بیوگرافی پریسا بهزادی

5 سال پیش
بیوگرافی پریسا بهزادی
4.6/5 - (30 امتیاز)

بیوگرافی پریسا بهزادی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

پریسا بهزادی دارای مدرک لیسانس حقوق قضایی و وکیل پایه یک دادگستری است، وی از رکوردداران قدیم ماده پرتاب وزنه ایران است.

زندگینامه پریسا بهزادی

بیوگرافی پریسا بهزادی

فعالیت ورزشی

او که تا پیش از حضور لیلا رجبی در ایران، رکورددار این ماده با پرتابی با ۱۴ متر و ۵ سانت محسوب می‌شد.

او از سال ۷۷ تا ۸۴ عضو تیم ملی دوومیدانی ایران بوده و حدود ۹ سال نفر اول دوومیدانی ایران در ماده پرتاب وزنه بوده‌است. «بهزادی» دارای مدرک مربیگری و داوری در درجه ۲ و ۳ است و مربی عالی بدنسازی از کمیته ملی المپیک است. در سال ۱۳۹۴ نام پریسا بهزادی به عنوان اولین مدیر برتر بانوان ورزش کشور مطرح شده‌است.

همچنین وی مربیگری دوومیدانی در فدراسیون‌های ناشنوایان و نابینایان را برعهده داشته‌است و موفق شده با تیم نابینایان به مقام سوم جهان دست پیدا کند و در پارالمپیک لندن نیز شاگردانش موفق به کسب سهمیه شدند.

او همچنین عضو کمیسیون حقوق ورزشی و وکیل کمیته ملی المپیک است و داوری در مقاطع کشوری، بین‌المللی در ورزش جانبازان و معلولین به مدت ۱۰ سال را برعهده دارد. نکته دیگر در خصوص «بهزادی» اینکه او نخستین دختر اعزامی ایران به مسابقات برون مرزی آسیایی و قهرمانی آسیا است. بهزادی در فروردین ۹۲ از سوی رئیس فدراسیون دوومیدانی ایران به عنوان سرپرست نائب رئیس بانوان فدراسیون دوومیدانی منصوب شد.

رکورد پرتاب وزنه

وی از رکوردداران قدیم ماده پرتاب وزنه ایران است که تا پیش از حضور لیلا رجبی در ایران، رکورددار این ماده با پرتابی معادل ۱۴ متر و ۵ سانت محسوب می‌شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی دانیلو

او از سال ۷۷ تا ۸۴ عضو تیم ملی دوومیدانی ایران بوده و حدود ۹ سال نفر اول دوومیدانی ایران در ماده پرتاب وزنه بوده است. البته قبل از این زمان نیز در ورزش بسکتبال فعالیت داشت. بهزادی در فروردین ۹۲ از سوی رئیس فدراسیون دوومیدانی ایران به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون دوومیدانی منصوب شد. در سال ۱۳۹۴ نام پریسا بهزادی به عنوان اولین مدیر برتر بانوان ورزش کشور مطرح شده است.

نکته دیگر در خصوص «بهزادی» اینکه او نخستین

دختر اعزامی ایران به مسابقات برون مرزی آسیایی

و قهرمانی آسیا است. علیرضا استکی همسر بهزادی

که مربیگری مردان در ورزش بوکس را انجام می‌دهد

همیشه یکی از حامیان او بوده است. پسرش سام ۱۲

سال دارد و او نیز ورزش می‌کند اما نه در دوومیدانی و نه در بوکس، او فوتبالیست است.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی پریسا بهزادی
4.6/5 - (30 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه