بیوگرافی ناتان آکه

5 سال پیش
بیوگرافی ناتان آکه
3/5 - (2 امتیاز)

بیوگرافی ناتان آکه به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

ناتان بنیامین آکه (به هلندی: Nathan Benjamin Aké) (زاده ۱۸ فوریه ۱۹۹۵) بازیکن فوتبال اهل هلند و باشگاه فوتبال بورنموث است.

زندگینامه ناتان آکه 

بیوگرافی ناتان آکه

فعالیت ورزشی

ناتان آکه سابقه بازی در تیم‌های جوانان فاینورد و چلسی و همچنین سابقه بازی در تیم‌های ملی پایه و جوانان هلند را دارد.

حضور در چلسی

او در سال ۲۰۱۲ به تیم بزرگسالان چلسی راه پیدا کرد. اولین بازی خود برای چلسی را در تاریخ ۲۶ دسامبر ۲۰۱۲ مقابل نورویچ سیتی انجام داد. آکه در این بازی در دقیقه ۹۰ به جای خوان ماتا وارد زمین شد. در آن بازی چلسی موفق شد با یک گل نورویچ سیتی را شکست دهد تک گل بازی را نیز آکه وارد دروازه کرد.

آکه در رادار منچستر سیتی

آنچه جست و جوی منچستر سیتی را برای خرید بازیکن جدید دشوار کرده است قانون محدودیت تعداد بازیکن خارجی در لیگ انگلیس است. درحال حاضر باشگاه منچستر سیتی دارای ۱۸ بازیکن خارجی که فراتر از سقف ۱۷ نفر مجاز لیگ جزیره است.

اما چیزی که ملی پوش هلندی باشگاه بورنموث را از این قانون مستثنا میکند حضور سه ساله او در باشگاه چلسی و لیگ انگلیس تا قبل از تولد ۲۱ سالگی وی است.

براساس این قانون بازیکنانی که در دوران نوجوانی در آکادمی های باشگاه های انگلیسی رشد کنند شامل قانون محدودیت بازیکن خارجی نمی‌شوند.

به علاوه پیشبینی می‌شود منچستر سیتی بتواند با حدودا ۴۰ میلیون پوند انتقال ناتان آکه را به اتحاد تکمیل کند که بسیار کمتر از قیمت بالای هری مگوایر است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی گونتر نتسر

ناتان آکه با ملیت کشور هلند، ۲۴ سال (۱۸ فوریه ۱۹۹۵) سن دارد، قد او ۱۸۰ سانتی‌متر می‌باشد.

ناتان آکه به عنوان مدافع برای تیم خود بازی می‌کند و از پای چپ خود به خوبی بهره می‌گیرد .

این بازیکن در حال حاضر با شماره ۵ برای تیم فوتبال بورنموث و همچنین تیم ملی کشور خود یعنی هلند بازی می‌کند.

آخرین بازی ناتان آکه برای تیم فوتبال بورنموث مقابل تیم شفیلد یونایتد می‌باشد. این بازی با نتیجه بورنموث (۱ – ۱) شفیلد یونایتد به پایان رسید. ناتان آکه در این مسابقه ۹۰ دقیقه بازی کرد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ناتان آکه
3/5 - (2 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه