بیوگرافی کیا جورابچیان

5 سال پیش
4/5 - (3 امتیاز)

بیوگرافی کیا جورابچیان به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

کیا جورابچیان (زاده ۱۴ ژوئیه ۱۹۷۱ در تهران ) سهام دار باشگاه‌های فوتبال کورینتیانس برزیل و وستهام یونایتد انگلستان است.

زندگینامه کیا جورابچیان

بیوگرافی کیا جورابچیان

فعالیت ورزشی

جورابچیان از راه فروش شرکت‌اش میلیونر شده‌است. شرکت او مسبب انتقال کارلوس توز و خاویر ماسچرانو به وستهام یونایتد در اوت ۲۰۰۶ بوده‌است.

مدیری که اکنون در فوتبال اعتبار ویژه ای کسب کرد. گذشته از بحث های اقتصادی و سیاسی درباره جورابچیان از مهاجرت با خانواده اش به لندن پس از انقلاب و ارتباطش با برژوفسکی عضو مافیای نفتی قدیمی در روسیه که با روی کار آمدن پوتین از روسیه گریخت و از انگلیس پناهندگی سیاسی گرفت و برخی جورابچیان را مهره او می دانند تا هویت چندگانه مستقل انگلیسی کانادایی او با نام های مختلف؛ اگر به بخشی از عملکرد او در فوتبال بپردازیم و صرفا از زاویه ورزشی به موضوع نگاه کنیم.

درباره جورابچیان و کارهای مهمی که تاکنون در فوتبال دنیا انجام داده باید از ابتدای کارش در سال ۲۰۰۴ نوشت اما روزنامه دیلی میل که جزئیات انتقال کوتینیو به بارسلونا و نقش مهم جورابچیان در این انتقال را بررسی کرده گزارش خود را درباره این مدیر برنامه‌ ایرانی این گونه آغاز کرده: ” شاید بهتر باشد برای فهمیدن قدرت کیا جورابچیان به سال ۲۰۱۲ برگردیم.

جایی که او برای معرفی بازیکن به مسئولان یک باشگاه لیگ برتر انگلیس معرفی شد.

جورابچیان در آن زمان یک بازیکن ۱۷ ساله کوریتیانس برزیل را به آن باشگاه پیشنهاد کرد.

یکی از مسئولان آن باشگاه بعدها گفت که اگر ما آن بازیکن را می‌خریدیم، بعدها به ما می‌خندیدند! آن بازیکن مارکوئینیوس بود که در ازای ۴ میلیون پوند به رم رفت.”

مطلب مرتبط:  بیوگرافی روی پاتریسیو
وقتی بازیکن ۴ میلیون پوندی، ۸۰ میلیون می ارزد!

اما در عرض یک سال این بازیکن با قراردادی به ارزشی ۳۲ میلیون پوند به پاری سن ژرمن رفت.

باشگاه فرانسوی به تازگی یک پیشنهاد ۸۰ میلیون پوندی برای این بازیکن را رد کرده و این در حالی است که تیم‌هایی مثل چلسی و بارسلونا هم به جذب او علاقه‌مندند.

با وجود تمام آنالیزها و تحقیقات گسترده‌ای که درباره همه بازیکنان در سطح اول فوتبال جهان انجام می‌شود، تعداد معدودی از افراد هستند که شبکه‌های حرفه‌ای برای شناسایی بازیکنان بااستعداد و آینده‌دار دارند. جورابچیان یکی از افرادی است که این کار را به خوبی در چند سال گذشته انجام داده است.

او در طول همه این سال‌ها این قابلیت خود را بارها اثبات کرده است؛

شناسایی فرصت و استخراج پول از آن با قدرت چانه‌زنی بالا.

چه قبل از ورودش به فوتبال زمانی که در بازار نفت و سپس در صندوق‌های سرمایه‌گذاری آمریکایی فعال بود و چه بعد از آن.

کشف کوتینیو در ۱۲ سالگی توسط بیوگرافی کیا جورابچیان !

او خیلی زود افرادی را برای پیدا کردن بازیکنان با استعداد استخدام کرد.

مثلا درباره کوتینیو باید گفت او زمانی که ۱۲ ساله بود به وسیله یکی از افراد جورابچیان شناسایی شد. زمانی که جورابچیان بازیکنانی مثل خاویر ماسکرانو، داوید لوئیز، ویلیان و کارلوس توز را استعدادیابی کرد، همه آن‌ها بین ۱۶ تا ۱۸ سال سن داشتند.

او ارتباط ساده‌ای با بازیکنان برقرار می‌کند و همین عاملی می‌شود که این بازیکنان پس از راهیابی به سطح اول فوتبال جهان هم به او متعهد بمانند. زمانی که نوبت به مذاکره برای قرارداد بعدی و یا تیم جدید آن‌ها می‌رسد، او آنقدر باهوش هست که بداند چطور بهترین قرارداد را از آن باشگاه برای موکلش بگیرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مهراد آتشی
او به ۵ زبان زنده دنیا مسلط است

طبق گزارشی که چند سال پیش فایننشیال تایمز از سایر فعالیت‌های اقتصادی جورابچیان منتشر کرد، او بیش از ۱۰ کمپانی اقتصادی در بریتانیا دارد، از جمله چند باشگاه سوارکاری و کیک بوکسینگ و همین طور شرکت‌های مربوط به فروش اتومبیل.

به گزارش جی پلاس؛ کیا جورابچیان که در حال حاضر ۴۶ ساله است و به ۵ زبان زنده دنیا صحبت می‌کند. جورابچیان تحصیلات خود را در دانشگاه آکسفورد شایر و دانشگاه لندن پشت سر گذاشت (البته برخی تحقیقات درباره او عنوان می کند که تحصیلات را پس از پیشنهادات وسوسه کننده ثروتمندان سیاسی روسیه رها کرده و تحت حمایت آنها در نیویورک شرکت نفتی تاسیس می کند). او از بچگی طرفدار آرسنال بود و الان یک جایگاه اختصاصی برای خود در ورزشگاه امارات خریده است.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کیا جورابچیان
4/5 - (3 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه