بیوگرافی گلنوش سبقت‌الهی

5 سال پیش
بیوگرافی گلنوش سبقت‌الهی
Rate this post

بیوگرافی گلنوش سبقت‌الهی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

گلنوش سبقت‌الهی (زاده ۲۹ آذر ۱۳۶۹ – اصفهان) تیرانداز زن اهل ایران است.

زندگینامه گلنوش سبقت‌الهی 

بیوگرافی گلنوش سبقت‌الهی

فعالیت ورزشی

وی نماینده کشور ایران در مسابقات تپانچه بادی ۱۰ متر و تپانچه ۲۵ متر در بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۱۶ است.وی نخستین بانوی اصفهانی بود که موفق به کسب سهمیه المپیک شد. همچنین نخستین بار یک تیرانداز ایرانی در بخش تپانچه سهمیه این مسابقات مهم را به دست می‌آورد.

شکستن رکورد ایران

گلنوش سبقت الهی در رقابت‌های قهرمانی کشور که به مناسبت هفته تربیت بدنی در رشته تپانچه بادی بانوان برگزار شد در مرحله مقدماتی توانست با ثبت ۵۸۶امتیاز رکورد کشور را جابجا کند.

پیش از این رکورد این رشته در اختیار مینا قربانی دیگر ملی پوش ایران با ۵۷۸ امتیاز بود.

بیست و هفتمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی کشور به مناسبت هفته تربیت بدنی در رشته تپانچه بانوان روز گذشته برگزار شد که پس از مرحله مقدماتی و اعلام نتایج تیمی، تیم‌های خراسان رضوی، اصفهان و تهران به ترتیب رده‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

به نقل از فارس، همچنین در بخش انفرادی، گلنوش سبقت‌الهی از اصفهان بر سکوی نخست تکیه زد، هانیه رستمیان از مازندران عنوان دومی را به خود اختصاص داد و الهام هریجانی از قزوین به مقام سومی بسنده کرد.

آسیایی‌ها در تیراندازی قوی هستند. ما در این مسابقات رقیب ضعیفی نخواهیم داشت. همه آنها در سطح المپیک قرار دارند. هیچ وقت هیچ مسابقه‌ای آسان نخواهد بود ولی ما همه تلاش خود را خواهیم کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مجتبی حسینی

او به کسب سهمیه المپیک نوجوانان در این مسابقات اشاره کرد و گفت‌: این مسابقات از آن جایی که حکم کسب سهمیه المپیک نوجوانان را دارد سخت‌تر خواهد بود. به بخش تپانچه نوجوانان سه تا چهار سهمیه اختصاص دارد. همه آسیایی‌ها برای آن سهمیه‌ها می‌جنگندند و نمی‌توان قطعی گفت‌ که چه اتفاقی برای نوجوانان ایران خواهد افتاد اما من امیدوارم که نوجوانان ما دست پر از این مسابقات بازگردند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی گلنوش سبقت‌الهی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه