بیوگرافی آلبرتو دل ریو

5 سال پیش
2/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی آلبرتو دل ریو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

آلبرتو دلریو زندگی نامه آن چنان مفصلی ندارد، چون به تازگی به دنیای WWE پا گذاشته است.

زندگینامه آلبرتو دل ریو

بیوگرافی آلبرتو دل ریو

فعالیت ورزشی

البرتو رودریگز یك كشتی گیر حرفه ای مكزیكی است كه در كمپانی WWE در برند اسمك داون كار می كند. او هم چنین با نام دوس كاراس جونیور به عنوان یك لوچادور تكنیكی در ژاپن و مكزیك كشتی می گرفت. او فرزند دوس كاراس سینبور است. خانواده او یكی از مشهورترین و با نفوذ ترین خانواده های مكزیك است.

آلبرتو ۹ سال در لیگ های مختلفی در مكزیك و ژاپن كشتی میگرفت. او بیشتر اوقات با ماسكی وارد میشد كه روی آن لوگوی دو سر عقاب بود. در ۱۷ جون ۲۰۰۹ آلبرتو یك قرارداد ۳ ساله با كمپانی دابلیو دابلیو ای امضا كرد و این یعنی وی مجبور نبود به لیگ FCW برود و بعد به WWE بیاید. ولی او این كار را نكرد و چند مسابقه در اف سی دابلیو انجام داد و در تور های WWE به كشورهای مختلف هم با اسم های دوس كاراس و آلبرتو باندراس كشتی گرفت.

ورود بیوگرافی آلبرتو دل ریو به برند اسمك داون و دشمنی با ری میستریو

در ۲۵ جون ۲۰۱۰ ، پرومویی از آلبرتو دلریو پخش میشد كه نشان میداد كه او یك مكزیكی پولدار است و به زودی در اسمك داون حضور پیدا می كند. این ویدئو ها تا ۲ ماه هر هفته در شوء اسمك داون پخش می شدند. دلریو در ۲۰ آگوست به صورت رسمی در اسمك داون حضور پیدا كرد و در همان ابتدا شروع به تمسخر ری میستریو كرد. در همان شب و در مین اونت آلبرتو دلریو خودش را به دنیای رستلینگ نشان داد و ری میستریو را با فینیشر خود یعنی رولینگ كراس آرمیار مجبور به تسلیم شدن كرد. دلریو استوری لاین خودش را با میستریو ادامه داد و در هفته بعد، بعد از مسابقه ری میستریو با كین با صندلی به دست میستریو حمله كرد و آرمبارش را روی او اجرا كرد كه همین اتفاق باعث مصدومیت ری میستریو و دوری چند هفته ای او از مسابقات شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی یرزی کوکوچکا

دو هفته بعد در اسمك داون ، دلریو با فینیشرش مت هاردی را تسلیم كرد و او را نیز همانند میستریو مصدوم كرد كه این آخرین حضور مت هاردی در كمپانی بود و پس از آن هاردی به دلایلی از كمپانی اخراج شد. كریسچین كه از دوستان مت هاردی بود با آلبرتو دلریو استوری لاینی را شروع كرد و دلریو را به یك مسابقه در Nigh Of Champions دعوت كرد اما آلبرتو دلریو به كریسچین حمله كرد و چلنچ او را نپذیرفت. دلریو با فینیشر خود كریسچین را هم مصدوم كرد و این سومین سوپراستاری بود كه توسط دلریو مصدوم شده بود.

===

هفته بعد در اسمك داون مسابقه ای بین ادج، دلریو و ری میستریو برگزار شد كه برنده آن در مقابل قهرمان سنگین وزن جهان یعنی كین در Survior Series قرار می گرفت كه برنده این مسابقه ادج شد. در پی پی وی سروایور سریز دلریو كاپیتان تیمی متشكل از خودش، درو مك اینتایر، دشینگ كودی رودز، جك سواگر و تایلر ركس بود در مقابل تیم ری میستریو كه متشكل از خود ری، بیگشو، كریس مسترز، كوفی كینگستون و ام وی پی بود قرار گرفت كه در این مسابقه تیم دلریو مغلوب تیم میستریو شد.

در ۲۶ نوامبر ۲۰۱۰ ، دلریو با كانت اوت بیگشو را شكست داد و توانست به مسابقات كینگ آف د رینگ ۲۰۱۰ راه پیدا كند. در راند اول این تورنمنت ، آلبرتو دلریو با آرمبار خودش موفق به شكست دنیل برایان شد و به راند بعدی راه پیدا كرد. در راند دوم او با دخالت ری میستریو مواجه شد و بازی را به جان موریسون باخت و از این تورنمنت حذف شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی علی کفاشیان

در پی پی وی تی ال سی آلبرتو دلریو و ری میستریو به همراه ادج و كین در یك بازی TLC بر سر كمربند سنگین وزن جهان كین به مصاف هم رفتند كه دلریو در این بازی هم توفیقی نداشت و نتوانست برنده شود. پس از آن دلریو به عنوان یكی از پرومو های فصل چهارم NXT انتخاب شد و هم اكنون مربی كانر اوبرایان در این مسابقات است.

===

دلریو یك آنوسر شخصی هم با خود به اسمك داون آورد كه نام او ریكاردو رودریگز است. رودریگز هم زمانی با ماسك در لیگ مكزیك كشتی می گرفت. به هر حال هم چنان دشمنی دلریو با هم وطن خود یعنی ری میستریو ادامه دارد و حضور و جنگ آن ها در رویال رامبل ۲۰۱۱ نیز می تواند جذاب و جالب باشد.

نام اصلی: آلبرتو رودریگز Alberto Rodriquez

قد: ۱۹۶ سانتی متر

وزن: ۱۱۹ كیلوگرم

تاریخ تولد: ۲۵ می ۱۹۷۷

محل تولد: سن لوییز بانوسی در مكزیك

اولین حضور در رستلینگ: ۱۶ سپتامبر ۲۰۰۰

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی آلبرتو دل ریو
2/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه