بیوگرافی وینی جونز

5 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی وینی جونز به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

وینی جونز با نام کامل وینسنت پیتر جونز (به انگلیسی: Vincent Peter Jones) زاده پنجم ماه ژانویه ۱۹۶۵ در انگلیس است.

زندگینامه وینی جونز

بیوگرافی وینی جونز

فعالیت ورزشی

وی بازیکن فوتبال بود و اکنون یک بازیگر و مجری تلویزیونی مشهور بریتانیایی است. او با بازی در تیم ویلدستون انگلیس پا به عرصهٔ فوتبال گذاشت. وی پس از بازی در تیم ملی ولز، قرار بود به تیم ملی انگلیس دعوت شود اما این اتفاق رخ نداد. او یکی از زیباترین گل‌های تاریخ فوتبال را به دیوید سیمن زده است. وی به همراه جیسون استاتهام رستورانی اشتراکی در لس آنجلس دارند.

حاشیه ها

جنجالهای فراوان او باعث شد، که وی فقط یک فصل را برای تیم چلسی بازی کند.

می‌توان به این اشاره کرد که او در یکی از بازی‌های چلسی در ثانیهٔ سوم مسابقه از زمین اخراج شد. از این رو رکورد گرفتن سریع‌ترین کارت قرمز همچنان دست نخورده است. تکل وحشتناک وینی جونز بر روی گری استیونس، گری را برای همیشه از فوتبال دور کرد. در سال ۲۰۰۳، جونز متهم به شورش در پرواز شد. در این اتفاق، جونز یکی از مسافران را ده بار به صورت مداوم با سیلی مورد نوازش خود قرار داد و به خدمه پرواز گفت: “می‌توانم شما را بکشم. می‌توانم به خاطر سه هزار دلار همه شما خدمه‌های پرواز را بکشم. بروید و کاری را که برایش پول می‌گیرید انجام دهید: قهوه درست کنید.”

عرصهٔ سینما

او در سال ۱۹۹۸ به پیشنهاد گای ریچی در فیلم موفق قفل، انبار و دو بشکه باروت بازی کرد. از معروفترین فیلم‌های وی می‌توان به سرقت در ۶۰ ثانیه،قاپ زنی، مردان ایکس،محکومین،قطار گوشت نیمه شب،نقشه فرار و صداپیشگی در انیمیشن ماداگاسکار اشاره کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ابراهیم میرزاپور

دیوید بکام هر چند با بازی در فیلم شاه آرتور قدم بزرگی در مسیر بازیگری برداشته اما هنوز فاصله زیادی با وینی جونز دارد. وینی جونز را شاید بتوان مشهور‌ترین صادرات فوتبال به سینما به حساب آورد. روی آوردن به بازیگری گرچه تنها نقطه مشترک وینی و بکام نیست بلکه کارگردان نخستین فیلم هر دوی آن‌ها هم گای ریچی بوده.

جونز در نقش کریس بزرگ در فیلم ضامن، قنداق، دو

لوله تازه شلیک شده تفنگ و سال ۱۹۸۸ که برای ویمبلدون

بازی می کرد

وینی جونز فوتبالیست خشنی بود و شاید به همین علت هم در نخستین تلاشش در عرصه بازیگری به خوبی از عهده نقش “کریس بزرگ” در فیلم ” ضامن، قنداق، دو لوله تازه شلیک شده تفنگ” «یک تفنگ کامل» بر بیاید.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی وینی جونز
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه