بیوگرافی محمد نادری

6 سال پیش
عکس اینستاگرامی محمد نادری
Rate this post

بیوگرافی محمد نادری همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام
محمد نادری (۱۰ تیر ۱۳۵۷، تهران) بازیگر، فیلمنامه‌نویس و صداپیشهٔ ایرانی است. وی را بیشتر به‌خاطر بازی در سریال شمعدونی و برنامه دورهمی و خندوانه می‌شناسند. وی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی نمایش (گرایش کارگردانی) از دانشگاه سوره و کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس است.

زندگینامه محمد نادری

بیوگرافی محمد نادری

آغاز کار هنری
او در سریال شمعدانی با نقش هوشنگ به بازی پرداخت و برای بار نخست در سریال بازی کرد. در فصل اول و دوم برنامه دورهمی ایفا نقش کرده‌است.

حاشیه های محمد نادری
پرستو صالحی بازیگری که با سریال زیر آسمان شهر در بین مردم به محبوبیت رسید لایوی در اینستاگرامش منتشر کرد و با هوادارانش به گفت‌وگو نشست؛ اما این گفت‌وگو حواشی زیادی در پی داشت. خواستگاری محمد نادری در بین صحبت‌های پرستو صالحی کامنت‌هایی از سوی محمد نادری بازیگر دورهمی روی صفحه این بازیگر دیده شد و ماجرای خواستگاری محمد نادری از پرستو صالحی سوژه فضای مجازی شد و این دو هنرمند را وادار به واکنش کرد.

پرستو صالحی با انتشار عکس دو نفره‌شان در اینستاگرام نوشت: این وروجکی که اون بغل، دست به سینه نشسته محمد نادری یک دوست خوبِ، یک همکار خوب و البته شیطونه که همیشه شوخی می‌کنه؛ البته تشخیص شوخیش از جدی خیلی ساده بود، ولی خب بعضی دوستان متوجهش نشدن متاسفانه، ما هم مثل شماها گاهی با هم شوخی می‌کنیم و قطعا برای درخواست‌های جدی زندگی‌مون جای مناسب‌تر وجود داره، آخه چرا تو لایو؟!

مطلب مرتبط:  بیوگرافی انوش معظمی

دوستای گلم که انقدر مسئله‌ی ازدواج و تب‌وتاب‌ها و حواشی اونو دوست دارید این فقط یک شوخی بود، من و آقای نادری عین خواهر برادریم تمام. و قول می‌دم الان که خبری نیست، ولی هر وقت هر مورد جدی‌ای تو زندگی‌م اتفاق افتاد خودم بهتون خبر بدم، قول دوستتون دارم و براتون آرزوی بهترین‌ها رو دارم…

محمد نادری نیز با انتشار پستی در اینستاگرامش نوشت:
پیشنهاد ازدواج یک شوخی بود و در آن لحظه یک درصد هم فکر نمی‌کردم کسی کامنت‌ها را دیده و آن را جدی بگیرد و تیترش کند و باید بگویم که هیچ آدم عاقلی تابه‌حال به شکل جدی در لایو خواستگاری نکرده است…

 

فعالیت‌های هنری محمد نادری

سریال معمای شاه – کارگردان: محمدرضا ورزی
سریال شمعدونی – کارگردان: سروش صحت
سریال دورهمی (شبکه نسیم) کارگردان: مهران مدیری
تله فیلم آبروی از دست رفته آقای صادقی – کارگردان: آیدا پناهنده
تله فیلم شکار – کارگردان: سعید سالارزهی
فیلم سینمایی هزارپا – کارگردان: ابوالحسن داوودی
سریال لیسانسه‌ها فصل دوم (بازیگر مهمان) کارگردان سروش صحت

گویندگی
مجموعه «کوچه مروارید» (شبکه نمایش خانگی) – کارگردان: سعید سالارزهی
مجموعه «فوق سری» (سریال تلویزیونی) – کارگردان: مهدی فخیم زاده

فیلمنامه‌نویسی
مجموعه «کوچهٔ مروارید» (شبکه نمایش خانگی) – کارگردان: سعید سالارزهی

حضور در برنامه خندوانه
محمد نادری چندبار به عنوان کمدین استندآپ کمدی در خندوانه اسنتدآپ کرد و او در مسابقهٔ ادا بازی که مسابقهٔ «پانتومین» بود دوبار شرکت کرد که بار اول یار او نصرالله رادش بود که در مراحل دوم این مسابقه به برادران بنفشه‌خواه باختند و حذف شدند و بار دوم شرکت او در این مسابقه با ارژنگ امیرفضلی بود که حضوری موفق داشتند و در مسابقه دوم شدند که قهرمان آن دوره گروه صدا سیما شد که (بهزاد قدیانلو و محمد معتضدی بودند)

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فرج الله گل سفیدی
عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی محمد نادری
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه