بیوگرافی سید محمد پولادگر

5 سال پیش
4/5 - (33 امتیاز)

بیوگرافی سید محمد پولادگر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

سید محمدرضا پولادگر (زاده ۱۳۴۲ اصفهان)، روحانی و تکواندوکار ایرانی است. او از سال ۱۳۷۹ تاکنون رئیس فدراسیون تکواندو ایران است.

زندگینامه سید محمد پولادگر 

بیوگرافی سید محمد پولادگر

فعالیت ورزشی

محمد پولادگر تکواندو را از سال ۱۳۵۸ نزد شهید قورچانی در اصفهان آغاز کرد.

تنش با کانون تکواندوکاران ایران

محمد پولادگر مخالف جدی فعالیت کانون تکواندوکاران ایران است که برخی درگیری‌های رسانه ای و قضایی را برای او به همراه داشته‌ است. وی در سومین دوره انتخابات شورای شهر تهران در سال ۱۳۸۵ نامزد شد که به دلیل احکام قضایی مربوطه، صلاحیت وی از سوی وزارت کشور تأیید نگردید.

وی در سلسله حملاتش به کانون تکواندوکاران ایران، چندین بار خواستار دقت نظر وزارت کشور در تعیین صلاحیت علمی و فنی مدیران کانون شده بود که واکنش این تشکل را برای ارائه سوابق پولادگر به همراه داشت.

حاشیه‌ها

انتشار تصاویر با رئیس فدراسیون تکواندو اسرائیل

در نشست فدراسیون جهانی تکواندو که در حاشیه مسابقات تکواندو (پومسه) قهرمانی جهان به میزبانی مصر در سال ۱۳۸۸ برگزار شد، محمد پولادگر به عنوان عضو هیئت اجرایی فدراسیون جهانی در کنار رئیس فدراسیون تکواندو اسرائیل به عنوان کشوری که از جانب دولت ایران نامشروع و دشمن نامیده می‌شود حضور به هم رساند و پس از پایان جلسه نیز در عکس یادگاری اعضای جلسه در برابر هتل میزبان، که نماینده اسرائیل نیز در آن حضور داشت شرکت کرد. تصاویر پولادگر در این جلسه با رصد سایت تابناک از سایت فدراسیون تکواندو اسرائیل افشا و خبر ساز شد؛ گو این که این خبر هیچ گونه واکنش رسمی و غیررسمی از مقامات ایران را در پی نداشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ایمان شوریابی

این در حالی است که وی در سال ۱۳۸۷ طی نامه ای به رئیس فدراسیون جهانی تکواندو، خواستار حذف اسرائیل از این فدراسیون شده بود.

مخالفت با رضا مهماندوست

پولادگر در سال ۱۳۹۰ به عنوان رئیس فدراسیون تکواندو با بازگشت رضا مهماندوست به سرمربی گری تیم ملی تکواندو ایران مخالفت کرد که واکنش مهماندوست را در پی داشت.

در جریان مسابقات تکواندو المپیک ۲۰۱۶ ریو، وی رضا مهماندوست سرمربی تیم ملی تکواندو جمهوری آذربایجان را مزدور خواند که متعاقب آن مهماندوست در بیانیه‌ای او را مورد انتقاد شدید قرار داد. پولادگر پس از بازگشت از المپیک ۲۰۱۶ بر گفته‌های خود تأکید و دوباره مهماندوست را مزدور خطاب کرد.

انتقادهای ملی پوشان سابق تکواندو

پس از المپیک ۲۰۱۶ ریو، یوسف کرمی، مجید افلاکی، محمد باقری معتمد و مرتضی کریمی (سرمربی اسبق تیم ملی) از وی انتقاد کردند.

پیشینه مدیریتی

رئیس هیئت تکواندو استان مرکزی و استان قم (۱۳۷۳–۱۳۶۲).
نائب رئیس فدراسیون تکواندو (۱۳۷۹–۱۳۷۳).
رئیس فدراسیون تکواندو (۱۳۷۹ تاکنون).
عضو شورای مرکزی بسیج ورزش کشور (۱۳۷۷ تاکنون)
رئیس اتحادیه تکواندو غرب آسیا (۲۰۰۸–۲۰۱۵)
عضو شورای اجرایی فدراسیون جهانی تکواندو (۱۳۹۲–۱۳۸۴).
نایب رئیس اتحادیه تکواندو آسیا (۲۰۰۸–۲۰۱۴).
عضو شورای اجرایی کمیته ملی المپیک ایران.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی سید محمد پولادگر
4/5 - (33 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه