بیوگرافی قدرت بهادری

5 سال پیش
4.8/5 - (156 امتیاز)

بیوگرافی قدرت بهادری به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

قدرت بهادری (زاده ۳۰ ژانویهٔ ۱۹۸۸) یک بازیکن فوتسال اهل مشهد ایران است.

زندگینامه قدرت بهادری 

بیوگرافی قدرت بهادری

فعالیت ورزشی

بازی در مشهد در فصل ۹۸-۹۹

با اعلام باشگاه فرش‌آرای مشهد، قدرت بهادری بازیکن پیشین تیم فوتسال این باشگاه که در تیم شنزن چین توپ می‌زد، به فرش‌آرا بازگشت.

پیش‌تر زمزمه‌هایی مبنی بر پیوستن بهادری به تیم گیتی‌پسند به گوش می‌رسید.

شایعات کناره گیری از تیم ملی

زمانی که شایعه کناره گیری بهادری از تیم ملی داغ شده بود، ابوالفضل کریمیان درباره عدم حضور قدرت بهادی و احمد اسماعیل‌پور در اردوی جدید تیم ملی فوتسال گفت: قدرت بهادری در اردوی سوم تا پنجم حضور داشت و با توجه به مشکلات شخصی از سرمربی تیم اجازه گرفت تا اردو را ترک کند و در اولین فرصت در اردوهای تیم ملی حاضر شود.

سرپرست تیم ملی فوتسال اضافه کرد: ما از لژیونرها با ارسال دعوت نامه‌ای برای باشگاه‌هایشان خواستیم که در اردو حضور داشته باشند و چون فیفادی بود، بهادری به همراه اسماعیل‌پور و دیگر بازیکنان لژیونر به سفارت اسلواکی رفتند تا اقدامات لازم را برای اخذ ویزا انجام دهند.

ستاره ایرانی تیم عراقی در آسیا

سایت رسمی ای اف سی مقاله های جدا گانه درباره سه گروه جام باشگاه های آسیا در رشته فوتسال که در ویتنام برگزار خواهد شد، ارائه کرده است.

ای اف سی درباره تیم نفت الاوسط عراق که درگروه دوم این رقابت ها به همراه الریان قطر، واموس اندونزی و دیسی اینوست تاجیکستان حضور دارد، نوشته است:

مطلب مرتبط:  بیوگرافی عسکری محمدیان

نفت عراق دو سال پیش برای اولین بار در این مسابقات حاضر شد و با وجود حضور در گروه مرگ (چونبوری تایلند، تاسیسات دریایی و الریان قطر) تا نیمه نهایی بالا آمد و آنجا برابر تاسیسات دریایی شکست خورد.
همچنین فصل بعد در بازی برای رسیدن به فینال مقابل تیم ژاپنی در ضربات پنالتی شکست خورد. فرهاد توکلی که جایزه بهترین بازیکن آسیا را در مسابقات تایلند به نام خود کرد، در این تیم حضور خواهد داشت. همچنین قدرت بهادری دیگر بازیکن ملی پوش ایرانی در تیم نفت عراق بازی خواهد کرد.

گفتنی است دکتر احمدی فیزیوتراپ سابق تیم استقلال اهواز نیز به همراه این تیم در ویتنام حضور دارد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی قدرت بهادری
4.8/5 - (156 امتیاز)
1
برچسب ها :

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • saeed
    2 سال پیش

    شوهر عمه منه