بیوگرافی نایا جکس

5 سال پیش
بیوگرافی نایا جکس
4.8/5 - (31 امتیاز)

بیوگرافی نایا جکس به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

سَوِلینا فَنین (متولد ۲۹ می ۱۹۸۴) ورزشکار زن آمریکایی در کشتی حرفه‌ای و همچنین مدل سنگین‌وزن سابق است که اکنون با دبلیودبلیوئی قرارداد دارد و با نام نایا جکس در برند راو فعالیت می‌کند.

 زندگینامه نایا جکس

بیوگرافی نایا جکس

فعالیت ورزشی

اوایل زندگی
فنین در سیدنی استرالیا متولد و در هونولولو، هاوایی بزرگ شد. همچنین مدتی درسن دیگو، کالیفرنیا زندگی کرد. او دختر جوزف و رِناته فنین است. او در کالج پالمور در سَن مارکوس، کالیفرنیا شرکت کرد، جاییکه به انجام بسکتبال کالج پرداخت پیش از کشتی حرفه‌ای، فَنین یک مدل سنگین‌وزن بود.

زندگی شخصی
فَنین اصالتی ساموآیی و آلمانی دارد و فامیل دووِین “د راک” جانسون است. او که از کودکی طرفدار کشتی حرفه‌ای بود، پس از تماشای مسابقه د راک در رسلمانیای XXVIII مصمم شد که وارد این حرفه شود.

در ۲ آگوست ۲۰۱۴، او به همراه خاله‌اش آتا مایوا-جانسون(مادر د راک) در حالیکه در ماشین کادیلاک اسکالید فنین بودند، یک ماشین از روبرو به آن‌ها زد که راننده آن مست بود؛ آن‌ها از یک مراسم خیریه در کلرمونت، فلوریدا به سمت خانه در حرکت بودند. آن‌دو مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند. آن راننده به رانندگی در شرایط مستی متهم شد و محکوم شد.

فَنین و الکسا بلیس دوست صمیمی هستند.ولی بعد از باخت نایا جکس مقابل آسکا الکسا بلیس او را تحقیر کرد به طوری که نایا جکس به گریه افتاد.بعد از این موضوع با هم دشمن شدند و بعد مسابقه نایا جکس با الکسا بلیس سر کمربند قهرمانی زنان راو نایا جکس برنده شده.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی پپه رینا
نام اصلی سَوِلینا فَنین

نام(های) رینگی لینا
نایا جکس
زادا
قد ثبت‌شده ۶ فوت ۰ اینچ (۱٫۸۳ متر)
وزن ثبت‌شده ۲۷۲ پوند (۱۲۳ کیلوگرم)
متولد ۲۹ مهٔ ۱۹۸۴ ‏(۳۵ سال)
سیدنی، نیو ساوث ولز، استرالیا
معرفی سن دیِگو، کالیفرنیا
آموزش‌داده شده توسط مرکز آموزشی دبلیودبلیوئی
اولین مسابقه ۷ می ۲۰۱۵

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی نایا جکس
4.8/5 - (31 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه