بیوگرافی دولف زیگلر

5 سال پیش
بیوگرافی دولف زیگلر
Rate this post

بیوگرافی دولف زیگلر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

نیکولاس تئودور (به انگلیسی: Nicholas Theodore) یک کشتی‌گیر حرفه‌ای آمریکایی متولد ۲۷ ژوئیه ۱۹۸۰ (میلادی) است که با نام دولف زیگلر (به انگلیسی: Dolph Ziggler)، در مسابقات کشتی حرفه‌ای شرکت می‌کند.

زندگینامه دولف زیگلر

بیوگرافی دولف زیگلر

فعالیت ورزشی

زیگلر از نوامبر ۲۰۰۴، تا۲۰۱۹در این رشته فعال بوده‌است. همچنین وی دو بار قهرمان سنگین وزن جهان، یک بار برنده قهرمان بین‌المللی و WWE United States Championship شده‌است. او برای مدتی یکی از بزرگترین فیس‌های کمپانی دبلیو دبلیو ای محسوب می‌شد. همچینین او با کشف کردن مانی این د بنک خود قهرمان کمربند wwe شد. زیگلر در مسابقهٔ سروایور سریز (۲۰۱۴) عملکرد خیره کننده‌ای داشت. او در این مسابقه در تیم جان سینا بود که با تیم آتوریتی مبارزه کردند. در حالی که در این مسابقه تمامی هم تیمی‌های او از جمله خود جان سینا حذف شده بودند و در مقابل ۳ نفر از اعضای آتوریتی سث رالینز، کین و لوک هارپر باقی مانده بودن هر سه نفر آن‌ها را حذف کرد و باعث برنده شدن تیم خود شد.

او ابتدا کین سپس هارپر و در آخر با دخالت استینگ رالینز را پین کرد (الکساندر روسف یکی دیگر از اعضای آتوریتی توسط او حذف شده بود). همچنین او در شو راو ۵ ژانویه ۲۰۱۵ توسط دی اتوریتی به همراه رایبک و اریک روون از کمپانی اخراج شدند ولی برای رویال رامبل برگشتند. او در اکستریم رولز (۲۰۱۵) طی یک مسابقهٔ باسنم را ببوس شیمس را شکست داد اما در پی بک (۲۰۱۵) طی مسابقه‌ای تک نفره به شیمس باخت. او در مانی این د بنک (۲۰۱۵) شرکت کرد اماناموفق بود. او سپس با روسف درگیر شد (روسف معتقد بود او لانا را از او دزدیده است). مبارزه او و روسف در سامراسلم بدون برنده به پایان رسید اما در نایت آو چمپیونز (شب قهرمانان) موفق شد با کمک سامرری (دوست دختر روسف) روسف را شکست دهد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی حسن اشجاری
===

همچنین او در راو پس از هل تور در چلنج جان سینا برای کمربند قهرمانی ایالت متحده شرکت کرد و با وجود تلاش زیاد از جان سینا شکست خورد. او سپس با دوست پسر جدید سامرری تایلر بریز درگیر شد. زیگلر در مسابقهٔ انتخابی برای تعیین حریف سث رالینز بر سر کمربند قهرمانی سنگین وزن جهان شرکت کرد که ابتدا بیگ ای لنگستن را شکست داد و سپس در مسابقه‌ای چهار نفره به مصاف رومن رینز، آلبرتو دل ریو و کوین اوونز رفت که رینز با پین کردن اوونز برنده شد و حریف رالینز در سروایور سریز (۲۰۱۵) شد اما با مصدومیت ناگهانی رالینز این مسابقه به حالت تعلیق درآمد و سپس مقرر شد ۱۶ نفر در تورنمنتی به صورت حذفی به مصاف هم بروند و قهرمان این مسابقات صاحب کمربند قهرمانی سنگین وزن جهان شود.

زیگلر در این تورنمت شرکت کرد و ابتدا از سد د میز گذشت اما در مرحلهٔ بعد از دین امبروز شکست خورد و حذف شد.

دولف یکی از بهترین استوری‌ها و فیودهایش را در مبارزه با د میز بود که زیگلر در جریان این درگیری توانست یک بار قهرمان کمربند اینترکانتینتال شود و در اخر که میز درگیری را به نفع خودش پایان داد کمربند را از دست داد.دولف در رویال رامبل ۲۰۱۷ شرکت کرد اما ناموفق بود و فقط توانست مدت زمان ۹ دقیقه در رینگ دوام بیاورد. ۶ ماه بعد فیود نسبتا جدیدی را با بابی رود اغاز کرد.

===

در مسابقه اولشان دولف نا موفق بود و بعد بابی رود به او پیشنهاد مسابقه در هل این ا سل را داد و دولف این مسابقه را هم باخت اما در مسابقه ای که در اسمکدان هفته بعد برگزار شد دولف توانست با رول ببرد.در انتهای این فیود مسابقه ای در ppv نایت اف چمپیون برگزار شد بین بارون کوربین قهرمان کمربند یونایتداستید بابی رود و زیگلز که برنده قهرمان کمربند می شد. دولف برنده شد و قهرمان کمریند WWE United States Championship شد وی کمربند خود را رها نموده و از رینگ خارج شد Danial bryan‌ هنوز به دنبال او است ولی خبری از او نیست.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی داوید لوییس
زندگی شخصی

نیکولاس از ۵سالگی طرفدار کشتی حرفه‌ای بود و در ۱۲سالگی تصمیم گرفت کشتی‌گیر شود. برادر کوچکترش، رایان، هم یک کشتی‌گیر است که قبلاً در دبلیو دبلیو ای و ان اکس تی با نام بریلی فعالیت داشت.

نیکولاس فارغ‌التحصیل دانشگاه کنت در رشته دانش سیاسی است. قبل از کشتی، او در فینیکس زندگی می‌کرد و در مدرسه قانون آریزونا قبول شده بود.

نیکولاس قبلاً با بازیگر کمدی ایمی شومر رابطه داشت.

او هم چنین قبلاً با نیکی بلا قرار می‌گذاشت.

او در برنامه‌ای فاش کرد دلیل انتخاب نام دولف این بوده که نام جد پدریش این بوده و دوستش هم نام زیگلر را پیشنهاد کرده‌است.

بیوگرافی دولف زیگلر زادروز ۲۷ ژوئیه ۱۹۸۰ (میلادی)
کلیولند، اوهیو
محل زندگی فینیکس، آریزونا
ملیت آمریکایی
تابعیت –
پیشه کشتی‌گیر حرفه‌ای
سال‌های فعالیت نوامبر ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۷
سبک زیگ زاگ
دستمزد ۴۰۰هزار دلار در سال
قد ۱٫۸۳ متر
وزن ۹۹ کیلوگرم
لقب نیک اسمیت، نیک مترو، نیکی
مخالفان بیگ شو – لوک هارپر-ست رولینز -دی اتوریتی-روسف
دین مسیحیت

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی دولف زیگلر
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه