بیوگرافی د میز

5 سال پیش
بیوگرافی د میز
3/5 - (119 امتیاز)

بیوگرافی د میز به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

مایکل گریگوری میزانین (به انگلیسی: Michael “Mike” Gregory Mizanin) یک کشتی‌گیر حرفه‌ای آمریکایی متولد ۸ اکتبر ۱۹۸۰ (میلادی) است که با نام د میز، در مسابقات کشتی حرفه‌ای شرکت می‌کند.

زندگینامه د میز

بیوگرافی د میز

فعالیت ورزشی

د میز از سال ۲۰۰۱، تاکنون در این رشته، و در مسابقات نوع راو فعال بوده‌است. دمیز تا به حال۷ بار قهرمان تگ تیم بوده و ۴ بار قهرمان ایالت متحدهٔ آمریکا ۸بار قهرمان بین قاره‌ای و همچنین برندهٔ MONEY IN THE BANK RAW 2010 و قهرمانی WWE شده‌است . وی برنامه ای اختصاصی در WWE برگزار می‌کند به ناممیز تی وی.

تیم جان موریسون (از ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹)

در اواخر سال ۲۰۰۷ میز و جان موریسون با هم تیم شدند و در سروایور سریس ۲۰۰۷ موفق شدند تا برای اولین بار برنده کمربند تگ تیم باهم بشوند.

جان موریسون و میز در مدتی که با هم تیم بودند یکی از موفق‌ترین تیم‌های کمپانی WWE رو تشکیل داده بودند و یک برنامهٔ بسیار پر مخاطب و جذاب با نام درت شیت بر پا کردند که طرفداران بی شماری داشت. این تیم در پی پر ویو گریت آمریکن بش ۲۰۰۸ در یک مسابقه متشکل از ۴ تیم، کمربند هایشان را به اج هدز که متشکل از کرت هاوکینز و زک رایدر بود واگذار کردند. در طی این سال و سال ۲۰۰۹ میز و موریسون دو بار عناوین تگ تیم رو کسب کردند و از دست دادند. در درفت لاتری ۲۰۰۹ میز با اشتباه موریسون به WWE RAW درفت شد و همین مسئله باعث وجود اختلاف بین این دو شد و این تیم بی نظیر هم از هم پاشیده شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی علی نظری جویباری

جان موریسون پس از مدتی به WWE SMACKDOWN درفت شد و در اولین مسابقه اش در این شو آر-تروت رو از پیش رو برداشت. مدتی بعد به دلیل مشکلاتی که ری میستریو با کمپانی داشت جان موریسون موفق شد تا با شکست ری میستریو، برنده کمربند بین قاره‌ای بشود. وی در نهایت کمربندش را در پی پر ویو میزها، نردبان‌ها و صندلی‌ها (تی ال سی) به درو مک اینتایر واگذار کرد. جان با آر-تروت تیم شد و تیم شو میز رو برای کمربندهای تگ تیم در رستلمنیا ۲۶ به مبارزه طلبید اما ناکام بود. بعد از این اتفاق جان به WWE RAW درفت شد.

زندگی شخصی

وقتی میزانین ۱۱ ساله بود، والدینش از هم جدا شدند. او ناپدری بنام دونی و دو خواهر و برادر ناتنی بنام‌های جیمی و تونیا دارد. پدرش جورج میزانین، صاحب مغازه‌های ساندویچ فروشی «مستر هیرو» در کلیولند می‌باشد. میزانین غیرت خاصی به زادگاهش دارد. در مسابقه هندی‌های کلیولند در برابر فرشته‌های لس آنجلس، در ۲۶ ژوئیه ۲۰۱۱ وقتی اولین توپ را به سمت چوگان زد، به یکی از اهداف زندگیش رسید. او با دوست دخترش، دیوای سابق دبلیو دبلیو ای ماریس، در ۲۰ فوریه ۲۰۱۴ در کلاب ساحلی در باهاماس در مراسمی خصوصی ازدواج کرد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی د میز
3/5 - (119 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه