بیوگرافی آرزو معتمدی

5 سال پیش
بیوگرافی آرزو معتمدی
Rate this post

بیوگرافی آرزو معتمدی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

آرزو معتمدی (۱۳ ژانویه ۱۹۸۹ در تهران) قایقران تیم ملی ایران بود که در سال ۲۰۱۱ توانست سهمیه المپیک لندن را بدست بیاورد و نخستین دختر ایرانی باشد که در کایاک به سهمیه بازی‌های المپیک می‌رسید.

زندگینامه آرزو معتمدی

بیوگرافی آرزو معتمدی

فعالیت ورزشی

معتمدی پس از اینکه در انتخابی داخل کشور نتوانست سهمیه خودش را حفظ کند از اردوی تیم ملی قهر کرد و پس از مدت زمان کوتاهی از ایران رفت. او سپس در تیم ملی قایقرانی آمریکا در مسابقات بین‌المللی حاضر شد.

ماجرای ترک تیم ملی ایران

پس از اینکه او سهمیه المپیک را کسب کرد فدراسیون قایقرانی با ریاست احمد دنیا‌مالی طبق استاندارهای بین‌المللی رقابتی انتخابی در داخل کشور برگزار کرد. با توجه به اینکه سهمیه المپیک به قایق مربوط می‌شود نه ورزشکار، فدراسیون تصمیم گرفت با برگزاری انتخابی بهترین قایقران را به المپیک لندن اعزام کند. در این دو مرحله انتخابی آرزو حکیمی از آرزو معتمدی پیشی گرفت و سهمیه را برای خود کرد؛ این اتفاق دلخوری معتمدی را در پی داشت و او با قهر اردوی تیم ملی را ترک کرد و از ایران رفت. همان زمان نیز صحبت‌هایی کرده بود که فدراسیون حقش را خورده اما در سکوت به خارج از کشور رفت.

محسن میلاد رییس کمیته آب‌های آرام در فدراسیون وقت در گفت و گو با ایسنا به سوال‌هایی درباره وضعیت آرزو معتمدی پاسخ داد.

او درباره شرایط آن زمان او گفت:

“آرزو معتمدی سهمیه المپیک را بدست آورد و افتخاری بزرگ کسب کرد اما فدراسیون به دنبال اعزام بهترین ورزشکارش بود. در قایقرانی سهیمه به قایق می رسد و همه کشورها بهترین قایقران را به مسابقات اعزام می کنند. ما نیز یک مسابقه انتخابی برگزار کردیم و معتمدی در هر دو مرحله شکست خورد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی لیلا اسفندیاری

می دانستیم که با آن اتفاق از نظر روحی ضربه خورده است اما بعد از آن ماجرا از ایران رفت و حالا هم که در تیم ملی آمریکا پارو می زند.”

اینکه چرا خود آرزو معتمدی به المپیک اعزام نشد مساله ای است که میلاد آن را حق فدراسیون و در تمام جهان مرسوم می داند. او درباره این اتفاق نیز گفت: “در آن زمان برای حضور در مسابقاتی راهی مجارستان شدیم که دیدم فدراسیون این کشور نیز برای حضور در المپیک بین ورزشکارانش انتخابی گذاشته است.

المپیک جای بهترین ها است و همه کشورها شرایط

برابر برای ورزشکارانشان ایجاد می کنند و در نهایت با

یک انتخابی بهترین گزینه عازم رقابت‌ها می شود.

ما نیز این برنامه را پیش گرفتیم اما آرزو و خانواده اش تاکید داشتند که ما حقشان را خورده‌ایم.”

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی آرزو معتمدی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه