بیوگرافی کرت انگل

5 سال پیش
بیوگرافی کرت انگل
4.7/5 - (50 امتیاز)

بیوگرافی کرت انگل به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

کرت استیون انگل (به انگلیسی: Kurt Steven Angle) کشتی‌گیر حرفه‌ای، بازیگر و قهرمان المپیک ۱۹۹۶ آتلانتا اهل آمریکا است.

زندگینامه کرت انگل

بیوگرافی کرت انگل

فعالیت ورزشی

وی از سال ۲۰۰۶ تا سال ۲۰۱۸ در شرکت کشتی‌گیر حرفه‌ای تی ان ای فعالیت می‌کرد.[نیازمند منبع]او در سال ۲۰۱۷ به تالارمشاهیر wwe اضافه شد و پس از مدتی جنرال منیجر راو شد.

وی همچنین در فیلم دیلن داگ : مرگ شب نقش ولفگانگ را ایفا کرده‌است، او در فیلم رنج و گنج و فیلم مبارز بازی کرده‌است.

دوران کشتی ازاد

انگل کشتی را از شش سالگی و در مدرسه Mt. Lebanon High School تعلیم دید و پس از مدتی به تیم مدرسه دعوت شد و در مسابقات کشتی در پنسیلوانیا مقام سوم را بدست آورد.اولین مقام رسمی او در سری مسابقات جام جهانی سال ۱۹۹۲ در مسکو بود که انگل در وزن ۱۰۰ کیلوگرم مدال برنز را بدست آورد.سه سال بعد در جام جهانی ۱۹۹۵ در کشور خودش یعنی آمریکا مدال نقره را در وزن ۱۰۰ کیلوگرم بدست آورد.سال بعد در مسابقات المپیک ۱۹۹۶ آتلانتا شرکت کرد و با بازی‌های زیبایش به مسابقه پایانی رسید تا اینکه در بازی نهایی حریف عباس جدیدی کشتی گیر ایرانی شد که در یک بازی نفس گیر و عالی به مدال طلای المپیک رسید و به عنوان قهرمان المپیک معرفی شد.

چیزی پس از این قهرمانی نگذشت که انگل کشتی ازاد را کنار گذاشت و وارد دنیای کشتی کج و دابلیو دابلیو اف شد.

دوران کشتی کج

انگل در حضورش در شرکت دابلیو دابلیو اف موفق شد ۶ بار قهرمان جهان شود. قهرمانی‌هایی نظیر:یک بار قهرمانی کمربند سنگین وزن، یک بار قهرمانی کمربند دبلیو سی دبلیو، چهار بار قهرمانی کمربند دابلیو دابلیو ای و پادشاه رینگ ۲۰۰۰ شد.از دیگر افتخارات انگل می‌توان به انتخابش به عنوان بهترین کشتی گیر سال در ۲۰۰۲ و انجام زیباترین مسابقه در نومرسی ۲۰۰۲ در یک بازی تیمی به همراه کریس بنوا در برابر اج و ری میستریو نام برد.در سال ۲۰۰۶ انگل به شرکت تی ان ای پیوست و در مدت حضورش در این شرکت شش بار قهرمانی سنگین وزن، یک بار قهرمانی تگ تیم به همراه استینگ و یک بار قهرمانی ایکس دیویژن را بدست آورد.او در مجموع ۱۲ بار در کشتی حرفه‌ای قهرمان جهان شده‌است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی بهروز عطایی

انگل در سال ۲۰۱۷ به عنوان جنرال منیجر راو بازگشت ولی بعد از تقریباً یک سال با بارون کوربین وارد فیودی شد که در نهایت به برکناری انگل انجامید. انگل مدتی فول تایم در میادین حاضر بود و در این مدت توانست،ساموآجو،چدگیبل،جیندرماهال،بابی لشلی و … را شکست دهد. انگل در یکی از شوهای راو اعلام کرد که آخرین مسابقه اش را در رسلمنیا۳۵ مقابل کوربین انجام میدهد و دیگر از صنعت رستلینگ خداحافظی خواهد کرد.

زادروز ۹ دسامبر ۱۹۶۸ ‏(۵۰ سال)
پنسیلوانیا، آمریکا
پیشه کشتی گیر
قد ۱٫۸۳ متر
وزن ۱۱۰ کیلوگرم

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کرت انگل
4.7/5 - (50 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه