بیوگرافی دومنیکو کریشیتو

5 سال پیش
بیوگرافی دومنیکو کریشیتو
Rate this post

بیوگرافی دومنیکو کریشیتو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

دومنیکو «میمو» کریشیتو (ایتالیایی: Domenico “Mimmo” Criscito؛ زادهٔ ۳۰ دسامبر ۱۹۸۶) بازیکن فوتبال اهل ایتالیا است.

زندگینامه دومنیکو کریشیتو

بیوگرافی دومنیکو کریشیتو

فعالیت ورزشی

او که از سال ۲۰۰۹ میلادی عضو تیم ملی فوتبال ایتالیا بوده و در ۲۶ بازی ملی حضور داشته‌است. او در بازی‌های ملی‌اش گلی به ثمر نرساند.

طرفداری از یوونتوس

در سری آ در یک طرف یوونتوس حضور دارد و در سوی دیگر سایر باشگاه ها هستند. آنها یک قدم از سایر باشگاه های ایتالیایی جلوتر هستند و به نظرم امسال می توانند برنده همه جام های ممکن شوند.
ناپولی؟ باشگاه خوبی هستند. در ظاهر خیلی تغییر نکرده اند و مربی بزرگی دارند. به نظرم ناپولی رقیب اصلی یوونتوس است.

ناراحتی پس از ترک زنیت

گریه کردم؛ سن پترزبورگ سال های متمادی خانه من بوده است و نمی توانستم نسبت به این موضوع بی عاطفه باشم. فهمیدن اینکه به شخصیت مهمی برای تیم زنیت تبدیل شده ام، احساس فوق العاده ای به من می دهد. این نیز یک افتخار است که رنگ های پرچم ایتالیا را نیز در خارج از کشور به ارمغان آوردم. از هم تیمی های خودم نیز ممنونم؛ وقتی تعویض شدم، همه آن ها به سمت من آمدند و مرا در آغوش گرفتند؛ انتظار چنین کاری را نداشتم. وقتی به سمت هواداران رفتم، همه آن ها بنر های محبت آمیزشان را به من نشان دادند. واقعا ناراحتم از اینکه چنین شهر زیبایی را ترک می کنم اما از بازگشت به ایتالیا نیز خشنودم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی محسن گروسی
تعریف از مانچینی

مانچینی یک فرد حرفه ای و شخصیتی بزرگ است. قبل از اینکه به اینجا بیاید، او را می شناختم؛ زیرا وقتی او در اینتر بود با یکدیگر صحبت کردیم تا ببینیم آیا شرایط برای آمدن من به اینتر فراهم است یا خیر. مانچو چیز های زیادی درباره فوتبال می داند و من تنها کسی نیستم که این حرف را می زند. به جام های او نگاه کنید؛ او هر جا بود، از اینتر تا منچسترسیتی، عملکرد فوق العاده ای داشت.

ارتباط ما با یکدیگر بسیار خوب است و همیشه از وی ممنونم که به من فوتبال یاد داد. از حضور مانچینی در تیم ملی ایتالیا خوشحالم؛ او فرد مناسبی برای بازگرداندن ایتالیا به دوران اوج است. حضور من در تیم ملی ایتالیا؟ شوخی هایی با مانچو در این رابطه داشتم؛ می دانم چه چیز هایی می توانم به تیم ملی اضافه کنم و امیدوارم مانچینی مانند ونتورا نباشد. روسیه از ایتالیا دور است و شاید به همین دلیل ونتورا به اینجا نمی آمد و بازی مرا تماشا نمی کرد؛ واقعا امیدوارم فرصتی دیگر برای حضور در تیم ملی به دست آورم.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی دومنیکو کریشیتو
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه