بیوگرافی استفانی مک‌من

5 سال پیش
بیوگرافی استفانی مک‌من
4/5 - (63 امتیاز)

بیوگرافی استفانی مک‌من به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

استفنی مک‌من لوک (به انگلیسی: Stephanie McMahon) مدیر صنفی آمریکایی است که در حال حاضر رئیس بخش تجاری دبلیودبلیوئی است.

زندگینامه استفانی مک‌من

بیوگرافی استفانی مک‌من

فعالیت ورزشی

او هم چنین همراه کشتی‌گیر و کشتی‌گیر ضمنی است. او دختر رئیس دبلیودبلیوئی، وینس مک‌من و کاندیدای مجلس سنای آمریکا، لیندا مک‌من و خواهر کوچکتر شین مک‌من و همسر کشتی‌گیر و نائب رئیس اجرایی دبلیودبلیوئی، پاول لِوِک است. وی چهارمین نسل سوپراستار/دیواهای دبلیودبلیوئی است.

او از ۱۹۹۹ به‌طور منظم در دبلیودبلیوئی به عنوان بخشی از داستان با آندرتیکر ظاهر شد. بعد از رابطه کوتاه مدت نمایشی با تست، با تریپل اچ نامزد کرد. (آنها دو بار نمایشی و بعداً در زندگی واقعی با هم در سال ۲۰۰۳ ازدواج کردند) او یک بار کمربند قهرمانی زنان دبلیودبلیواف را گرفت. در ۲۰۰۱ استفنی مالک نمایشی ای‌سی‌دبلیو شد. سال بعد جنرال منیجر اسمکدان بود ولی بعد از مسابقه «آی کوییت» با پدرش دیگر به‌طور منظم حضور پیدا نکرد.

بعد از حضورهای گاه‌وبیگاه طی چندین سال، در ۲۰۰۸ به‌طور منظم در راء به عنوان جنرال منیجر ظاهر شد اما دوباره ناپدید شد. در میانه ۲۰۱۳ به دبلیودبلیوئی تحت شخصیتی بسیار پرشور با شوهرش تریپل اچ برگشت. این دو به عنوان زوجی قوی بنام «مرجع قدرت» فرمان‌های مرموز صادر می‌کنند در حالیکه ادعا می‌کنند «آنچه برای تجارت عالی است را انجام می‌دهند.»

کودکی

استفنی ماری مک‌من در ۱۳ سالگی در دبلیودبلیواف ظاهر شد و تجارت کاتالوگ می‌کرد و مدل تی شرت و کلاه بود. بعداً به دانشگاه بوستون رفت و مدرک ارتباطات گرفت. بعد از فارغ‌التحصیلی در ۱۹۹۸ به‌طور تمام وقت در دبلیودبلیواف شروع به کار کرد.

رابطه با تست (۱۹۹۹)

در ابتدای ۱۹۹۹ با پیشنهاد نویسنده کمپانی وینس روسو، مک‌من به عنوان دختر شیرین و بی گناه وینس مک‌من در طول داستان نمایشی وینس و آندرتیکر شروع به کار کرد. آندرتیکر مک‌من را دزدید و تا جایی پیش رفت که می‌خواست در رینگ با او ازدواج کند ولی استون کلد او را نجات داد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آنوک هوخندک

سپس مک‌من رابطه‌ای نمایشی با تست را شروع کرد که باعث رقابت بین تست و برادر بزرگش شین شد. وقتی تست در سامراسلم در مسابقه «عاشقش باش یا ترکش کن» شین را شکست داد مک‌من و تستدر ۲۰ سپتامبر ۱۹۹۹ در مسابقه‌ای تیمی شرکت کردند. آن‌ها موفق به شکست جف هاردی و دبرا شدند. این زوج نهایتاً نامزد کردند ولی در بین مراسم درون رینگ، تریپل اچ ظاهر شد. او ویدئویی نشان داد که فاش کرد به مک‌من دارو خورانده و او را به لاس وگاس برده و با او ازدواج کرده. مک‌من اول از تریپل اچ متنفر شد اما بعداً فاش کرد حرف او درست بوده و این عروسی برای انتقام از پدرش بوده‌است. با این کار به شخصیتی منفور تبدیل شد.

دوران مک‌من هلمزلی (۲۰۰۰–۲۰۰۱) بیوگرافی استفانی مک‌من

در ۲۰۰۰ در اثر غیاب وینس مک‌من (بخاطر مصدومیت توسط تریپل اچ در ۱۹۹۹) استفنی و تریپل اچ مالکان نمایشی دبلیودبلیواف شدند. این دوران «مک‌من-هلمزلی» نام گرفت و دوران توطئه‌های مک‌من-هلمزلی بود.

تریپل اچ قهرمانی دبلیودبلیواف و استفنی قهرمانی زنان را با شکست ژاکلین گرفت. در ۶ ژوئن مک‌من از عنوانش علیه لیتا دفاع کرد. در رسلمینیای ۲۰۰۰ او با پدر و برادرش آشتی کرد چون آن‌ها در حفظ عنوان به تریپل اچ در برابر راک کمک کردند. با این کار از این خانواده فقط لیندا مک‌من شخصیتی محبوب ماند.

در اواخر ۲۰۰۰، داستان مثلث عشقی بین مک‌من، تریپل اچ و کرت انگل شکل گرفت.

در مسابقه‌ای تریپل اچ، انگل را شکست داد و مک‌من هم ضربه‌ای به او زد و با این کار وفاداریش به تریپل اچ را ثابت کرد. مک‌من بعداً مدیر انگل شد و در شکست راک و قهرمانی دبلیودبلیواف با او همراه بود. این همراهی کوتاه بود. راک روی مک‌من حرکت مخصوص خود را زد و تریپل اچ به انگل حمله کرد. چون عقیده داشت تقصیر انگل است که مک‌من آسیب دید. در ۲۱ اوت ۲۰۰۰ مک‌من علی‌رغم دخالت‌های تریپل اچ و انگل، قهرمانی زنانش را به لیتا باخت. چون داور ویژه مسابقه حرکتی روی او رفت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی شیخ دیاباته

دعواهای داخلی بین خانواده مک‌من باعث شد لیندا مک‌من از ترس درخواست طلاق وینس، بیهوش شود و به صندلی چرخ دار نیاز یابد. وینس در ملاعام با تریش استراتوس به او خیانت کرد. استفنی اندکی با استراتوس دشمنی کرد و او را شکست داد. تا چند هفته بعد، وینس توضیح داد از استفنی در برابر استراتوس حمایت می‌کند و به او اجازه داد به‌طور وحشیانه‌ای به استراتوس حمله کند. در رسلمینیای ۱۷ شین توانست وینس را در مسابقه «مبارزه خیابانی» شکست دهد. در طول مسابقه استراتوس یه وینس سیلی زد و به دنبال استفنی افتاد چون ظاهراً از رفتار زن ستیزانه او ناراحت بود.

زندگی شخصی بیوگرافی استفانی مک‌من

مک‌من در ژوئیه ۲۰۰۱ کاشت سینه انجام داده. در اکتبر ۲۰۰۱ مادرش لیندا دربارهٔ پیشرفت دخترش توضیح داد: «اولین نگرانی من همیشه مسائل سلامتی است. استفنی کاملاً دستورالعمل را دنبال کرده و به همه سوالاتی که من پرسیدم جواب داده. پس من احساس آسودگی می‌کنم اگر بخواهد کاری انجام دهد و همه جوره او را حمایت می‌کنم.»[۵۰] در اکتبر ۲۰۰۲ مک‌من بیان کرد قرار بوده کاشت سینه بزرگتری انجام دهد اما چون اخیراً وزن کم کرده نوع کوچکتری کاشت.

او متهم به اخراج چاینا است که در ۲۰۰۱ کمپانی را ترک کرد. چاینا که قبلاً سال‌ها با تریپل اچ رابطه عاشقانه داشت، ادعا کرد رفتنش بخاطر حقوق نبوده بلکه مک‌من می‌خواسته او در کمپانی نباشد. او گفت در طول رابطه اش با تریپل اچ، مک‌من هم با تریپل چ رابطه داشته و او را از چاینا دزدیده. مک‌من و لوک در سال ۲۰۰۰ در طول عشق نمایشی خود باهم قرار می‌گذاشتند و در ولنتاین ۲۰۰۳ نامزد کردند. در مصاحبه رادیویی سال ۲۰۰۴، لوک گفت اندکی بعد از جدایی از چاینا با مک‌من قرار می‌گذاشت. این زوج در ۲۵ اکتبر ۲۰۰۳ با هم ازدواج کردند. بعد از عروسی، استفنی نام خانوادگی همسرش را گرفت و قانوناً نام میانی اش را به مک‌من تغییر داد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی محسن ترکی
او و لوک سه دختر دارند.

در ۸ ژانویه ۲۰۰۶، دبلیودبلیوئی اعلام کرد مک‌من و

لوک منتظر اولین فرزندشان هستند. مک‌من به کار

و سفر با دبلیودبلیوئی در طول دوران حاملگی اش

ادامه داد. تا اینکه دختری ۳ کیلو و ۸ گرمی با نام

آرورا رز لوک در ۲۴ ژوئیه ۲۰۰۶ به دنیا آورد. دختر

دومشان بنام مورفی کلر لوک در ۲۸ ژوئیه ۲۰۰۸ و

سومین دخترشان واون اولین لوک در ۲۴ اوت ۲۰۱۰ به دنیا آمد.

طبق حساب توییتر مک‌من، او طرفدار پیتسبورگ استیلرز است.

مک‌من جمیعا حقوقی بالغ بر ۷۷۵۰۰۰ دلار در

شغل اداری و تلویزیونی خود در سال ۲۰۱۳ بدست آورد.

هم چنین در صندوق دبلیودبلیوئی، او ۷۷ میلیون دلار سهم دارد.

همراهان او:

تریپل اچ
ست رولینز
کین
رندی اورتون
ادج

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی استفانی مک‌من
4/5 - (63 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه