بیوگرافی زینب ساسانیان

5 سال پیش
بیوگرافی زینب ساسانیان
Rate this post

بیوگرافی زینب ساسانیان به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

زینب ساسانیان (درگذشته ۲ مرداد ۱۳۹۶) ورزشکار و دوچرخه سوار استقامتی تیم ملی ایران اهل اردبیل ایران است.

زندگینامه زینب ساسانیان

بیوگرافی زینب ساسانیان

فعالیت ورزشی

وی دارنده مدال نقره و برنز دوچرخه سواری کشوری بود و در سال ۲۰۱۷ به همراه تیم ملی دوچرخه سواری در مسابقات آسیایی شرکت کرده بود.

زندگی‌نامه

زینب ساسانیان در شهر اردبیل چشم به جهان گشود. وی فرزند آخر خانواده‌ای بود که پدرشان را از دست داده بودند و با دو خواهر و یک برادر و مادرش زندگی می‌کرد.

زینب دانشجوی رشته تربیت بدنی (سما دانشگاه آزاد) بود. از زینب به عنوان یکی از دختران جوان ورزشکار و با اخلاق کشور و استان نام برده‌اند.

افتخارات ورزشی

رشته اصلی زینب ساسانیان در مسابقات دوچرخه سواری رشته استقامت و تایم تریل انفرادی بانوان بود که از سال ۱۳۹۱ به صورت حرفه‌ای وارد آن شده بود و در اردوهای تیم ملی بانوان در چند سال اخیر حضور مستمر داشت و چندین دوره نیز قهرمان کشوری در این دو رشته مورد علاقه اش شده بود. وی دارنده مدال نقره و برنز دوچرخه سواری ایران بود.

زینب عضو تیم ملی دوچرخه سواری بود و در مسابقات قهرمانی ۲۰۱۷ آسیا، تیم ملی زیر ۲۳ سال را همراهی کرد. وی در مسابقات قهرمانی کشور مدال نقره و برنز را به خود اختصاص داده بود.

سخنان زینب

زینب ساسانیان در خرداد ۱۳۹۴ در مصاحبه‌ای گفت: «بنده سال‌هاست جزو تیم ملی هستم اما تاکنون مسئولان امر و هیئت دوچرخه‌سواری در حمایت از ما هیچ کاری را نکرده و حتی ما خودمان برخی از امکانات نظیر دوچرخه را تأمین و تهیه کردیم و هیچ‌گونه تشویق و ترغیبی نیز به رغم کسب مدال‌های مختلف از سوی مسئولان شاهد نیستیم.» زینب در ادامه گفت: «تاکنون هیچ‌یک از مسئولان حتی در افتخاراتی که اخیراً برای این استان به دست آوردیم حتی یک خسته نباشید خشک و خالی به ما نداده و ما از این بابت گله‌مند هستیم که چرا مسئولان توجهی به ورزش قهرمانی انجام نمی‌دهند.»

مطلب مرتبط:  بیوگرافی یوسف قادریان

درگذشت

زینب ساسانیان در ساعت ۰۲ و ۲۲ دقیقه بامداد ۲ مرداد ۱۳۹۶ در یک تصادف رانندگی در اردبیل در برخورد خودرو با درختان حاشیه خیابان، جلوی دانشگاه محقق اردبیلی، درگذشت.

وی هنگام مرگ ۱۹ سال داشت.

واکنش‌ها

دوستان و دوستداران زینب ساسانیان بعد از درگذشت وی، با انتشار تصاویری از زینب در شبکه‌های اجتماعی یاد او را گرامی داشتند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی زینب ساسانیان
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه