بیوگرافی گلن توماس جیکوبز

5 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی گلن توماس جیکوبز به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

گلن توماس جیکوبز (به انگلیسی: Glen Thomas Jacobs) معروف به کین (به انگلیسی: KANE) یکی از کشتی گیران کمپانی WWE است.

زندگینامه گلن توماس جیکوبز 

بیوگرافی گلن توماس جیکوبز

فعالیت ورزشی

وی متولد سال ۱۹۶۷ میلادی است. اوهم اکنون مثل همه سوپراستارها مسابقه می‌دهد و او در روز درفت به عنوان سوپراستار راو انتخاب شد. ورود او به این کمپانی در سال ۱۹۹۷ در پی پر ویو بد بلاد در حین اولین مسابقه جهنم درون یک قفس (هل این ا سل) بین آندرتیکر (برادر بزرگ ترش) و شان مایکلز بوده‌است. قد کین برابر ۲ متر و ۱۳ سانتی‌متر و وزن او حدود ۱۴۸ کیلوگرم می‌باشد. معروف‌ترین لقب او، هیولای بزرگ قرمز است. نام فن معروف کین Chokeslam می‌باشد. کین برنده اولین مسابقه آمبولانس است و مسابقه رینگ آتش، مسابقه مخصوص اوست و او در همه آن‌ها حضور داشته‌است.

از سال ۲۰۱۱ تا به امروز

کین در اواخر سال ۲۰۱۱ در یکی از شوهای WWE RAW از مصدومیت بازگشت و در حین مسابقه جان سینا و مارک هنری وارد رینگ شد و حرکت Chokeslam را روی جان سینا انجام داد و با این کار این دو با هم درگیر شدند. در رویال رامبل یک مسابقه بین این دو برگزار شد که مساوی تمام شد اما این پایان این درگیری نبود. در پی پر ویو اتاق حذف این دو یک مسابقه آمبولانس دادند که سینا با پیروزی در آن این درگیری را به نفع خودش تمام کرد.

آندرتیکر و کین در قسمت ۱۰۰۰ شوی WWE RAW

مدتی بعد کین با رندی اورتون درگیری پیدا کرد و اورتون را در رسلمانیا ۲۸ شکست داد اما در پی پر ویو اکستریم رولز رندی اورتون تلافی کرد و کین را در یک مسابقه Falls Count Anywhere شکست داد و این درگیری را به نفع خودش به پایان رساند. در قسمت هزارم شوی WWE RAW آندرتیکر و کین (تیم برادران ویرانی) دوباره و برای یک شب با هم متحد شدند و در درگیری با ۶ کشتی‌گیر که به کین حمله کرده بودند پیروز شدند.

===

مدتی بعد کین با دنیل برایان درگیر شد و آن‌ها در سامراسلم با هم مبارزه کردند که کین با یک غفلت کوچک شکست خورد. مدتی بعد مدیر برنامه‌ریزی WWE RAW اعلام کرد که کین و برایان به جای این که با هم مبارزه کنند باید به صورت یک تیم در پی پر ویو شب قهرمانان سر کمربندهای تگ تیم مسابقه بدهندو در شب قهرمانان کین و برایان با شکست دادن کوفی کینگستون و آر-تروث توانستند صاحب کمربندهای تگ تیم بشوند. آن‌ها از سوایور سریس به بعد با گروه شیلد درگیر شدند و در پی پر ویو میزها، نردبان‌ها و صندلی‌ها با رایبک هم تیمی شدند و با شیلد یک مسابقهٔ میزها، نردبان‌ها و صندلی‌ها دادند که در آن مسابقه شیلد پیروز شد. در رویال رامبل ۲۰۱۳، آن‌ها از عناوین خود مقابل دمین سانداو و کودی رودز و در رسلمانیا ۲۹ در مقابل دولف زیگلر و بیگ ای لنگستون دفاع کردند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آندری شوچنکو

در شوی WWE RAW یک شب بعد از رسلمانیا ۲۹، جایی که گروه شیلد قصد حمله به آندرتیکر (برادر کین) را داشتند، کین و دنیل برایان (تیم هل نو) وارد رینگ شدند و اجازه حمله را به شیلد ندادند. مدتی بعد در یکی از شوهای WWE RAW آندرتیکر و کین (تیم برادران ویرانی) و برایان در مقابل گروه شیلد مسابقه دادند اما شکست خوردند. در شوی WWE SMACKDOWN همان هفته، آندرتیکر در مقابل دین امبروز (یک عضو گروه شیلد) مسابقه داد و پیروز شد اما کمی پس از اتمام مسابقه کل گروه شیلد به آندرتیکر حمله کردند و با حرکت بمب قدرت سه‌گانه او را به میز گزارش‌گران کوبیدند.

===

از آن پس آندرتیکر دیگر در WWE حضور نیافت اما تیم هل نو این درگیری را ادامه دادند. آن‌ها در پی پر ویو اکستریم رولز مقابل ست رالنز و رومن رینز (دو عضو دیگر گروه شیلد) مبارزه کردند اما شکست خوردند و کمربندهای تگ تیم خود را به آن‌ها باختند. پس از آن دنیل برایان و کین دیگر به صورت تیمی فعالیت نکردند. کین در پی پر ویو پی بک و شوی WWE RAW مقابل دین امبروز (قهرمان کمربند US) مبارزه کرد اما در پی بک شکست خورد و در WWE RAW با قانون رد صلاحیت پیروز شد در نتیجه کمربند در دست امبروز باقی ماند.

مدتی بعد قرار شد در پی پر ویو مانی این د بنک کین هم در مسابقه نردبانی سر چمدان مانی این د بنک مربوط به کمربند WWE حضور داشته باشد اما در یکی از شوهای WWE RAW قبل از پی پر ویو، کین با حمله تیم خانواده وایت (بری وایت، لوک هارپر و اریک رووان) مواجه شد و برای مدتی مصدوم شد تا این که مدتی بعد به مسابقات برگشت و بری وایت را به یک مسابقه رینگ آتش در سامراسلم طلبید.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جواد نکونام

در آن مسابقه علی‌رغم برتری کامل کین به علت دخلت‌های بقیهٔ تیم خانواده وایت، بری وایت پیروز شد و پس از مسابقه آن‌ها دوباره کین را مصدوم کردند. کین مدتی غایب بود تا پی پر ویو هل این ا سل که در آن جا هنگامی که هارپر و رووان به د میز حمله کرده بودند، بازگشت و آن‌ها را از رینگ بیرون انداخت و به د میز هم حرکت Chokeslam را زد.

===

در شوی WWE RAW یک شب بعد از آن د میز را شکست داد و پس از مسابقه ماسک خود را برداشت و از آن به‌بعد مدیر اجرایی WWE نام گرفت و مسابقه‌ای نداد بلکه دیگر کت و شلوار می‌پوشید و برنامه‌ریزی برخی مسابقات را بر عهده داشت. پس از آن درگیری‌هایی با سث رولینز داشت که قرار شد که در هل این سل ۲۰۱۵ مسابقه‌ای بر سر کمربند قهرمانی سنگین وزن جهان برگزار شود که در صورت باخت کین او دیگر مدیر اجرایی نبود که در این مسابقه باخت.

بعد از مسابقه تیکر و لزنر در هل این ا سل، بعد از خروج لزنر از سالن، گروه وایت فامیلی به رینگ آمدن و تیکر را زدند و تیکر رو با خودشان بردن. در راو بعد از هل این ا سل وقتی بری وایت {رهبر گروه وایت فامیلی}در حال رجز خوانی برای تیکر بود برادر آندرتیکر یعنی کین به رینگ آمد تا از برادرش دفاع کند ولی وایت فامیلی کین را هم زدند و با خودشان بردند. در راو بعدی هم بری وایت آمد و برای کین و آندرتیکر رجزخوانی کرد و در راو بعدی وسط صحبت‌های بری وایت تم آندرتیکر به صدا درآمد و آندرتیکر و کین تحت عنوان برادران ویرانی{brothers of distraction}وارد شدند و کل وایت فامیلی را زدند.

برادرز آف دیستراکشن در سوروایور سریز که بیست و پنجمین سالگرد حضور آندرتیکر در دبلیو دبلیو ای بود به مصاف وایت فامیلی رفتند و پیروز شدند. پس از آن کین دیگر در هیچ شو ای تا رویال رامبل ۲۰۱۶ حضور نداشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ساری فان فینندال
زندگی شخصی

جیکوبز از ۲۳ اوت ۱۹۹۵ با کریستال ماوریسا گوینز ازدواج کرد.

آن‌ها دو بچه دارند. او در صحنه سیاسی لیبرترین شرکت دارد و نظراتش را از راه بلاگش منتشر می‌کند. او در سال ۲۰۰۸ «ران پال» را برای ریاست جمهوری حمایت می‌کرد. او عضوی از پروژه ایالت آزاد است.

در مصاحبه‌ای با برنامه تام وودز، جیکوبز از وودز، هری براون، ران پاول، جان استاسل، پیتر اسشیف و ماوری راثبارد به عنوان اسطوره‌های سیاسیش نام برد. او بیان کرد اعتقاد ندارد که جامعه بی دولت به موفقیت می‌رسد.

افتخارات

انجام حرکت Chokeslam روی سی ام پانک
قهرمانی کمربند WWE در سال ۱۹۹۸ برای ۱ روز
قهرمانی کمربند سنگین وزن در سال ۲۰۱۰ برای ۱۵۴ روز
قهرمانی کمربند (ECW) در سال ۲۰۰۸
قهرمانی کمربند هاردکُر در سال ۲۰۰۱
قهرمانی کمربند بین قاره‌ای برای ۲ بار (یک بار در ۲۰۰۱ و ۲۰۰۲)
قهرمانی تگ تیم جهان برای ۹ بار (همراه با منکایند (۲ بار)، با ایکس پک (۲ بار)، با آندرتیکر (۲ بار)، با بیگ شو و هوری کین و راب ون دام (با هرکدام ۱ بار)
قهرمانی تگ تیم WWE برای ۲ بار: ۱ بار با بیگ شو در ۲۰۱۱ و ۱ بار با دنیل برایان در ۲۰۱۲)
قهرمانی کمربند تگ تیم WCW همراه با آندرتیکر در ۲۰۰۱
حرکت پایانی
حرکت Tombstone Piledriver (این حرکت را از آندرتیکر آموخته)
حرکت Chokeslam (حرکت پایانی اصلی) (این حرکت را از آندرتیکر آموخته)
مربی‌ها و افراد همراه

پول بیرر بیوگرافی گلن توماس جیکوبز

آندرتیکر (طی زمان‌هایی که این دو به صورت تگ تیم کار می‌کردند)

القاب بیوگرافی گلن توماس جیکوبز
The Big Red Monster
The Big Red Machine

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی گلن توماس جیکوبز
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه