بیوگرافی پیج

5 سال پیش
4.8/5 - (102 امتیاز)

بیوگرافی پیج به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

سارایا-جِید بِویس(به انگلیسی: Saraya-Jade Bevis) متولد ۱۷ آگوست ۱۹۹۲ در انگلستان، ورزشکار رشته کشتی حرفه‌ای است که اکنون با نام پِیج در و راو و به عنوان رهبر تیم سه نفره اَبسُلوشِن فعالیت می‌کرد و هم‌اکنون کمیسونر جدید اسمکداون لایو است.

زندگینامه پیج 

بیوگرافی پیج

فعالیت ورزشی

ای جی لی که در رسلمانیا XXX از کمربندش در برابر ۱۴ نفر از دیواز دفاع کرده بود شب بعد در راو وارد رینگ شد تا اعلام کند که او رکورددار طولانی‌ترین قهرمانی این کمربند است که در این هنگام پِیج، قهرمان زنان در اِن‌اِکس‌تی که اولین لحظه حضورش را در راو تجربه می‌کرد وارد میدان شد تا به اِی‌جِی تبریک بگوید اما اِی‌جِی او را به مسابقه قهرمانی در همان شب فراخواند که پِیج سرانجام او را شکست داد تا به قهرمانی ۲۹۵ روزه او پایان داده و اولین فردی باشد که هر دو عنوان زنان را دراختیار داشته باشد.

دیگر رسانه‌ها

حضور داشتن در دبلیودبلیوئی ۲کی۱۵

حضور دو ماه یکبار در فستیوال Wizard Entertainment

حضور در پادکست استون کلد . ۳ اگوست ۲۰۱۵

شرکت در فرش قرمز هشتاد و هشتمین اکادمی اسکار به همراه بری بلا و ناتالیا

زندگی شخصی پیج

بویس از خانواده‌ای با پیشینه کشتی کج آمده‌است. والدینش، سوییت سارایا و ریکی نایت و برادران بزرگش روی بویس و زک زادیاک همه کشتی گیران حرفه‌ای هستند. این خانواده بر WAW در نورویچ انگلستان حکمرانی می‌کنند. در ژوئیه ۲۰۱۲ شبکه ۴ یک مستند دربارهٔ آن‌ها با نام کشتی گیران: مبارزه با خانواده من تهیه کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کنی ماندی

بویس گفته داشتن خانواده کشتی گیر جالب است. او پیوستن خود به wwe را یک “پروسه سخت” می‌داند. او کارش را از ۱۴ سالگی شروع کرده و به کشورهایی مثل اسکاتلند، ولز، بلژیک، فرانسه، ترکیه، دانمارک، نروژ، آلمان و ایالات متحده آمریکا سفر کرده‌است. او می‌گوید بودن در NXT یک “تغییر در زندگی” بود زیرا این به رشد او و اعتماد به نفس او کمک کرد. او اضافه کرد او این شغل را دوست دارد.

مشخصات

لقب(ها) پِیج
بریتانی نایت
دیوای آینده
قد معرفی‌شده ۵ فوت ۸ اینچ (۱٫۷۳ متر)
وزن معرفی‌شده ۵۴ کیلوگرم
زادروز ۱۷ اوت ۱۹۹۲ ‏(۲۷ سال)
انگلستان
محل زندگی فلوریدا
معرفی‌شده از نورویچ، انگلستان
مربی(ها) سارایا نایت
ریکی نایت
زک زادیاک
جیسون کراس
آکادمی دبلیو او دبلیو
آغاز به کار ۲۰۰۵

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی پیج
4.8/5 - (102 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه