ژاکه» با اعتماد به بارتز انتخاب نهایی خود را انجام داده بود. در حال حاضر چه می کند؟ برنارد لاما در سال ۲۰۰۱ از فوتبال کنار کشید.

بدون تردید پایان عمر ورزشی او مانند آغاز کارش درخشان و افتخارآمیز نبود. او با همکاری عده ای از جمله پاتریک ویه را یک مرکز اطلاع رسانی و آموزشی در سنگال برپا کرده است. همچینن مدت کوتاهی مربی گینه شد اما موفق نبود . سر انجام لاما در سال ۲۰۱۱ به عنوان مربی دروازه بان های تیم ملی بانوان فرانسه انتخاب شد .

وی درمورد حضور بوفون در پاریس سن ژرمن گفته بود:

پاری سن ژرمن باید خوشحال باشد از اینکه قهرمانی مانند بوفون را در خدمت دارد اما زمانی که ویژگی های او را بررسی می کنم نگران می شوم. پاری سن ژرمن کنونی کاملا هجومی است و کاملا بازی مالکانه را در زمین حریف در اختیار دارد. بوفون برای چنین سبکی مناسب نیست زیرا او نمی تواند با پایش عقب زمین را بچرخاند. او سال ها با یک شیوه کاملا متفاوت بازی کرده و اکنون نمی توان انتظار کار خاصی را از او داشت. البته او با قراردادی آزاد آماده و هزینه ای به باشگاه اضافه نکرده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مائده برهانی
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی برنارد لاما
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه