بیوگرافی لو فریگنو

5 سال پیش
بیوگرافی لو فریگنو
4.5/5 - (2 امتیاز)

بیوگرافی لو فریگنو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

لویس جود “لو” فریگنو (متولد ۹ نوامبر ۱۹۵۱) یک بازیگر، مربی/مشاور بدن‌سازی، بدن‌سازی حرفه‌ای بازنشسته آمریکایی می‌باشد.

زندگینامه لو فریگنو

بیوگرافی لو فریگنو

فعالیت ورزشی

فریگنو برنده یک عنوان آی اف بی بی آقای آمریکا و دو عنوان آی اف بی بی آقای جهان است که در مستند بدن‌سازی تپش آهن ظاهر شد. به عنوان یک بازیگر، او بیشتر برای بازی در نقش هالک برای سریال هالک شگفت‌انگیز شبکه تلویزیونی سی‌بی‌اس و صداگذاری و شبیه‌سازی این شخصیت در کارتون‌ها و فیلم‌هایی چون هالک(۲۰۰۳)، هالک شگفت‌انگیز(۲۰۰۸) و انتقام‌جویان(۲۰۱۲) معروف است. او همچنین در فیلم‌هایی چون هرکولس(۱۹۸۳)، سنباد و هفت دریا(۱۹۸۹)، دوست دارم، مرد(۲۰۰۹) و یک سیتکام به نام پادشاه ملکه ها در نقش خودش ظاهر شده‌است.

به واسطه فیزیک فوق العاده اش و ایفاگر نقش هالک بین سالها ی ۱۹۷۷-۱۹۸۱ ، لو فرینگو یکی از دو بدنسازی است که خارج از دنیای بدنسازی شهرت واقعاً زیادی دارد ( واضح است که فرد دیگر ، آرنولد شوارتزنگر است ). او هنوز هم تمرین می کند و در حرفه بازیگری هم در نقشهای محدودی فعالیت دارد .فریگنو مرد خانواده است ، ۳۴ سال از شروع زندگی مشترک با همسرش می گذرد ، سه فرزند دارد و در کالیفرنیا ساکن است و در حال برنامه ریزی است برای برگزاری رقابت NPC و IFBB ،با عنوان میراث فریگنو در ماه نوامبر.

او در مورد تمرین خود می گوید:

اساساً تمرین مشابه ی داشتم . هر بخش بدنم را دو بار در هفته تمرین می دادم . برای مجموع دوازده ست و معمولاً شامل سه حرکت ۸ تا ۱۰ تکراری در دهه ۹۰ هم شرایط مشابه بود، با این تفاوت که تمرین هوازی بیشتری انجام می دادم و می توانستم غذای بیشتری بخورم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی داوید فرر

در دهه ۷۰ ، ( در طول آماده شدن برای رقابت ) به‌طور عمده به خودم گرسنگی می دادم . رژیم بسیار پایه شامل گوشت ، ماهی و آب . گوشت کاملاً خالص ، با کربوهیدرات کم به همین دلیل بود که کامل کردم جلسات تمرین برایم بسیار دشوار بود ، به این دلیل که ذخایر قند بسیار کمی داشتم . در دهه ۹۰ به دلیل که ذخایر قند بسیار کمی داشتم. در دهه ۹۰ به دلیل تغییراتی که در تکیه بر تمرینات هوازی بوجود آمد، می توانستم کربوهیدرات بیشتری بخورم و انرژی کافی داشته باشم برای دوجلسه تمرین در روز.

تنها مکملی که وجود داشت ، پودر پروتئین گوشت بود آنرا از GNC می خریدم . با آب مخلوط می کردم ، بینی ام را میگرفتم و آنرا می خوردم . از پودرهای شیر خشک بدون چربی هم استفاده نمی کردم ، چون در تلاش بودم تا حد ممکن بدنم خشک بماند در آن دوران از تنوع مکمل هایی که امروز در دسترس بدنسازان است ، خبری نبود.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی لو فریگنو
4.5/5 - (2 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه