بیوگرافی علیرضا صمیمی

5 سال پیش
بیوگرافی علیرضا صمیمی
3.6/5 - (164 امتیاز)

بیوگرافی علیرضا صمیمی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

علیرضا صمیمی (زاده ۸ تیر ۱۳۶۶) یک بازیکن فوتسال اهل بوشهر است.

زندگینامه علیرضا صمیمی 

بیوگرافی علیرضا صمیمی

فعالیت ورزشی

او در مرداد ماه سال ۱۳۹۷ عنوان بهترین دروازه‌بان فوتسال ایران رو کسب کرد.

عابدزاده ای جدید

اگر ۸ سال پیش مصطفی نظری مقابل ایتالیا نمایش فوق العاده ای داشت و خون ایرانی ها را در روز درخشش تیم ملی فوتسال به جوش آورد، بامداد پنجشنبه علیرضا صمیمی جایگزین او خاطرات ما را در مصاف با برزیل زنده کرد. وقتی مصطفی نظری از تیم ملی فوتسال توسط ناظم الشریعه خط خورد، خیلی ها دست به انتقاد برداشتند و از ضعف های علیرضا صمیمی جوان تر گفتند. صمیمی اما اگرچه در دور مقدماتی یکی، دو اشتباه داشت اما در مصاف با برزیل به قدری خوب کار کرد که منتقدان رویشان نشود از او ایراد بگیرند.

صمیمی ۲۹ ساله بارها مقابل فالکائو، ستاره بی چون و چرای برزیلی ها ایستادگی کرد و مانع عبور توپ از خط دروازه شد. این دروازه بان ۱۸۶ سانتی متری که اصالت بوشهری دارد، به خوبی از تجربه بالایش استفاده کرد و به امید اصلی ایران در ادامه مسابقات بدل شد.

صمیمی در بازی با برزیل ۵ سیو استثنایی داشت که باعث صعود ایران شد. او در حالی که فقط یک دقیقه از بازی گذشته بود، با عکس العمل استثنایی شوت بازیکن برزیل را دفع کرد. ۵ دقیقه بعد در شروع حرکات انفجاری فالکائو، صمیمی موفق شد ضربه محکم این ابر ستاره را برگرداند. در این صحنه فالکائو پس از عبور از مدافع مستقیم شوتی به سمت دروازه صمیمی زد که در آن تبحر دارد و به علت شدت ضربه و کاتی که به آن می دهد، کمتر دروازه بانی می تواند ایستادگی کند ولی صمیمی چنین کاری را انجام داد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مصطفی حیدری
نامزد کسب عنوان بهترین دروازه‌بان سال ۲۰۱۸ فوتسال

سایت جهانی Fusal Planet در پایان هر سال میلادی، ۱۰ نامزد برتر هر بخش فوتسال جهان و نیز، برنده هر عنوان را معرفی می‌کند.

پس از انتخاب فرزانه توسلی و فاطمه اعتدادی به عنوان نامزد بهترین دروازه‌بان و بهترین بازیکن بانوی فوتسال جهان، این سایت امروز (پنجشنبه) ۱۰ نامزد کسب عنوان بهترین دروازه‌بان مرد فوتسال را معرفی کرد که نام علیرضا صمیمی، دروازه‌بان تیم ملی ایران و تیم مس سونگون در این فهرست دیده می‌شود.

صمیمی در سال ۲۰۱۸ با مس سونگون به قهرمانی لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا رسید و با پیراهن تیم ملی ایران، جام قهرمانی مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا را بالای سر برد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی علیرضا صمیمی
3.6/5 - (164 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه