بیوگرافی شهرزاد نظیفی

5 سال پیش
بیوگرافی شهرزاد نظیفی
Rate this post

بیوگرافی شهرزاد نظیفی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

شهرزاد نظیفی (به انگلیسی: Shahrzad Nazifi) از قهرمانان موتور کراس زنان ایران است.

زندگینامه شهرزاد نظیفی

بیوگرافی شهرزاد نظیفی

فعالیت ورزشی

وی در اولین دوره مسابقات قهرمانی موتورکراس بانوان ایران که ۸ آبان ۱۳۸۸ در پیست موتورسواری پارک کوهسار تهران برگزار شد پس از نورا نراقی (دخترش) مقام دوم را به‌دست‌آورد.

زندگی ورزشی

همسرش مهرشاد نراقی از قهرمانان موتورسواری ایران بود که علاقه به موتورسواری را در او برانگیخت. پس از آن که دخترش، نورا نراقی، نیز به موتورسواری گرایش پیدا کرد تمرینات خود را همراه با دخترش به‌طور جدی پی گرفت. ۸ آبان ۱۳۸۸، در اولین دوره مسابقات قهرمانی موتورکراس بانوان ایران که در پیست موتورسواری پارک کوهسار تهران برگزار شد شرکت کرد و موفق شد پس از دخترش (نورا نراقی) مقام دوم را به‌دست‌آورد.

آموزش

وی هم‌اکنون در باشگاهی که دختر (نورا نراقی) و همسرش (مهرشاد نراقی) راه‌اندازی کرده‌اند به آموزش موتور کراس به زنان ایران می‌پردازد.

خانواده

شهرزاد نظیفی بهائی‌ست.

همسرش مهرشاد نراقی، دخترش نورا نراقی، پسرش مرآت نراقی، نیز همگی از قهرمانان موتورسواری ایران هستند.

حاشیه ها

دستگیر شدن

نیروهای امنیتی پس از بازداشت ایشان به منزل وی رفته و پس از حدود ۵ ساعت تفتیش منزل و ضبط تعدادی از وسایل شخصی از جمله کتب، تلفن همراه، لپتاپ، شهرزاد نظیفی را همراه خود بردند.

یک منبع نزدیک به خانواده خانم نظیفی گفت: “ نیروهای امنیتی خانم نظیفی را که در مسیر پیست موتورسواری بودند بازداشت و ابتدا به همراه ایشان به پیست موتورسواری رفته و نورا نراقی فرزند ایشان را نیز سوار اتوموبیل کرده و به منزل ایشان رفتند. پس از حدود ۵ ساعت تفتیش منزل و ضبط تعدادی از وسایل شخصی از جمله کتابها، تلفن همراه و لپتاپ با نشان دادن حکم جلب، خانم نظیفی را بازداشت و به همراه خود بردند”.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی توبین هیت

این منبع همچنین افزود: “نیروهای امنیتی شنبه هفته گذشته نیز به منزل خانم نظیفی و همسرشان مهرشاد نراقی رفته و محل را طی چند ساعت تفتیش کرده بودند”.

خانواده شهرزاد نظیفی و همسرش مهرشاد نراقی همگی از قهرمانان موتورکراس ایران بوده و شهرزاد نظیفی و دخترش نورا نراقی از پیشگامان موتورکراس زنان در کشور هستند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی شهرزاد نظیفی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه