بیوگرافی کارل ویترز

5 سال پیش
4.7/5 - (231 امتیاز)

بیوگرافی کارل ویترز به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

کارل ویترز (به انگلیسی: Carl Weathers) (زاده ۱۴ ژانویه ۱۹۴۸) هنرپیشه و بازیکن سابق ان‌اف‌ال آمریکایی است.

زندگینامه کارل ویترز 

بیوگرافی کارل ویترز

 

 

فعالیت ورزشی

از فیلم‌های معروف او می‌توان به بازی در فیلم‌های غارتگر، یگان ۱۰ از ناوارون، هپی گیلمور و همچنین ایفای نقش آپولو کرید در مجموعه فیلم‌های راکی اشاره کرد.

آپولو کرید، قهرمان بوکس سنگین وزن سری فیلم‌هاي راکی در زندگی حقیقی به طور حرفه‌اي فوتبال آمریکایی بازی می کرد و برای مدت کوتاهی در تیم ” اوکلند ریدرز” بازیکن دفاعی پشت خط بود.

او بعد از آن به لیگ فوتبال کانادا پیوست. ویترز در سال ۱۹۷۳ از دنیای فوتبال آمریکایی خداحافظی کرد وهمان سال با نقش‌هاي کوتاه وارد عرصه بازیگری شد. در نهایت در ۱۹۷۶ در راکی۱ نقشی بازی کرد که پس از آن همۀ وی را با آن به یاد می‌آورند.

فعالیت هنری

اگر به فیلم‌های مشت‌زنی علاقه داشته باشید و مجموعه فیلم‌های معروف راکی را دیده باشید بدون شک کارل ویترز را می‌شناسید. ویترز که این روزها ۷۰ سال دارد در ابتدا رقیب راکی بالبوآ بود اما پس از اینکه از او شکست خورد به رفیقش تبدیل شد و کمک کرد تا راکی دربرابر ایوان دراگو پیروز شود.

جالب است بدانید کارل ویترز که در فیلم‌های راکی ۱، ۲، ۳ و چهار ایفای نقش کرده و فیلم معروف غارتگر را در کارنامه خود دارد ابتدا در مسابقات NFL حضور داشت، وی برای تیم اوکلند ریدرز در سال‌های ۷۰ و ۷۱ در نقش بازیکن دفاعی پشت‌خط انجام وظیفه می‌کرد و در هشت مسابقه حضور داشت تا اینکه شانس در خانه او را زد و راهی هالیوود شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مهرداد پولادی

کارل ویترز در کنار فیلم‌های سینمایی، حضور درخشانی در مجموعه‌های تلویزیونی داشته و در کنار بازیگری، دستی در کارگردانی و تهیه‌کنندگی نیز دارد.

مشخصات

زمینه فعالیت سینما
تولد ۱۴ ژانویهٔ ۱۹۴۸ ‏(۷۱ سال)
نیواورلئان، لوئیزیانا
ملیت ایالات متحده آمریکا
پیشه هنرپیشه و بازیکن سابق ان‌اف‌ال
سال‌های فعالیت ۱۹۷۳ تا کنون (هنرپیشه)
۱۹۷۰-۱۹۷۴ (بازیکن فوتبال)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کارل ویترز
4.7/5 - (231 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه