بیوگرافی حسین اوجاقی

5 سال پیش
4.2/5 - (24 امتیاز)

بیوگرافی حسین اوجاقی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

حسین اوجاقی (زادهٔ ۸ شهریور ۱۳۵۴ در شهر ری)، ووشوکار یا کونگ‌فو کار ایرانی در بخش ساندا است.

زندگینامه حسین اوجاقی

بیوگرافی حسین اوجاقی

فعالیت ورزشی

او همچنین در رشته‌های بوکس، کیک‌بوکسینگ و ژیمناستیک فعالیت داشته‌است.حسین اوجاقی نخستین طلای تاریخ ووشو برای ایران در بازی‌های اسیایی ۲۰۰۲ چین بدست اورد.

زندگی‌نامه

ورزش را در سن هشت سالگی با ژیمناستیک آن هم بطور هفته‌ای سه جلسه آغاز نموده سپس در دوازده سالگی (۱۳۶۶) به کانذنریو روی آورد و نزد اولین استاد رزمی خود، نیکروش ورزشهای رزمی را با هفته‌ای سه جلسه آغاز نمود. دوران نوجوانی او با کلنجارها و سرشاخ‌شدن با هم سن و سال‌هایش سپری شد. وی به تمرینات مستمر و کلاسیک خود زیر نظر مربیش با نظم، خاصی ادامه داد.

پس از چند سال با افتتاح کلاس کیک بوکس در منطقه شهرری توسط همان مربی وی به سوی رشته‌های کیک بوکس روی آورد این روش تا سال ۱۳۷۲ ادامه یافت، پس از آن با فریدون مالکی (یکی از نام‌آوران رشته‌های رزمی ایران) آشنا شد و در لباس شاگردی به تمرین پرداخت به زعم وی شخصیت رزمی‌اش نزد ایشان شکل گرفت و احساس تکامل در هنر رزمی به او دست داد وی معتقد است از لحاظ تکنیک و مسائل مربوط به هنر رزمی هر آنچه دارد را مدیون مالکی می‌باشد در کنار این‌ها بوکس را نزد حاج آقا محمدی باز هم در همان محله تهران ادامه داد.

پس از چند سال نگاه وی به ورزش حرفه‌ای جلب شد چرا که او به صورت حرفه‌ای تمرین می‌کرد، اما او احساس کرد در مسابقات حرفه‌ای جای خالی پرچم ایران احساس می‌شود هر چند در برخی از رشته‌ها و در قسمت آماتور پرچم کشورش به اهتزاز در می‌آمد، اما حسی درونی او را به حضور در میادینی بزرگتر فراخواند، این حس باعث شد تا برای ارضای نیاز درونی خود به مسابقات حرفه‌ای سبک‌های آزاد مانند:ووشوساندا، کیک بوکسینگ و… روی آورد. وی دارای مدرک فوق‌لیسانس رشته مدیریت تربیت بدنی می‌باشد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آلکو اسکندریان

حسین اوجاقی در بهمن ۱۳۹۶ به درخواست کارلوس کیروش به عنوان دستیار در تیم ملی فوتبال ایران مشغول به کار شد که کارشناسان حضور او را به جهت تقویت روحیه مبارزه طلبی بازیکنان تفسیر کردند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی حسین اوجاقی
4.2/5 - (24 امتیاز)
1
برچسب ها :

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • ابراهیم یزدیان
    2 سال پیش

    حسین اجاقی در دبیرستان شهید مظلوم شهرری همکلاسی من بود و من به دوستی و بچه محلی با او افتخار می کنم.