بیوگرافی کوکو وانده‌وگ

5 سال پیش
بیوگرافی کوکو وانده‌وگ
Rate this post

بیوگرافی کوکو وانده‌وگ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

کوکو وانده‌وگ (انگلیسی: Coco Vandeweghe؛ زاده ۶ دسامبر ۱۹۹۱) یک تنیس‌باز اهل ایالات متحده آمریکا است.

زندگینامه کوکو وانده‌وگ

بیوگرافی کوکو وانده‌وگ

فعالیت ورزشی

او در جام اوپن جوانان آمریکا در سال ۲۰۰۸ به مقام قهرمانی رسید. او همچنین به دو عنوان WTA دست یافته که هر دو عنوان در مسابقات قهرمانی رزمالن در زمین چمن در شهر دن بوس به دست آمده است.

علیرغم اینکه عمدتاً بازیکن مجردی است ، اما او در دوبله ها نیز عالی است. در سال ۲۰۱۶ ، او در بیشتر نیمه دوم فصل با مارتینا هینگیس شریک شد و به نیمه نهایی بازی اوپن ایالات متحده رسید ، نمایشی که او را به رده بندی آن زمان شغلی بلند رتبه ۱۸ در جهان برد. در آن سال ، او همچنین به دو فینال بزرگ دونفره گرند اسلم ، در استرالیا اوپن و در اوپن ایالات متحده رسید. در سال ۲۰۱۸ واندویژه اولین عنوان گرند اسلم خود را کسب کرد؛ او با شیله بارلی همکاری کرد و در مسابقات اوپن ایالات متحده موفق به کسب عنوان دوبل زنانه شد. بعداً در فینال WTA 2018 به نیمه نهایی راه یافتند و واندیوگه را به رده بندی جدیدی با شماره ۱۴ کسب کردند.

توانمندی واندیوگی در هر دو بازی تک نفره و دو نفره به او کمک کرد تا در هشت پیراهن فدراسیون جام حذفی خود در سال ۲۰۱۷ در سه لیگ مختلف پیروز شود تا تیم ایالات متحده را به اولین قهرمانی فدراسیون کاپ جام جهانی خود از سال ۲۰۰۰ هدایت کند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آلن راجرز

مادربزرگ مادر کوکو کالین کال کیچ هاچینز و بازیکن سابق بسکتبال نیویورک ناکس، ارنی واندویژه هستند. دایی او، بازیکن بسکتبال VanDeWeghe است، او و برادر مادربزرگش بازیکن ملی NBA، مل هاچینز بود. Coco ابتدا در یازده سالگی، شروع به بازی تنیس با برادر بزرگتر خودکرد. تنیس آخرین ورزشی بود که در اوایل خود انتخاب کرد

بازی در لیگ های معتبر

وانده‌وگ هفت فصل در لیگ جهانی TeamTennis Pro بازی کرده است. وی پس از حضور در سال ۲۰۱۵ به عنوان بازیکن ذخیره برای آنها ، در سال ۲۰۱۶ برای بازیکنان فیلادلفیا آزادی ، یک بازیکن اصلی بود ، وانده‌وگ پیش از این در سال های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۲ در پایتخت های ساکرامنتو ، لوبسترهای بوستون بازی کرده بود. نهمین فصل در WTT خود را بازی کرد و دومین بار پیاپی با San Diego Aviators بود که به عنوان یک بازیکن در سن دیگو در سال ۲۰۱۸ خدمت می کرد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کوکو وانده‌وگ
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه