بیوگرافی محمد شجری

5 سال پیش
بیوگرافی محمد شجری
4.8/5 - (33 امتیاز)

بیوگرافی محمد شجری به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

محمد شجری (زادهٔ ۸ شهریور ۱۳۷۰) یک بازیکن فوتسال اهل ایران است.

زندگینامه محمد شجری 

بیوگرافی محمد شجری

فعالیت ورزشی

از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به باشگاه فوتسال شرکت ملی حفاری اهواز و باشگاه فوتسال شهرداری ساوه اشاره کرد.

بخش هایی از مصاحبه از زبان خودش

محمد شجری متولد ۸ شهریور ۱۳۷۰ در شهرستان زرندیه هستم که از ۱۳ سالگی ورزش فوتسال را آغاز کردم و از ۱۸ سالگی در سال ۱۳۸۸ توسط آقای عقابی به تیم شهرداری ساوه که در لیگ دسته اول حضور داشت ملحق شدم. در همان سال با شکست فرش آرا مشهد در دیدار پلی آف به لیگ برتر صعود کردیم و امسال سومین فصل حضور در لیگ برتر را تجربه می کنم. در این مدت ۱۰ بار برای تیم شهرداری گلزنی کردم که یک بار در فصل ۹۰ و ۷ بار در فصل گذشته موفق به گلزنی شدم و در سه بازی اول این فصل نیز دو بار دروازه حریفان را گشوده ام.

فوتسال ساوه

حضور خسوس در ساوه و مسابقات تیم موجب ایجاد انگیزه در میان بازیکنان ما می شود و با توجه به پتانسیلی که از بچه های جوان تیم سراغ دارم، در آینده ای نزدیک بازیکنان بیشتری از شهرداری ساوه به تیم ملی خواهند رسید. من تا کنون دو بار توسط خسوس به اردوهای تیم ملی دعوت شده ام و امیدوارم در بازی های آتی نمایش خوبی از خود ارائه دهم و بار دیگر به تیم ملی راه یابم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مهدی مهدی‌پور

من تمام موفقیت هایم را مدیون خانواده و آقای عقابی می دانم و همواره قدردان زحمات ایشان هستم. همچنین از مدیریت باشگاه شهرداری ساوه و کادر فنی تشکر می کنم و امیدوارم با انجام بازی های خوب جواب اعتماد کادر فنی تیم را بدهم.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی محمد شجری
4.8/5 - (33 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه