بیوگرافی بیلی

5 سال پیش
بیوگرافی بیلی
2.9/5 - (28 امتیاز)

بیوگرافی بیلی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

پاملا رُز مارتینِز (متولد ۱۵ ژوئن ۱۹۸۹)ورزشکار زن آمریکایی در کشتی حرفه‌ای است.

زندگینامه بیلی

بیوگرافی بیلی

فعالیت ورزشی

او که اکنون با دبلیودبلیوئی قرارداد دارد و با نام بِیلی(BAYLEY) در اسمکداون فعالیت می‌کند. او به‌عنوان اولین قهرمان تگ تیم زنان در تیم د باس ‘ان’ هاگ کانکشن (به‌همراه ساشا بنکس)، و همچنین قهرمان سابق زنان راو و همینطور قهرمان سابق زنان اِن‌اِکس‌تی، اولین زن در دبلیودبلیوئی شد که لقب قهرمان تریپل کرَون و گرند اسلم زنان را رقم زد. مارتینِز پیش از دبلیودبلیوئی در ایندیپندنت سرکیت و با نام داوینا رُز فعالیت می‌کرد.او در مانی این د بنک کیف را برداشت و بعد از مسابقه ی شارلوت و بکی,شارلوت بکی را برد و شارلوت خسته روی رینگ افتاده بود که بیلی آمد و کیف را کش کرد و شارلوت را شکست داد و کمربند زنان اسمکداون را گرفت.

اوایل زندگی

مارتینِز در تاریخ ۱۵ ژوئن ۱۹۸۹ در نوآرک، کالیفرنیا از پدر و مادری مکزیکی به دنیا آمد. او در دبیرستان ایندیپندنس در سن خوزه تحصیل کرد و ب‌عنوان کاپیتان تیم بسکتبال مدرسه‌اش هم بازی‌هایی را انجام داد.

زندگی شخصی

مارتینز از رندی سَوِج، د راک، هاردی بویز(مت هاردی و جف هاردی)، لیتا، ری میستریو، جان سینا، ادی گررو، آیوِری، ویکتوریا، برت هارت، تریپل اچ، د فَبیِلِس مولاه و تریش استراتوس به‌عنوان الگوهایش در کشتی حرفه‌ای یاد می‌کند. مارتینِز با اِران سالو نامزد است، اولین ملاقات او با سالو در سال ۲۰۱۰ انجام شد.

او همچنین کلکسیونی از لِگو و پوگو استیک دارد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی اسفندیار بهارمست
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی بیلی
2.9/5 - (28 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه