بیوگرافی کوین شپرد

5 سال پیش
بیوگرافی کوین شپرد
Rate this post

بیوگرافی کوین شپرد به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

کوین شپرد با نام کامل کوین آلفونز شپرد (به انگلیسی: Kevin Alphonso Sheppard) زاده ۱۷ سپتامبر۱۹۷۹ در سنت کروآ (St Croix) جزایر ویرجین ایالات متحده، یک بازیکن بسکتبال و مهاجم سابق فوتبال است.

زندگینامه کوین شپرد

بیوگرافی کوین شپرد

فعالیت ورزشی

شپرد در فصل ۲۰۰۸-۲۰۰۹ در باشگاه بسکتبال لوله آاس شیراز بازی کرد.

بازیکن فوتبال
شپرد بازی فوتبال را همزمان با بسکتبال از دانشگاه جکسن‌ویل (Jacksonville University) آغاز کرد و برای نخستین بار در اوت ۲۰۰۲ برای تیم ملی فوتبال جزایر ویرجین ایالات متحده در جام طلایی کونکاکاف (CONCACAF Gold Cup) در بازی رفت و برگشت برابر تیم ملی فوتبال جمهوری دومینیکن بازی کرد.

بازیکن بسکتبال

شپرد در نهایت ورزش بسکتبال را به صورت حرفه‌ای ادامه داد و در این رشته در کشورهای ونزوئلا، اسرائیل، آرژانتین و آمریکا بازی کرد تا در سال ۲۰۰۷ به باشگاه بسکتبال دانشگاه آزاد تهران پیوست. وی در کارنامه حرفه‌ای خود بازی در باشگاه بسکتبال لوله آاس شیراز در سال ۲۰۰۸-۲۰۰۹ را نیز دارد.

وی می گوید: من قبل از اینکه به ایران بروم، اطلاعات زیادی در مورد این کشور نداشتم.
اما در عوض با همبازی هایی در ایران اشنا شدم که اجازه پرداخت پول غذا را به من نمی دادند.

وی می گوید: ایران بسیار زیبا بود. من چیزی را دیدم که هرگز در اخبار نمی توانستیم ببینم و چیزی از مردم شنیدم که هرگز در روزنامه ها نخوانده بودم.

مسائلی که او دید، سخاوتمندی مردم ایران بود که او را به ناهار دعوت کردند و به سفر بردند و او را به خانه ای خود دعوت کردند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی علیرضا حقیقی

وی می گوید: هم تیمی ها با من مثل برادراشان برخورد می کردند.

شپرد می گوید: امیدوارم که فیلم تا سال اینده پخش شود. این فیلم برداشت امریکا از ایران را تغییر خواهد داد.

این بسکتبالیست امریکایی می گوید: فکر می کنم زمانی که این را فیلم را تماشا کنید، عقیده تان در مورد ایرانیان کاملا تغییر می کند. چراکه شما مردمی واقعی ، با زندگی های واقعی و کشمکش های واقعی را می بینید.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کوین شپرد
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه