بیوگرافی مریم هاشمی

5 سال پیش
بیوگرافی مریم هاشمی
3.3/5 - (9 امتیاز)

بیوگرافی مریم هاشمی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

مریم هاشمی ووشوکار ایرانی و اهل کرمانشاه و قهرمان مسابقات جهانی ترکیه ۲۰۱۱ و مالزی در سال ۲۰۱۳ م و همچنین قهرمان جهان در سال ۲۰۱۵ است.

زندگینامه مریم هاشمی 

بیوگرافی مریم هاشمی

فعالیت ورزشی

مریم هاشمی اهل کرمانشاه متولد سال از کودکی ووشو و ورزش‌های رزمی را آغاز کرد. وی در مسابقات داخلی چندین مرتبه شرکت کرد و مقام‌های مختلف و قهرمانی کشور را در کارنامه دارد. هاشمی دو بار در مسابقات جهان‌ی موفق به کسب نشان طلا شده و اخیراً در مسابقات قهرمانی جهان مالزی در سال ۲۰۱۳ که با حضور قدرت‌های فنون رزمی دنیا برگزار شد وی موفق شد حریفان خود را یکی پس از دیگری شکست داده و به قهرمانی جهان دست یابد و جایگاه ایران را در رتبه جهانی ارتقاء بخشد.

قهرمانی‌های جهان

۲۰۱۱ ترکیه

هدیه مدال‌ها به خامنه‌ای

این ووشوکار کرمانشاهی مدال‌ جهانی ۲۰۱۳ مالزی را به سیدعلی خامنه‌ای تقدیم کرد.

او می گوید:

ورزش قهرمانی تمام زندگی یک انسان را درگیر خود می‌کند و هر ورزشکاری پس از خداحافظی کردن از دنیای قهرمانی دچار یک سری افسردگی‌ها می‌شود. سعی می‌کنم برای جلوگیری کردن از این اتفاق ورزش را در سطح پایین‌تری ادامه دهم. البته هدف دیگری که دارم مربیگری در ووشو است و تمام تلاش خود را می‌کنم تا بهترین کمک را به ورزش ایران کنم.

من از سال ۲۰۰۹ به صورت مداوم در تیم ملی حضور داشتم و اوزان ۶۵ و ۷۰ کیلوگرم به گونه‌ای همیشه در دست من بود. امیدوارم افراد خوبی جایگزین من در این اوزان شوند و همچنان مدال‌های خوش رنگی را برای ورزش ایران به خصوص ووشو کسب کنند. جا دارد که بگویم در این چند سال رئیس فدراسیون ووشو مهدی علی‌نژاد حامی همه جانبه من هم از نظر اخلاقی و هم از نظر ورزشی بودند که قدردانی می‌کنم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی حکیم اولاجوان
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مریم هاشمی
3.3/5 - (9 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه