بیوگرافی استیون لوپز

5 سال پیش
1/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی استیون لوپز به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

استیون لوپز (انگلیسی: Steven López؛ زادهٔ ۹ نوامبر ۱۹۷۸) یک تکواندوکار اهل ایالات متحده آمریکا است.

زندگینامه استیون لوپز

بیوگرافی استیون لوپز

فعالیت ورزشی

وی دو مدال طلا در المپیک سیدنی ۲۰۰۰ و المپیک آتن ۲۰۰۴ و یک مدال برنز در المپیک ۲۰۰۸ کسب نموده‌است. او همچنین برنده ۵ مدال قهرمانی جهان است.

استیون لوپز قهرمان پرآوازه تکواندو آمریکا تاکنون موفق شده در المپیک دو نشان طلا و یک برنز و پنج مدال طلای رقابتهای قهرمانی جهان را به دست بیاورد. او در سن ۳۲ سالگی به فکر رقم زدن یک قهرمانی دیگر در کلکسیون افتخاراتش است، این بار در المپیک لندن. لوپز آمریکایی یکی از پرافتخارترین تکواندوکاران دنیا است. نکته جالب توجه درباره این تکواندوکار این است که او همه عامل موفقیتش را توجه خاص خدا نسبت به خودش میداند و پس از هر قهرمانی دستهایش را برای سپاس به درگاه خدا بالا می برد و از این هدیه خداوند تشکر میکند.

او در مورد شروع تکواندو می گوید:

وقتی ۱۷ سال داشتم عضو تیم ملی آمریکا شدم و برای اولین بار به طور رسمی در مسابقات مهم جام جهانی سال ۱۹۹۴ شرکت کردم و برنز گرفتم. در سال ۱۹۷۳ برای اولین بار مسابقات قهرمان جهان برگزار شد. آن زمان آمریکا در رقابتهای جهانی تکواندو هیچ مدالی نداشت. من اولین طلای قهرمانی جهان را در سال ۲۰۰۱ گرفتم. قبل از آن برادرم مدال نقره داشت. اکنون من و خواهرم زیر نظر برادر بزرگترم که مدال نقره رقابتهای جهانی سال ۱۹۹۵ و دو عنوان قهرمانی قاره آمریکا را دارد، تمرین میکنیم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فرشاد پیوس

تکواندو در آمریکا حرفهای نیست. برای من به عنوان تکواندوکار وضعیت خوب است. هر وقت که قهرمان میشوم اسپانسرهای بزرگی من را شارژ مالی میکنند. وقتی در المپیک مدال میگیرم ۲۵ هزار دلار از فدراسیون و همین قدر را از کمیته المپیک آمریکا دریافت میکنم. اگر با اسپانسر هم قرارداد داشته باشم، ۱۵ هزار دلار میگیرم.

دلیل اصلی موفقیت

دلیل اصلی موفقیتم این است که با خانوادهام هستم. من و خواهرم با پدر و مادرم زندگی میکنیم. این اتفاق در آمریکا طبیعی نیست که پسر ۳۲ سالهای با خانوادهاش زندگی کند. من عاشق مادرم هستم. نفر اول زندگی هم خدا است. هر موفقیتی که کسب میکنم حس میکنم که به او نزدیکتر شدهام و خدا مرا مورد توجه قرار داده است. من از وقتی که کودک بودم، پدر و مادرم همه چیز در اختیارم قرار دادهاند. حس میکنم که اکنون خدا به من خیلی نزدیک است. وقتی قهرمان می شوم و همه روزنامهها، رسانهها و شبکههای تلویزیونی به من توجه میکنند، فکر میکنم که این توجه از سوی خدا است. من از بچگی این طور فکر میکردم.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی استیون لوپز
1/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه