بیوگرافی حمیدرضا قلی‌پور

5 سال پیش
بیوگرافی حمیدرضا قلی‌پور
Rate this post

بیوگرافی حمیدرضا قلی‌پور به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

حمیدرضا قلی‌پور ووشوکار ایرانی دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ گوانگ‌ژو و چهار مدال طلای قهرمانی جهان در بخش ساندا است.

زندگینامه حمیدرضا قلی‌پور

بیوگرافی حمیدرضا قلی‌پور

فعالیت ورزشی

او در ۱۸ سالگی توانست در رقابتهای جهانی ۲۰۰۷ چین نخستین مدال طلای خود را در رده بزرگسالان بدست آورد.

ورود به MMA

حمیدرضا قلی‌پور، ملی پوش سنگین وزن ووشوی ایران که در سال‌های اخیر به انبوهی از افتخارات جهانی و آسیایی رسیده، گویا تصمیمش را برای حضور در مبارزات رشته MMA گرفته است.

این ووشوکار باتجربه دارای ۵ مدال طلا و یک نقره جهانی است که از این حیث رکورددار محسوب می شود.

گویا قلی پور مدت زیادی است که تمرینات خود را در رشته MMA آغاز کرده و حتی با امیر علی اکبری به تمرین می پردازد. حالا برای اولین مبارزه هم فردا قلی پور به همراه علی اکبری به گرجستان سفر می کند تا رسما فعالیت خود را در این رشته که البته در ایران فعالیتی ندارد، استارت بزند.

قلی‌پور که به نظر می‌رسد تصمیم خود را برای خداحافظی از دنیای ووشو گرفته، درباره ورود به MMA به فارس گفته است: « من تصمیم را گرفته ام و تقریباً یک سال و نیم است که به شدت در این رشته فعالیت می‌کنم. دو ماه است که با امیر علی‌اکبری تمرین می‌کنم و پنج‌شنبه صبح هم برای اولین‌بار قرار است برای اولین بار راهی گرجستان شویم و به صورت رسمی در این کشور با حریف گرجی در MMA مبارزه کنم.»

مطلب مرتبط:  بیوگرافی دیرک نویتسکی

او درباره اولین حریفش در رشته MMA هم شناختی ندارد: « از حریفم هیچ شناختی ندارم، حتی فیلم مبارزات او را نتوانسته‌ام پیدا کنم، اما فقط تا این اندازه می‌دانم که او پیش از این در MMA چند مبارزه انجام داده است.»

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی حمیدرضا قلی‌پور
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه