بیوگرافی ابوالقاسم عروجی

5 سال پیش
3.4/5 - (7 امتیاز)

بیوگرافی ابوالقاسم عروجی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

ابوالقاسم عروجی (زادهٔ ۱۱ آذر ۱۳۶۸ در قم) یک بازیکن فوتسال اهل ایران است.

زندگینامه ابوالقاسم عروجی 

بیوگرافی ابوالقاسم عروجی

فعالیت ورزشی

از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به باشگاه فوتسال ماهان تندیس قم، باشگاه فوتسال تأسیسات دریایی تهران و باشگاه فوتسال گیتی‌پسند اصفهان اشاره کرد.

ابوالقاسم عروجی دلیل انتخاب تصمیم به بازی خارج از تهران را افزود:دوران خوبی در قم داشتم ولی در این اواخر حواشی زیادی در تیم بود و به دلیل حضور تاسیسات در باشگاه های آسیا و نزدیکی شهر تهران به قم تصمیم گرفتم به این تیم به پیوندم.
وی در پاسخ به این سئوال که معمولاً بازیکنان قمی در شهر خود بازدهی بیشتری دارند و شاید شما هم دچار چنین موضوعی شوید، گفت: شاید از نظر شما اینطور باشد ولی نمی توان تا آخر عمر در یک تیم بازی کرد و من هم خواستم از شهر و تیمی که دوست دارم جدا شوم تا با رفتنم جا برای جوانها باز شود.

عروجی در پایان از جلالی، شریفی،غیاثی، محسن حسن زاده و تمام کسانی که در مدت حضور او در قم برای او زحمت کشیدند، تشکر کرد.

حضور در گیتی پسند

گفت:من گیتی پسند را یک برند در فوتسال ایران میدانم.بعد از سال های خوبی که در تاسیسات داشتم تصمیم گرفتم که برای ادامه فوتسال خودم راهی اصفهان شوم و به این تیم خدمت کنم،شرایط خوب فنی این تیم نظر هر بازیکنی را به خودش جلب می کند و این یکی از مواردی بود که من راهی اصفهان شدم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی محمد جواد معنوی نژاد

عروجی در ادامه در مورد تمرینات آماده سازی گیتی پسند گفت:من به شخصه منتظر تمرینات سخت و فشرده گیتی پسند بودم اما بی تعارف نه در این حد.آقای افضل اعتقاد دارد که تمرین ها باید در یک روز دو جلسه برگزار شود ،اما از طرفی دیگر این فشار ها و تمرین های فشرده باعث تقویت تیم می شود که بتواند به نفع احسنت در مسابقات جام باشگاه های اسیا حضور پیدا کند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ابوالقاسم عروجی
3.4/5 - (7 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه