بیوگرافی سپهر محمدی

5 سال پیش
بیوگرافی سپهر محمدی
Rate this post

بیوگرافی سپهر محمدی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

سپهر محمدی کمال‌آبادی (زاده ۱۷ مرداد ۱۳۶۸) یک بازیکن فوتسال اهل ایران است.

زندگینامه سپهر محمدی

بیوگرافی سپهر محمدی

فعالیت ورزشی

بزرگترین افتخار ورزشی او مقام سومی مسابقات جام جهانی کلمبیا ۲۰۱۶ با تیم ملی ایران است.

دوست دارم در اروپا بازی کنم

خیلی دوست دارم در تیم‌های بزرگ بازی کنم الان شرایطم در گیتی پسند خوب است و نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا است، اگر قهرمان شویم، جام باشگاه‌های جهان را در پیش رو خواهیم داشت. روزهای بزرگی پیش رو داریم، چیزی که هست الان شرایط خوبی دارم. اولویتم در حال حاضر نیز گیتی پسند است، با اینکه قراردادم تمام شده، در ایران به تیم دیگری فکر نمی‌کنم، امیدوارم شرایط خوبی ایجاد شود، تا دوباره بتوانم در خدمت این تیم باشم و از دروازه آن حراست کنم، اگر شرایط مثل فصل قبل باشد، دوست دارم که بمانم؛ البته اگر باشگاه در مورد من نظر داشته باشد.

بیشتر تلاشم برای کسب نتایج خوب ومطلوب تیم است، بیشتردر خدمت تیم هستم و شخصی فکر نمی‌کنم. دوست دارم تیم مقام بیاورد، حالا اگر در کنار آن عنوان دیگری هم به دست بیاورم که چه بهتر! اگر هم به دست نیاورم، اصلاً مهم نیست. مهم؛ کسب بهترین نتیجه تیم است که برای رسیدن به آن تمام تیم یکی می‌شود؛ در جام باشگاه‌های آسیا عنوان بهترین دروازه بان نداریم، اگر گلری خیلی خیلی خوب کار کرده باشد، می‌تواند در بین گزینه بهترین بازیکن قرار گیرد، اما در جام باشگاه‌های جهان بهترین دروازه بان داریم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی هری فورستر
خوشحالم به فوتسال آمدم

با این که با فوتبال شروع کردم، اما خوشحالم که به فوتسال آمدم. افتخارات زیادی در فوتسال داشتم؛ حضور در دو دوره جام جهانی ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶، سومی جهان، قهرمانی و نایب قهرمانی آسیا با تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا و المپیک آسیایی. حضور ۳ دوره جام جهانی کوچک و قهرمانی در این مسابقات البته عنوان دومی و سومی هم داشتیم و قهرمانی‌های متعدد در لیگ ایران و عنوان بهترین گلر ایران.

الگوی فوتسالی

علاقه زیادی به “تیاگو” -دروازه بان تیم ملی برزیل- که هنوز هم بازی می‌کند، دارم. “تیاگو” دو دوره در جام جهانی بهترین دروازه بان جهان شد و البته در فوتبال از بچگی طرفدار “احمدرضاعابدزاده” در ایران و “بوفون” – دروازه بان ایتالیا- بودم. بوفون به واقع اسطوره دروازه بانی دنیا است، گلری که تا ۴۰ سالگی در سطح اول و حرفه‌ای جهان باشد به طور قطع گلر بزرگی است.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی سپهر محمدی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه