بیوگرافی براون استرومن

5 سال پیش
بیوگرافی براون استرومن
3.8/5 - (20 امتیاز)

بیوگرافی براون استرومن به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

آدام شِر (به انگلیسی: Adam Scherr) (زادهٔ ۶ سپتامبر ۱۹۸۳) کشتی‌گیر حرفه‌ای و بدنساز است که اکنون با دبلیودبلیوئی قرارداد دارد و با نام برُون اِسترُومَن به‌عنوان عضوی از خانواده وایت فعالیت می‌کرد.

زندگینامه براون استرومن

بیوگرافی براون استرومن

فعالیت ورزشی

اکنون او به‌طور مستقل در برند راو حضور دارد.او همچنین سنگین وزن‌ترین کشتی‌گیر wwe است. از درگیری‌های معروفی او درگیری با رومن رینز،براک لزنر یاد می‌شود.

دوران تمرین(۲۰۱۶-۲۰۱۵)
استرومن با کمپانی دبلیو دبلیو ای در سال ۲۰۱۳ قرارداد بست و در ۱۹ دسامبر ۲۰۱۴ در nxt حضور یافت و بعد از آن چند وقتی را در گروه Rosebuds سپری کرد.

خانواده وایت

در ۲۴ آگوست ۲۰۱۵ استرومن توسط بری وایت به عنوان عضو جدید گروه وایت فمیلی معرفی شد و در همان بدو ورود به دین امبروز و رومن رینز حمله کرد،در ۳۱ آگوست اولین مسابقه تک به تک خورد را با امبروز داشت و با رد صلاحیت یا همان disqualification پیروز شد.در شب قهرمانان ۲۰۱۵ مسابقه ای ۳به۳ بین وایت فمیلی و دین امبروز و کریس جریکو و رینز برگزار شد،در حین مسابقه هنگامی که رینز میخواست اسپیر بزند تگ کرد و همین علت باخت آن‌ها به وایت فمیلی شد.همچنین در تی ال سی ۲۰۱۵ با وایت فمیلی موفق به شکست The ECW Originals شدند.

در رویال رامبل ۲۰۱۶ استرومن ۵ نفر حذف کرد و خودش هم توسط لزنر حذف شد،و بعد از آن به کمک بقیه اعضای وایت فمیلی لزنر را حذف کرد.استرومن و بقیه اعضا حملاتی به رایبک و بیگ شو کین داشتند و همین باعث مسابقه ای در فستلین ۲۰۱۶ شد که این مسابقه را شکست خوردند و اما در شب بعدی راو جبران کردند.و همچنین استرومن در بتلگرند ۲۰۱۵ مسابقه ای تگ تیمی علیه نیودی داشت.همچنین استرومن و دیگر اعضای وایت فمیلی سعی بر حمله به راک و جان سینا در رسلمانیا ۳۲ داشتند.

هیولایی میان انسان ها(۲۰۱۷-۲۰۱۶)

در سال ۲۰۱۶ روئن و وایت به اسمکدون منتقل شدند و استرومن هم به راو منتقل شد،در شب بعد راو استرومن جیمز الورث را شکست داد و کریر سینگل خود را آغاز کرد.در ۵ سپتامبر سین کارا به استرومن بی‌احترامی‌کرده و او را چلنج کرد و در دو مسابقه یکی به صورت countout و دیگری با پین فال(سین کارا) شکست خورد. در ۱۷ اکتبر استرومن با سمی زین رو به رو شد و به راحتی پیروز گشت،در هفته بعد این دو دوباره با هم مسابقه دادند اما قبل از اینکه مسابقه شروع شود به یکدیگر حمله کرده و نتیجه مسابقه معلوم نشد،در ۳۱ اکتبر استرومن با حذف سمی زین در مسابقه بتل رویال به یکی از اعضای مسابقه ۵ به ۵ تگ تیمی حذفی در فست لین ۲۰۱۶ تبدیل شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آندرتیکر
===

استرومن دین امبروز را در فست لین ۲۰۱۶ حذف کرد و وقتی که میخواست به داخل رینگ برود جیمز الورث پای او را از زیر رینگ گرفت و استرومن حذف شد.استرومن پس از حذف شدن جیمز الورث بر روی میزی پرت کرد.در ۱۳ دسامبر میک فولی مسابقه ای بین زین و استرومن در رد بلاک ۲۰۱۶ ترتیب داد،مسابقه ای ده دیقه ای که اگر سمی زین پین نمیشد برند بود و همین اتفاق هم افتاد و پیروز شد.

===

درگیری این دو در لست من استدینگ به تاریخ ۲ ژانویه ۲۰۱۷ که پیروز استرومن بود پایان یافت. در رویال رامبل ۲۰۱۷ استرومن در مسابقه کوین اونز و رومن رینز دخالت کرد و با حمله خود به رومن باعث پیروز اونز شد.در همان شب استرومن در رویال رامبل به عنوان نفر هفتم وارد شد و موجو رالی،بیگ کس،مارک هنری،کالیسترو،بیگ شو،جیمز الورث،تای دلینجر را حذف کرد و بعد هم دین امبروز و کوریبن و زین سه نفری به او حمله کرده و با همکاری هم او را حذف کردند.

درگیری با براک لزنر

همانطور که می‌دانیم براک لزنر در بین همهٔ کشتی گیرها یک سرو گردن از بقیه بالاتر است و تعداد مسابقه‌هایی که شکست خورده انگشت شمار است:(( علیه تریپل اچ در رسلمانیا ۲۹-علیه ادی گررو-جان سینا در اکستریم رولز ۲۰۱۲-بیگ شو-گلدبرگ.)) اما از آن طرف هم هیولایی دیگر مشغول به نابودی کشتیگیران کرده بود و آن کسی نبود به جز براون استرومن!

===

در هفته‌های بعد استرومن بازهم به دنبال لزنر بود و خواستار مسابقه ای دیگر و چند باری هم این صحبت‌ها تبدیل به درگیری شدید شد و همهٔ کشتیگیران آمدند تا این دورا جدا کنند،در یکی از شوها براون به لزنر حمله کرد و براک هم او را سوپلکس کرد و همهٔ ما منتظر بودیم که حداقل به مدت ۵ ثانیه استرومن روی زمین بخوابد اما درجا پس از سوپلکس شدن بلند شد به لزنر حمله کرد و گفت:((من از براک نمیترسم،براک از من می‌ترسد.))

سپس این درگیری این دو به نو مرسی ۲۰۱۷ رانده شد و دوباره پس از شروع شدن مسابقه استرومن حملاتی سهمگین به لزنر کرد و این بار بود که باز هم ما بر این باور بودیک که استرومن پیروز شود اما لزنر پس از دقایقی خودرا جمع و جور کرد و چند سوپلکس به براون زد و براون هم گیج شد و بعد هم با یک F5 لزنر پیروز شد.اما این پایان کار نبود.

افتخارات و عناوین جدید(اکنون-۲۰۱۸)

در ۱۲ مارچ بود که بتل رویال ترتیب داده شد تا تیم برنده به مصاف سزارو و شیمس برای کمبرندهای تگ تیم راو برود،که ناگهان صدای ورودی براون استرومن آمد و خواستار شرکت در مسابقه شد و داور:(( به او گفت که هم تیمیت کجاست؟)) و براون فریاد زد:((مسابقه را آغاز کن!)) براون استرومن پیروز مسابقه شد و همه را حذف کرد!سزارو و شیمس هم شگفت زده بر روی میزهای گزارشگرها ایستاده بودند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مهدی کیانی

در هفته‌های بعد شیمس و سزارو شروع به مسخره کردن استرومن کردند و گفتند:((تو نمیتوانی هر دوی مارا شکست دهی،اگر هم می‌توانستی بدون تگ تیم نمیتوانی وارد مسابقه شوی.))استرومن وارد رینگ شد و گفت:((من برادر خود را به عنوان تگ تیم آورده ام!))بعد هم خارج شد و این بار براون استرومن عینک زده و لباس سفیدی پوشیده بود و گفت:((من برادر استرومن هستم.))و هردوی آن هارا زد.

===

دست آخر هم سزارو و شیمس به رسلمانیای ۳۴ رفتند و مقابل براون استرومن قرار کرفتند و براون هم کودکی را از تماشاچی‌ها بیرون آورد و به عنوان یار خود معرفی کرد(نام آن کودک نیکولای بود.))نیکولای و استرومن قهرمان تگ تیم راو شدند. اما درهفته بعد استرومن و نیکولای آن هارا واگذار کرده و استرومن گفت:((وقتی که نیکولای بزرگ شد،دنبال این کمربندها خواهد آمد.

===

همچنین استرومن در گریتست رویال رامبل ۲۰۱۸ هم پیروز شد و رکورد ۱۲ حذف شده رومن را شکست.(۱۳ نفر را حذف کرد.)درگیری هم با سمی زین و کوین اونز داشت که در بکلش ۲۰۱۸ با تگ تیم خود یعنی بابی لشلی سمی و کوین را شکست دادند.در ۷ می استرومن کوین اونز را شکست داد و به مانی این د بنک ۲۰۱۸ راه یافت .

در مانی ای دبنک هم کیف را برد.در هفته‌های بعد کوین اونز پیشنهاد دوستی به استرومن داد و استرومن هم در هفته‌های پیاپی کوین اونز به شدت کتک زد و در آخرین بار هم او را در خانه ای چوبی که(کوین اونز پنهان بود.) در آن پنهان بود حبس کرد و پایین استیج ورودی راو انداخت و در پی آن در اکستریم رولز ۲۰۱۸ با پایین انداختن اونز از استیل کیج شکست خورد و اونز هم به شدت آسیب دید.اونز هم پس از به دست آورد سلامتیش استرومن را به مسابقه ای که اگر اونز به هر طریقی برد کیف مانی این د بنک مال اوست چلنج کرد و استرومن هم تأیید کرد.

===

همچنین استرومن بارها تاکیید کرده و گفته‌است در مسابقه رومن و لزنر سر کمبرند یونیورسال کیف خود را کش خواهد کرد و قهرمان خواهد شد…..اما در ان بازی نتوانست کش این کند و رومن رینز با پیروزی بر لزنر قهرمان شد. شب بعد براون تلاش دوباره مرد که قبل از کش کردن گروه شیلد متحد شده و براون را روی میز کوبیدند. درگیری رومن و استرومن به هل این سل رسید. در هل این سل براون بایستی مش این کرده و رینز باید از عنوان قهرمانی اش دفاع کند. اما بخاطر دخالت براک لزنر این بازی مساوی شد. در سوپر شو داون براون استرومن به همراه درو مک اینتایر و دولف زیگلر شکستی به گروه شیلد خردند. ولی در راو همان هفته برنده شدند. در ۲نوامبر براون استرومن و براک لزنر و رومن رینز بر سر قهرمانی یونیورسال به مصاف هم خواهند رفت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی حجت‌الله خطیب
===

اما رومن رینز به دلیل درگیری با سرطان خون وادار به ترک دبلیو دبلیو ای شد و بازی قهرمانی بین براک و براون برگزار شد. اما قبل از شروع شدن بازی بارون کربین که با بران استرومن اختلافاتی داشت به او حمله کرد و این امر باعث شد تا براک لزنر باری دیگر قهرمان شود.

===

استرومن در شو راو بعد از کرون جول بارون کوربین حضور وی را در تیم راو برای بازی در سوروایور سریز قطعی کرد. همان موقع او حمله کرد.

کوربین گریخت و هر کشتی‌گیری که برای حفظ جان کربین آمد توسط استرومن کتک خرد.

در سوروایور سریز استرومن به تنهایی ۴ تن از اعضای تیم اسمکداون را حذف کرد. سرانجام بازی وی با کوربین در تی ال سی قطعی شد. به شرطی که اگر او برنده شود می‌تواند بر سرقهرمانی یونیورسال با لزنر بجنگد. او بازی را برد و کوربین از مقامش در برند راو خلع شد. ولی کوربین در سال جدید استرومن را خشمگین کرد و این مسئله باعث شد براون حمله کند و به وی و مابقی آسیب رساند. سرانجام وینس مکمن از او جریمه گرفت و او را از بازی در برابر لزنر محروم کرد. این موضوع او را عصبی کرد و ماشین مکمن را چپ کرد

افتخارات در دبلیو دبلیو ای

برنده مانی این د بنک ۲۰۱۸

برنده گریتست رویال رامبل ۲۰۱۸

قهرمانی تگ تیم راو به همراه نیکولاس

برنده بتل رویال رسلمنیا ۳۵ و تگ تیم راو.

و واگزار کرد چن یکی از ترفدار هاش کمکش کرد.

او سال ۲۰۱۷ از تا الان از وایت فمیلی رفت چن یک بازی فقت یک بازی به براون دادن.

او ماسکش رو پاره کرد و کامل کرکترش را تعقیر داد .

قهرمانی کمربند راو به همراه ست رالیز

===

نام اصلی آدام شِر

نام(های) رینگی برُون اِسترُومَن
برُون اِسترُومَن
قد ثبت‌شده ۶ فوت ۸ اینچ (۲٫۰۳ متر)
وزن ثبت‌شده ۳۸۵ پوند (۱۷۵ کیلوگرم)
متولد ۶ سپتامبر ۱۹۸۳ ‏(۳۵ سال)
شریلز فورد، کارولینای شمالی، ایالات متحده
آموزش‌داده شده توسط مرکز آموزشی دبلیودبلیوئی
اولین مسابقه ۱۹ دسامبر ۲۰۱۴، راو ۲۴ اوت ۲۰۱۵ در بخش اصلی

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی براون استرومن
3.8/5 - (20 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه