بیوگرافی آسمیر بگوویچ

5 سال پیش
بیوگرافی آسمیر بگوویچ
Rate this post

بیوگرافی آسمیر بگوویچ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

آسمیر بگوویچ (بوسنیایی: Asmir Begović؛ زاده ۲۰ ژوئن ۱۹۸۷) دروازه‌بان فوتبال اهل بوسنی و هرزگوین است.

زندگینامه آسمیر بگوویچ

بیوگرافی آسمیر بگوویچ

فعالیت ورزشی 

او رکورد گینس در زمینه دورترین گل را از فاصله ۹۱ متر در اختیار دارد

زندگی حرفه‌ای

بگوویچ در تربینیه به دنیا آمد. او در جوانی با باشگاه فوتبال پورتسموث قرارداد بست. وی در ۳۰ مه ۲۰۱۷ به باشگاه فوتبال ای. اف. سی بورنموث پیوست.

آسمیر بگوویچ سال ۲۰۱۵ با قراردادی ۵ ساله از استوک سیتی به چلسی پیوست. تیبو کورتوا اما با درخششی که داشت، بگوویچ را نیمکت نشین کرد تا سال گذشته این گلر راهی بورنموث شود.

رکورد دار گلزنی

این دروازه بان در یک شرایط وزش باد موافق توپ را درحالی که به سمتش می آمد محکم به زمین ساتهمپتون شلیک کرد که توپ با برخورد به زمین و در حالی که بوروک کمی جلو آمده بود از بالای سر این دروازه بان وارد دروازه شد. بنیاد گینس رکورد این گل را با ۹۱٫۹ متر به عنوان “پر مسافت ترین گل زده ” به ثبت رساند.

آسمیر بگوویچ درباره ی این رکورد به خبرنگاران گفت:خیلی هیجان زده ام و حس خوبی دارم که اینطور از من تقدیر میشود.راستش به عنوان یک دروازه بان اصلا انتظار چیزی مثل ثبت کردن یک رکورد را را نداشتم.من از اینکه چنین جایزه ای به من داده شد واقعا خوشحالم و گواهینامه ی ثبت این رکورد را با افتخار به دیوار اتاق خانه ام آویزان خواهم کرد.من از همه ی شما در بنیاد گینس برای چنین قدردانی ای متشکرم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی بابک معصومی

آسمیر بگوویچ با ملیت کشور بوسنی و هرزگوین، ۳۲ سال (۲۰ ژوئن ۱۹۸۷) سن دارد، قد او ۱۹۸ سانتی‌متر می‌باشد. آسمیر بگوویچ به عنوان دروازه‌بان برای تیم خود بازی می‌کند و از پای راست خود به خوبی بهره می‌گیرد .

این بازیکن در حال حاضر با شماره ۲۷ برای تیم فوتبال بورنموث بازی می‌کند.

آخرین بازی آسمیر بگوویچ برای تیم فوتبال بورنموث مقابل تیم ساوت‌همپتون می‌باشد. این بازی با نتیجه ساوت‌همپتون (۳ – ۳) بورنموث به پایان رسید.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی آسمیر بگوویچ
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه