بیوگرافی کریستوف دوگاری

5 سال پیش
بیوگرافی کریستوف دوگاری
Rate this post

بیوگرافی کریستوف دوگاری به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

کریستوف دوگاری (به فرانسوی: Christophe Dugarry) بازیکن فوتبال و مهاجم اهل فرانسه است که از سال ۱۹۹۴ تا ۲۰۰۲ میلادی عضو تیم ملی فوتبال فرانسه بوده‌است.

زندگینامه کریستوف دوگاری

بیوگرافی کریستوف دوگاری

فعالیت ورزشی

وی در ۵۵ بازی ملی حضور داشته است و در بازی‌های ملی‌اش ۸ گل به ثمر رساند.

وی در گفتگو با RMC گفت:

دو بار می توانستم به یوونتوس بپیوندم. آنها من و زیدان را با هم می خواستند. با آنها در پاریس جلسه داشتم. می خواستند زیزو را نگه دارند و مرا قرض بدهند. آنها بوبو ویری، آلن بوکسیچ و پادوانو را تنها برای پست نوک خط حمله داشتند. آنها لشگری از مهاجمان داشتند. بنابراین گفتم نه، خوب است. ممنون. بعد میلان به من پیشنهاد داد.

دفعه دوم زمانی بود که در مارسی بودم. آنها تیری آنری را خریداری کردند و مرا هم می خواستند. در آخرین لحظات به پیشنهاد آنها پاسخ رد دادم زیرا زیدان پشت تلفن به من گفت مارچلو لیپی قرار است یووه را ترک کند و اوضاع اینجا کمی برایم پیچیده می شود. فصل نقل و انتقالات زمستانی بود و ترجیح دادم در آن زمان تیمم را تغییر ندهم. من آرام بودم. در یک باشگاه ثابت بودم اما آنها تیری آنری را خریداری کردند و ۶ ماه بعد او به آرسنال رفت.

کریستف دوگاری اصرار دارد که فرانچسکو توتی را به خاطر تعداد کم عناوین قهرمانی، نمی توان در میان اساطیر دنیای فوتبال قرار داد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، دوگاری ۴۵ ساله و فرانسوی که تنها یک فصل همراه با میلان در رقابت های سری آ بازی کرد و همراه با فرانسه فاتح جام جهانی ۱۹۹۸ و یورو ۲۰۰۰ شد، در مصاحبه با RMC گفت:

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ژوآئو کانسلو

نمی توانم توتی را در میان اساطیر قرار دهم. اگر او بازیکن قدرتمندی بود، پس رم تنها یک قهرمانی در سری آ به دست نمی آورد. یک اسطوره عناوین خیلی بیشتری فتح می کند. البته که در مورد یک بازیکن باشگاهی بزرگ صحبت می کنیم. او یک داستان عاشقانه است، اما اگرچه گل های زیادی به ثمر رسانده، اما نمی توانم او را در جمع بهترین بازیکنان قرار دهم. درست است که قهرمان جام جهانی شده، اما رهبر تیم نبود و خیلی بازی نکرد. او هرگز به طور کاملاً شفاف نگفته است که آیا نخواست از رم جدا شود یا هرگز پیشنهاد جالبی دریافت نکرد؟

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کریستوف دوگاری
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه