بیوگرافی نیکی بلا

5 سال پیش
بیوگرافی نیکی بلا
4/5 - (2 امتیاز)

بیوگرافی نیکی بلا به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

استفنی نیکول گارسیا کولس یک کشتی‌گیر بازنشسته آمریکایی است که با کمپانی دبلیودبلیوای قرارداد دارد و به اسم نیکی بلا معروف است.

زندگینامه نیکی بلا

بیوگرافی نیکی بلا

فعالیت ورزشی

در ژوئن سال ۲۰۰۷ بلا قراردادی با ورلد رسلینگ اینترتیمنت (دبلیودبلیوای) امضا کرد، و همراه با خواهر دوقلو خود یعنی بری بلا به بخش اف سی دبلیو منتقل شد، آن‌ها به دوقلو های بلا و دوقلوهای شگفت انگیز معروف هستند. نیکی در نوامبر سال ۲۰۰۸ در شوی اسمکدان دیبیو خود به بخش اصلی را انجام داد.

نیکی قهرمان دو دوره کمربند دیواز و همچنین طولانی‌ترین قهرمان تاریخ دیواز است.

آغاز فعالیت رسلینگ در فلوریدا چمپیونشیپ رسلینگ/دبلیودبلیوای

نیکی همراه خواهرش بری قراردادی با کمپانی اف سی دبلیو که زیرمجموعه کمپانی دبلیودبلیوای بود امضا کردند، نیکی دیبیو خودش در رینگ را در روز ۱۵ سپتامبر ۲۰۰۷ به همراه بری در یک هاوس شو اف سی دبلیو مقابل نتی نایدهارت (ناتالیا) و کریسی وین انجام دادند و در این مسابقه که با داوری دیوای سابق کمپانی ویکتوریا انجام شد پیروز شدند.

نیکی به سرعت وارد درگیری با نایدهارت و وین شد و تا اکتبر چندین مسابقه با آن دو انجام داد و شخصیت و کاراکتر نیکی و بری به گونه ای بود که وقتی یکی از آن‌ها آسیب میدیدند دور از چشم داور جایشان را با یکدیگر عوض می‌کردند و یکی از آن‌ها زیر رینگ قایم می‌شد، نیکی همچنین مسابقات میکسد تگ هم با افرادی مانند کوفی کینگستون و رابرت آنتونی انجام داد و در آن زمان نیکی در سگمنت غیر رسلینگی هیث میلر با نام هپی تور حضور داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ناتالیا

در آغاز دسامبر ۲۰۰۷ نیکی منیجری دریک لینکین را بر عهده گرفت اما به دلیل اخراج شدن لینکین این استوری لاین زیاد طول نکشید، پس از این اتفاق نیکی و بری درگیری خودشان را با ناتالیا و ویکتوریا ادامه دادند و پس از کال آپ شدن ناتالیا توسط دبلیودبلیوای رزا مندز جایگزین ناتالیا در این درگیری شد و نیکی همچنین در بیکینی کانتست و مسابقاتی با دیگر کشتی گیران اف سی دبلیو شرکت کرد و آخرین حضورش در کمپانی اف سی دبلیو رو در ۲ سپتامبر در یک مسابقه بتل رویال که با پیروزی میس آنجلا همراه بود انجام داد.

زندگی شخصی

در ماه مه ۲۰۱۴ نیکی در برنامه ریالیتی شوی توتال دیواز نشان داد که او در سن ۲۰ سالگی یک بار ازدواج کرده که سه سال بعد طلاق گرفت.

نیکی در سال ۲۰۱۲ با جان سینا وارد ارتباط شد، این زوج در ۲ آوریل ۲۰۱۷ نامزد کردند هنگامی که سینا و نیکی مسابقه خودشان در رسلمینیای ۳۳ را پیروز شدند جان سینا بعد مسابقه در وسط رینگ مقابل ۷۵ هزار نفر از نیکی بلا خواستگاری کرد، در ۱۵ آوریل ۲۰۱۸ نیکی بلا از عروسی زده شد و عروسیش با جان سینا را که برای ۵ مه ۲۰۱۸ برنامه‌ریزی شده بود لغو کرد.

نیکی بلا و جان سینا یکی از معروف ترین زوج های آمریکا بودند و هواداران یک ترکیب اسمی برای آنها درست کردند و آنها را نینا معرفی کردند
درحال حاضر نیکی بلا دوست دختر آرتم چیگوینسو رقصنده روسی و پارتنر سابق رقص او در مسابقات رقص Dancing with the Stars است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی وحید امیری

لقب(ها) نیکی بلا
نیکول بلا
فیرلس نیکی
بی‌باک
قد معرفی‌شده ۱٫۶۸ متر
وزن معرفی‌شده ۵۹ کیلوگرم
زادروز ۲۱ نوامبر ۱۹۸۳ (۳۵ سال)
ایالات متحده آمریکا، سن دیگو کالیفرنیا
محل زندگی آمریکا، سن دیگو کالیفرنیا
معرفی‌شده از اسکاتسدیل آریزونا
مربی(ها) دنیل برایان
توم پریچرد
ناتالیا نیدهارت
شینا بزلر
مرکز اجرایی دبلیودبلیوای
همسر(ها) دوست دبیرستان ۲۰۰۳-۲۰۰۶
آغاز به کار ۱۵ سپتامبر، ۲۰۰۷

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی نیکی بلا
4/5 - (2 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه