بیوگرافی مهروز ساعی

5 سال پیش
بیوگرافی مهروز ساعی
1.7/5 - (134 امتیاز)

بیوگرافی مهروز ساعی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

مهروز ساعی بنه‌کهل (به انگلیسی: Mahrouz Saei) (زادهٔ ۱۳۶۳) تکواندوکار ایرانی است.

زندگینامه مهروز ساعی

بیوگرافی مهروز ساعی

فعالیت ورزشی

او در بازی‌های آسیایی ۲۰۰۶ مدال برنز را در وزن ۷۲ کیلوگرم به دست آورد. همسر اول وي حسن دهفولي بود كه بعد از طلاق با مجيد انصاري نامزد كرد و ازدواج سوم وي حميد رضا قلي پور عضو تيم اسبق ملي وشوو مي باشد.

دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی ۲۰۰۶ دوحه، خواهر هادی ساعی پرافتخارترین ورزشکار ایران در المپیک و همسر حمیدرضا قلی‌پور قهرمان ووشوی جهان از حضور قلی‌پور در MMA و کسب نخستین پیروزی‌اش با گفتگو کرد. او که یکی‌،دو سال پیش کاملا مخالف حضور همسرش در قفس بود اما حالا از او حمایت می‌کند تا به نوک قله اهدافش برسید.

صحبت درباره تکواندو

من خیلی سال است که از تکواندو دورم و نمی‌خواهم نظر کارشناسی بدهم. من یک گوشه ایستاده‌ام و کارم را می‌کنم. من مشغول قهرمان پروری هستم و حتی شهربانو دامغانی‌نژاد که در اردوی تیم ملی است شاگرد من است. سعی می‌کنم تجربیاتم را در اختیار کسانی که پتانسیل دارند قرار بدهم و با سیاست‌های فدراسیون هم کاری ندارم. شهربانو از کشتی به تکواندو آمد و پس از چند ماه تمرین، سال گذشته به اردو دعوت شد و امسال هم که در اردو است. او اکرم خدابنده را برده و آینده درخشانی را برایش می‌بینم.

زندگی شخصی

او می گوید:

بچه‌داری خوب است. اولش خودم باورم نمی‌شد بتوانم مادر شوم. حتی مادرم هم می‌گفت مهروز از بچگی در سالن‌های ورزشی بوده و هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم بتواند مادری کند ولی عشق به بچه طوری است که همه سختی‌ها را به جان می‌خری. بچه‌داری سخت است، شب بیداری دارد اما شیرین است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فابیو کوالیارلا

از همان روز اول دست و پایش را می‌کشیدیم و نرمشش می‌دادیم. در همین مدت هم به نرمش عادت کرده. ان‌شاءا… کمی که بزرگ‌تر شود او را به استخر می‌بریم تا کمی هم شنا کند.

خیلی به این فکر نمی‌کنیم که وارد ورزش حرفه‌ای شود. هرچه که خودش دوست داشته باشد ما هم حمایت می‌کنیم. ورزش حرفه‌ای سخت است و آخرش نه پولی داری، نه موقعیت داری نه چیز دیگری. اگر اینجا مثل کشورهای دیگر به ورزش و ورزشکار اهمیت می‌دادند، چرا خیلی هم خوب بود اما نه من نه پدرش دوست نداریم در این شرایط وارد ورزش حرفه‌ای شود. مگر اینکه خودش علاقه زیادی داشته باشد که آن وقت نمی‌شود کاری‌اش کرد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مهروز ساعی
1.7/5 - (134 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه