بیوگرافی کوین اونز

5 سال پیش
بیوگرافی کوین اونز
4.1/5 - (14 امتیاز)

بیوگرافی کوین اونز به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

کوین یانیک استین (به انگلیسی: Kevin Yanick Steen) (زاده۷ می ۱۹۸۴) یک کشتی‌گیر حرفه‌ای اهل کانادا است که با این نام (کوین اونز) در مسابقات کشتی حرفه‌ای شرکت می‌کند.

زندگینامه کوین اونز

بیوگرافی کوین اونز

فعالیت ورزشی

او قهرمان سابق کمربند یونیور سال و کمربند ان اکس تی بوده‌است. او هم‌اکنون در برند راو فعالیت می‌کند

افتخارات در دبیلودبلیوای

سه بار قهرمان کمربند یوناتیداستیس دو بار قهرمان کمربند اینترکنتال یک بار قهرمان کمربند یونیورسال چمپیونز یک بار قهرمان کمربند ان اکس تی

حضور او در دبلیودبلیوئی و در گیری او با جان سینا

بعد از پی پر ویو پی بک ۲۰۱۵ و اتمام درگیری جان سینا با روسف کوین اونز از nxt وارد دبلیودبلیوئی شد و درگیری اش را با جان آغاز کرد. او در پی پر ویو المنیشن چمبر موفق به شکست جان سینا شد. درگیری آن‌ها ادامه داشت و در پی پر ویو مانی این د بنک این دو بار دیگر با یک دیگر مسابقه دادند که این بار جان سینا موفق به پیروزی شد. درگیری آن‌ها به پی پر ویو رزمگاه رسید و این دو بر سر کمربند یونایتد استیت مسابقه دادند که این بار نیز جان سینا پیروز شد و موفق شد که از کمربندش دفاع کند.

بعد از درگیری وی با جان سینا او در پی پرویو سامر اسلم در مقابل آنتونیو سزارو به پیروزی رسید. در شب قهرمانان او مسابقه اش با رایبک را که بر سر کمربند بین قاره‌ای بود را برد و توانست اولین کمربند خود را در دبلیودبلیوئی کسب کند. در هل این سل او از کمربندش در مقابل رایبک دفاع کرد. همچنین او در سروایور سریز شانس بردن کمربند دبلیودبلیوئی سنگین‌وزن جهان را داشت ولی در مقابل دین امبروز شکست خورد و در مرحله نیمه نهایی حذف شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ایلکای گوندوغان
درگیری او با دین امبروز و از دست دادن کمربندبین قاره‌ای

درگیری او با دین امبروز ادامه داشت. آن دو در پی پر ویو تی ال سی بر سر کمربند بین قاره‌ای مسابقه دادند که دین توانست با رول برنده مسابقه شده و صاحب کمربند شود. دین امبروز توانست در رویال رامبل از کمربندش در مقابل کوین اوونز در یک مسابقه آخرین بازمانده دفاع کند. در آخرین راو بین پی پر ویو فست لین و رویال رامبل استفانی مک من یک مسابقهٔ مرگبار پنج جانبه بین دین امبروز واستارداست وتایلر بریز و دالف زیگلر و کوین اوونز را بر سر کمربند بین قاره‌ای ترتیب داد که در آن مسابقه کوین اوونز توانست با پین کردن تایلر بریز دوباره کمربند را از دین امبروز پس بگیرد. در پایان همان شب دالف زیگلر او را به یک مسابقه بر سر کمربند بین قاره‌ای در فست لین دعوت کرد و کوین اوونز ان را پذیرفت و توانست در فست لین از کمربندش دفاع کند.

کوین اونز بعد از فست لین با استار داست، سمی زین، د میز، دالف زیگلر، سین کارا و زک رایدر درگیر شد و استفانی مکمن او را مجبور کرد تا در مقابل همهٔ آن‌ها در یک مسابقه نردبان هفت نفره در رسلمنیا از کمربندش دفاع کند.اوونز در رسلمنیا کمربند خود را به زک رایدر واگذار کرد. این مسابقه یک مسابقه Ladder Match بوده و زک رایدر توانست با بالارفتن از نردبان آن را به دست بیاورد.

===

در شب بعد از رسلمانیا در راو رومن وارد سالن شد و خواستار یک حریف برای کمربند شد که کریس جریکو، ای.جی. استایلز، کوین اوونز و سمی زین وارد سالن شدند و قرار شد در اخر شب یک مسابقه بین این چهار نفر برای حریف شماره یک کمربند برگزار شود .

مطلب مرتبط:  بیوگرافی محمد قاسمی

اما سمی زین در بک‌استیج راو مورد حمله اوونز قرار گرفت و قادر به مسابقه نبود که شین مکمن مدیر اجرایی جدید راو سزارو را به جای او برای مسابقه تعیین کرد. برنده این مسابقه‌ای جی استایلز بود که توانست حریف شماره ۱ رومن در پی بک شود.در پی بک او سمی زین را شکست داد.در اکستریم رولز کوین اونز و سزارو و د میز و سمی زین برای کمربند اینتر کانتنتال مسابقه دادند که دمیز برنده این بازی شد و توانست با موفقیت از کمربند خود دفاع کند.پس از آن او در ppvمانی ان د بنک در مسابقه سر کیف مانی ان د بنک شرکت کرد ولی این دین امبروز بود که برنده شد.

===

در رزمگته او و سمی زین به مصاف هم رفتند و سمی زین بازی را برد.اما در سامراسلم ۲۰۱۶ او و کریس جریکو با هم تیم شدند و تیم انزو آموری و بیگ کَس را شکست دادند.در شب بعد قهرمان کمربند یونیور سال یعنی فین بالور وارد سالن شد و گفت که توسط ست رولینز مصدوم شده است وتا ۷ ماه از میادین دور خواهد بود.در مین اونت آن شب مسابقه ای ۴نفره برای کمرند یونیور سال دادند که کوین اونز با دخالت تریپل اچ برنده شد.

در نبرد قهرمان با دخالت کری جریکو و مصدومیت داور (که باعث شد داور نتواند پس از پدگری خوردن توسط ست رولینز بشمارد )توانست ست رولینز را شکست دهد .در هل ان ا سل ۲۰۱۶ توانست با دخالت کریس جریکو، ست رولینز را شکست دهد.او در رود بلاک(مانع)توانست باز هم با دخالت کریس جریکو با صلب صلاحیت رومن رینز را شکست دهد و کمربند را در نزد خود نگه دارد.در رویال رامبل هم مقابل رومن رینز قرار گرفت که این بار با دخالت بران استرومن برنده شد.اما در فست لین کمربند خود را به گلدبرگ واگذار کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی استر ویلیامز

 

لقب(ها) کوین اوونز
قد معرفی‌شده ۶ فوت ۰ اینچ (۱٫۸۳ متر)
وزن معرفی‌شده ۱۲۱ کیلوگرم
زادروز ۷ مهٔ ۱۹۸۴ ‏(۳۵ سال)
ماریول، کوبک،کانادا
آغاز به کار ۲۰۰۰

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کوین اونز
4.1/5 - (14 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه