بیوگرافی عیسی ترائوره

5 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی عیسی ترائوره به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

عیسی ترائوره (به انگلیسی: Issa Traoré) (زادهٔ ۹ سپتامبر ۱۹۷۹ در باماکو) بازیکن سابق فوتبال اهل مالی می‌باشد.

زندگینامه عیسی ترائوره

بیوگرافی عیسی ترائوره

فعالیت ورزشی

او سابقهٔ عضویت در تیم‌های باشگاهی ایرانی چون پرسپولیس٬ پاس٬ سایپا٬ راه‌آهن٬ صنعت نفت و برق شیراز را نیز دارد. وی اولین گلزن خارجی تاریخ شهرآورد تهران نیز می‌باشد که در شهرآورد پنجاه و پنجم تهران موفق شد برای پرسپولیس گلزنی کند. او همچنین اولین بازیکن آفریقایی تاریخ باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران نیز می‌باشد.

حرف های جالبی درباره کارهای تجاری اش در ایران زد: «اینکه روزنامه ها نوشتند من در کار روغن موتورم، درست است ولی کار من فقط روغن موتور نیست. هزار تا کار دیگر هم می کنم! اگر قشنگ بروید پرونده من را ببیند، می فهمید که من چقدر آدم مهمی هستم. من حتی باعث شدم تا رابطه سیاسی دو کشور خوب شود. رئیس جمهور ما با رئیس جمهور ایران دوست شود. من خیلی کارها کردم.

دو کشور اگر با هم مچ شدند، به خاطر من بود. حتی تیم ملی مالی را آوردم ایران که بازی برگزار نشد.»

او خیلی راحت و شفاف می گوید:

«من ایجنت هم هستم. الان کارهای فونیکه را من می کنم. در اینجا من بزرگ فونیکه هستم در مالی او بزرگ من!» ترائوره سپس اضافه می کند: «من از سال اولی که آمدم پرسپولیس وپول خوب گرفتم، باید پولم را چطور می فرستادم کشورم؟ اینجا هم که بانک های ایران سود زیادی به من نمی دادند. به همین خاطر تصمیم گرفتم تا کار تجاری کنم. کلا فک و فامیل ما تجارت می کنند. یعنی اینطوری نیست که من آمدم ایران، تصمیم گرفتم که تجارت کنم. همه اعضای فامیل ما تجارت می کنند، من با پولی که از ایران در آوردم هم به خانواده ام در مالی کمک کردم و هم اینکه تاجر شدم! من چرا نباید تجارت کنم، هان؟!»

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فیل جونز
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی عیسی ترائوره
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه