بیوگرافی مرجان سلحشوری

5 سال پیش
بیوگرافی مرجان سلحشوری
4.5/5 - (2 امتیاز)

بیوگرافی مرجان سلحشوری به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

مرجان سلحشوری (زاده ۲۱مهر ۱۳۷۵، اصفهان) تکواندوکار ایرانی و بازیکن فعلی تیم ملی تکواندو میباشد.

زندگینامه مرجان سلحشوری

بیوگرافی مرجان سلحشوری

فعالیت ورزشی

او در رقابت‌های پومسه تکواندو انفرادی بانوان بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ برنده مدال نقره شد.او اصالتاً بختیاری و از طایفه ململی(سمالوند)هست.

سلحشوری دوره دانشگاهی خود را در دانشگاه چمران اهواز و در رشته ی شیمی گذرانده است.

مرجان سلحشوری ابتدا در سن ۹ سالگی وارد رشته ژیمناستیک و سپس پس از یکسال به رشته تکواندو تغییر رشته داد.

او در سن ۱۶ سالگی و از سال ۱۳۹۱(۲۰۱۲)برای اولین بار به عضویت تیم ملی تکواندو در آمد و به اردو های داخلی و خارجی اعزام شد.

از افتخارات این بانوی ورزشکار ایرانی میتوان به ۱۵ مدال جهانی و قاره‌ای در پومسه ، طلای قهرمانی آسیا ۲۰۱۴ و بهترین بازیکن آسیا در سال۲۰۱۴ اشاره کرد.

زندگی شخصی

در خوزستان و در دانشگاه اهواز شیمی می خوانم. درسم یک ترم دیگر تمام است ولی چون کنکور کارشناسی ارشد خیلی سخت است احتمال زیاد تحصیلاتم را در رشته تربیت بدنی ادامه خواهم داد تا همچنان دانشجو بمانم. به نظرم دوران خیلی خوبی است.

من در اهواز درس می خوانم و به زندگی دور از خانواده در این سالها عادت کرده ام. هم در اردوهای تیم های ملی و هم در دوران دانشجویی.

از کودکی و به تشویق خانواده ام ورزش می کردم. ابتدا ژیمناستیک و سپس تکواندو. البته از سن ۱۰ سالگی. حدود ۶ سال در سطح باشگاهی کار کردم تا اینکه توانستم به تیم ملی برسم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فیلیپه ملو

از سال ۲۰۱۲ به اردوهای تیم ملی دعوت شدم و بعد هم به خارج از کشور اعزامم کردند.
ظرف این سالها ۱۵ مدال جهانی و قاره ای در پومسه کسب کرده ام. در مسابقات آسیایی ۲۰۱۴ طلا گرفتم و همان سال بهترین بازیکن آسیا شدم. در ۲۰۱۶ برنز جهانی را بدست آوردم و در بازیای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا هم که به مدال نقره دست یافتم.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مرجان سلحشوری
4.5/5 - (2 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه