بیوگرافی فین بالور

5 سال پیش
بیوگرافی فین بالور
4.2/5 - (130 امتیاز)

بیوگرافی فین بالور به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

فرگال دویت (به انگلیسی: Fergal Devitt) (زاده ۲۵ ژوئیه ۱۹۸۱) یک کشتی‌گیر حرفه‌ای اهل ایرلند است که با نام فین بالور در مسابقات کشتی حرفه‌ای شرکت می‌کند.

زندگینامه فین بالور

بیوگرافی فین بالور

فعالیت ورزشی

این کشتی‌گیر بعد از توسعه برندها و دبلیودبلیوئی درفت از ان اکس تی به دبلیو دبلیو ئی آمد و به برند راو منتقل شد. وی با شکست سث رالینز در سامراسلم ۲۰۱۶ اولین قهرمان کمربند یونیورسال شد. او سابقاً در کمپانی NJPW ژاپن فعالیت می‌کرد. او بنیان‌گذار گروه بولت کلاب (Bullet Club) در NJPW است.

او هم اکنون جزو بهترین و پر طرفدار ترین کشتی کج کار هست.وهمان طور که بهترین است نام فنیشرش هم کوپ دگرا هست . او تا extreme rules 2019 قهرمان کمربند بین قاره ای بود.فین بلر با شکست در برابر شینسکه ناکامورا در extreme rules 2019 این کمربند را از دست داد.

دوران کشتی حرفه ای
فین بالور در سن ۱۸ سالگی در کشتی حرفه‌ای شروع به کار کرد.

NJPW

بیوگرافی فین بالور قبل از ورود به کمپانی WWE در کمپانیNJPW فعالیت می‌کرد.

او در ماه مارس سال ۲۰۰۶ با این کمپانی قرار داد بست.

در تاریخ ۲۷ ژانویه او و مینروو توانستند IWGP Junior heavyweight tag team شوند این عنوان اولین قهرمانی فین بود. در ماه اکتبر کمربندهای خود را به Tetsuya Naito و Yujiro واگذار کردند. ر دسامبر ۲۰۰۹ فین بالور وارد سوپر جام J-Cup 2009 شد. پس از شکست Atsushi Aoki, Danshoku دینو و Yamato، فین باور دوباره در نهایی مسابقات، این بار توسط Naomichi Marufuji شکست خورد. پس از آن او در ۱۹ ژوئن ۲۰۱۱ با شکست موروجی قهرمان کمربند IWGP شد. اما پس از چند بار دفاع از عنوان خود بالاخره کمربند خود را از دست داد. پس از آن او اولین رهبر گروه بولت کلاب شد. اما هنگام رفتن از کمپانی NJPW با گروه بولت کلاب خداحافظی کرد و کارل اندرسون و سپس ای جی استایلز جانشین او شد. هم‌اکنون کنی امگا رهبر گروه بولت کلاب است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کارول کلوس

NXT

او سپس به برند NXT رفت و با شکست کوین اونز قهرمان کمربند اصلی این برند یعنی کمربند ان اکس تی شد. او از عنوانش در مقابل افراد زیادی مانند نویل ،ساموا جو ،بارن کوربین ،سمی زین ……. دفاع کرد. سرانجام او کمربندش را به شینسکه ناکامورا باخت. کمربند ان اکس تی به مدت ۲۹۲ روز به دست فین بالور بود.

RAW

او سپس به برند راء رفت و چند روز بعد استفانی مک ماهون دو مسابقه ۴ نفره ترتیب داد که برندگانشان به مصاف هم می‌رفتند و در مین اونت مسابقه می‌دادند فرد برنده به مصاف ست رولینز برای کمربند یونیور می‌رفت و فرد بازنده به مساف قهرمان کمربند دوم راء یعنی روسف می‌رفت در مسابقه اول رومن رینز توانست بر ۳ حریف غلبه کند و برنده شود و در مسابقه دوم هم فین بالور، آنها در مین اونت آن شب در راء به مصاف هم رفتند که در یک مسابقه زیبا فین بالور موفق به شکست رومن رینز شد و قرار شد در سامر اسلم به مصاف ست رولینز بروند و برنده اولین قهرمان کمربند یونیور سال می‌شد.

در سامر اسلم ۲۰۱۶ فین بالور و ست رالینز سر کمربند یونیورسال با هم مسابقه دادند که در یک بازی تماشایی فین بالور با زدن فینیشر خود برنده مسابقه و اولین قهرمان کمربند یونیورسال شد؛ ولی در شب بعد در راء فین بالور آمد و گفت در مسابقه با ست رولینز مصدوم شده و کمربند را تحویل استفانی مک ماهون داد و با چشم اشک بار در حالی که ست رولینز به او می‌خندید آنجا را ترک کرد هر چند که در مین اونت آن شب این کوین اونز بود که قهرمان کمربند یونیور سال شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی محمد پروین

او پس از ۷ الی ۸ ماه به راء برگشت و با بری وایت درگیر شد همچنین در مسابقه ۵ نفره در اکستریم رولز به همراه بری ویات، رومن رینز، ست رولینز، ساموا جو شدکه در آن مسابقه زیبا این ساموآ جو بود که برنده مسابقه و حریف براک لزنر برای گریت بالز اف فایر شد.

بیوگرافی فین بالور ===

او همچنین به درگیری با بری وایت ادامه داد و در سامر اسلم ۲۰۱۷ او را شکست داد. او همچنین در نو مرسی ۲۰۱۷ برای بار دوم توانست بری وایت را شکست دهد. در تی ال سی باز هم باید در مقابل بری وایت قرار می‌گرفت که بری وایت مشکلی برایش پیش آمد و ای جی استایلز جایگزین او شد. در تی ال سی فین بالور در مسابقه ای جذاب و فوق‌العاده تماشایی از سد ای جی استایلز گذشت. بعد آن او در سیروایور سریز عضو تیم ۵ نفره راء شد که در آن بازی جان سینا او را حذف کرد هر چند که در آن بازی تیم راء برنده شد. در رویال رامبل ۲۰۱۸ او عملکرد قابل توجه ایداشت و به عنوان نفر دوم وارد شد و توانست ۵۷ دقیقه در رینگ باشد.

او حتی در میان ۴ نفر آخر بازی هم بود که در آخر جان سینا او را بیرون انداخت و او را حذف کرد. او سپس درگیری‌های خود را با دمیز و ست رالینز آغاز کرد در المنیشن چیمبر ۲۰۱۸ او در مقابل الایس، ست رولینز، رومن رینز، براون استرومن، دمیز و جان سینا قرار گرفت که در آن مسابقه توسط براون استرومن حذف شد و رومن رینز آن مسابقه را برد. در رسلمنیا ۳۴ او و ست رولینز و دمیز در مقابل هم قرار گرفتند که این ست رولینز بود که پیروز شد. در بزرگترین رویال رامبل در مسابقه ای لدر مچ مقابل ست رولینز و دمیز قرار گرفت که آن بازی را هم ست رولینز برد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فارا ویلیامز
قهرمانی بین قاره ای

در المنیشن چمبر ۲۰۱۹ در یک مسابقه هندیکپ (با آوانس ۲ به ۱) بلر در برابر بابی لشلی و لیو راش بر سر کمربند بین قاره ای قرار گرفت. با برد در این مسابقه صاحب کمربند بین قاره ای شد.

افتخارات ورزشی

قهرمانی کمربند IWGP Junior سنگین‌وزن ۳ بار

قهرمان کمربند تگ تیم IWGP Junior سنگین‌وزن ۶ بار

قهرمان‌کمربندان‌اکس‌تی۱بار

طولانی‌ترین قهرمان کمربند ان اکس تی به مدت ۲۹۲ روز

برنده تورنمنت تگ تیم افتخاری داستی رودز به همراه ساموآ جو در سال ۲۰۱۵

بهترین کشتی‌گیر ان اکس تی در سال ۲۰۱۵

رتبه سوم در مجله PWI از میان ۵۰۰ کشتی‌گیر در سال ۲۰۱۶

قهرمان کمربند یونیورسال ۱ بار

رکورد دار کمترین مدت زمان نگهداری از کمربند یونیورسال به مدت ۱ روز

قهرمان کمربند بین قاره ای ۲بار

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی فین بالور
4.2/5 - (130 امتیاز)
1
برچسب ها :

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • فین بلر
    5 سال پیش

    فین بلر عشقه واقعا عشق
    در ضمن فین بلر توی رسلمانیا ۳۵ قهرمان بین قاره ای شد
    لطفا تصحیح کنید