بیوگرافی الکسا بلیس

5 سال پیش
بیوگرافی الکسا بلیس
3.1/5 - (85 امتیاز)

بیوگرافی الکسا بلیس به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

الکسیس کافمن (متولد ۹ آگوست ۱۹۹۱) کشتی‌گیر آمریکایی است که اکنون با دبلیودبلیوئی قرارداد دارد و با نام الکسا بلیس فعالیت می‌کند.

زندگینامه الکسا بلیس

بیوگرافی الکسا بلیس

فعالیت ورزشی

او پس از تفکیک برند دبلیودبلیوئی به برند راو پیوست.

او در سال ۲۰۱۳ با دبلیودبلیوئی قرارداد بست و در مرکز آموشی دبلیودبلیوئی و در برند توسعه‌ایِ دبلیودبلیوئی ان‌اکس‌تی در اورلندو، فلوریدا فعالیتش را آغاز کرد. بلیس آغاز کارش در بخش اصلی را با ورود به اسمک‌داون آغاز کرد، جاییکه او سرانجام قهرمان کمربند زنان اسمک‌داون شد و اولین کسی شد که دو بار قهرمان آن کمربند شود. او در آوریل ۲۰۱۷ به برند راو منتقل شد و کمی بعد در همان ماه، اینبار صاحب کمربند زنان راو شد. او در مجموع دو برند، پنج بار قهرمان کمربند زنان شده‌است.اودر سامِراِسلم ۲۰۱۸ با تسلیم از راندا روزی شکست خورد و کمربند خود را واگذار کرد.

کافمن متولد کلمبوس در ایالت اوهایو است. او از سن پنج سالگی درگیر ورزش بوده‌است؛ ورزشهایی مانند سافت‌بال، دو و میدانی، کیک‌بوکسینگ وژیمناستیک. او در بخش چیرلیدینگ در کالج و در دانشگاه اکرِن به رتبه Division I رسید. او همچنین مدتی مشغول به رقابت دربدن‌سازی بود و در رقابت‌های Arnold Classic هم شرکت کرد. در سن ۱۵ سالگی، کافمن دچار اختلال خوردن در حد مزمن شده بود، ولی بدنسازی به او کمک کرد که بر این اختلال فایق آید.

زندگی شخصی

کافمن طرفدار پروپاقرص دیزنی است. با وجود درآمد کم خانواده‌اش در آن زمان، او از سه سالگی تاکنون هر ساله با خانواده به والت دیزنی ورلد می‌رود. او طرفدار تیم هاکی روی یخ زادگاهش یعنی کلمبوس بلو جکتز است. او از تریش استراتوس و ری‌میستریو در کشتی حرفه‌ای تأثیر پذیرفته‌است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ابراهیم میرزاپور

کافمن با سوپراستار ان‌اکس‌تی یعنی بادی مرفی نامزد است.

کافمن و نایا جکس دوستان صمیمی هستند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی الکسا بلیس
3.1/5 - (85 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه