بیوگرافی گریت کالی

5 سال پیش
بیوگرافی گریت کالی
4.5/5 - (21 امتیاز)

بیوگرافی گریت کالی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

گریت کالی یک بدنساز و کشتی کج کار حرفه ای است که در حال حاضر برای کمپانی دبلیو دبلیو ای در آمریکا کار می کند. او با قد ۲۲۲ سانتی متر بلند ترین سوپراستار در فهرست اسامی دبلیو دبلیو ای است.

زندگینامه گریت کالی

بیوگرافی گریت کالی

فعالیت ورزشی

قبل از آغاز حرفه ای کشتی کج یک افسر پلیس در هندوستان و قهرمان بدنسازی و پهلوان ورزش Pehlwan در هندوستان بود که یک نوع کشتی سنتی در کشور هندوستان است.

نام حقیقی: دالیپ سینگ رانا

لقب ها و نامهای داخل رینگ : Giant Singh ، The Great Khali

قد : ۲ متر و ۲۲ سانتی متر – وزن : ۱۹۲ كیلوگرم (۴۲۰ پوند)

تاریخ ورود به کشتی کج: ۷ اکتبر ۲۰۰۰

محل اقامت فعلی: شهر جالندهار در استان پنجاب در كشور هندوستان

مربیان كشتی كج او : اردوی آموزشی حرفه ای كشتی در موسسه All Pro Wrestling

بهترین دوستانش در کشتی کج: بیگ شو، خسرو دایواری ، مک ماهان

زندگی نامه گریت کالی:

دالیپ سینگ رانا ملقب به گریت کالی در بیست و هفتم آگوست سال ۱۹۷۲ در روستای دایرانا در استان هیماچال پرادش در کشور هندوستان بدنیا آمد. گریت کالی سومین فرزند از هشت فرزند خانواده بود. در دوره جوانی ، به عنوان كارگر در كنار جاده ، سنگ می شكست و پول مختصری دریافت می كرد تا كمك حال خانواده باشد.

به گفته خود او تمام اعضای خانواده شامل پدر و مادر و فرزندان دیگر ، قد نرمال و طبیعی دارند و فقط پدر بزرگش خیلی بلند قد بوده است. در سال ۱۹۹۳ میلادی ، هنگامی كه او به عنوان كارگر در تپه های هیمالیا مشغول به كار بود ، وضعیت زندگی او شروع به تغییر كرد. تا آن زمان او در چندین رشته ورزشی سعی خود را كرده بود و در همه آنها بسیار موفق هم بود. اما استعداد خارق العاده ای از خود در بدنسازی نشان داد. رییس كل اداره پلیس استان پنجاب توجهش به گریت کالی جلب شد و به او كمك كرد تا به نیروی پلیس ملحق شود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی حسین نوری

این تغییر در شغل به گریت کالی اجازه داد كه بیشتر به تمرینات بدنسازی خود بپردازد و بالاخره عنوان آقای هند را در سال ۱۹۹۷ – ۱۹۹۸ بدست آورد. موفقیت و تلاش و كار سخت او ، به او اجازه داد تا در سال ۱۹۹۹ در ژاپن به عنوان كشتی گیر ، دوره ببیند ، جایی كه او مهارتهای خود را برای حضور در مسابقات رسمی و بزرگ ، توسعه داد و باعث شد چندین عنوان قهرمانی را در ژاپن كسب كند و هنوز هم در آنجا یك چهره بسیار محبوب است. برنامه زمانبندی آموزش گریت کالی ، روزانه ، دو ساعت آموزش سنگین در صبح و دو ساعت در بعد از ظهر بود.

===

برای نگهداری از هیكل و سایز خود ، نیاز به یك رژیم غذایی دقیق و كامل و بسیار وحشتناك داشت. گریت کالی روزانه ، ۵ گالن شیر (۱۹ لیتر) ، ۵ عدد جوجه و دوازده تخم مرغ و مقادیر زیادی نان هندی (chapati) ، آب میوه و انواع میوه ها را می خورد. هدف گریت کالی در زندگی ، حمایت از خانواده اش و كمك به تمام افراد محل زندگی اش است. او یك اسطوره و مربی فعال ، برای جوانان استان پنجاب است و آنها را تشویق می كند كه از مواد مخدر دور باشند و به شدت به آنها تاكید می كند كه با ورزش كردن به انضباط ، خودداری ، موفقیت و سلامتی ، برسند. او در روز چهارشنبه ، هشتم اسفند سال ۱۳۸۰ شمسی (۲۷ February 2002) با Harpinder Kaur ازدواج كرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ایوان راکیتیچ

در ماه می سال ۲۰۰۱ در تمرینات كشتی گیری كه آموزشهای مخصوصی در APW دیده بود ، داوطلب شد تا گریت کالی روی او فن flapjack را اجرا كند. (فنی كه كشتی گیر توسط حریف بلند شده و با صورت به زمین برخورد می كند). در اثر یك حركت اشتباه در هنگام بازی حریف گریت کالی به زمین خورد و به شدت مجروح شد. او قبلا هم یكبار ضربه مغزی شده بود و بار دوم باعث شد كه او در یك وضعیت بسیار خطرناك قرار بگیرد. این مسئله باعث شد كه گریت کالی به طور غیر عمدی باعث مرگ حریف خود بشود.

===

گریت کالی در ژانویه سال ۲۰۰۶ با کمپانی دبلیو دبلیو ای قرارداد امضا کرد و بعد به Deep South Wrestling رفت تا در آنجا پیش از حضور رسمی در دبلیو دبلیو ای ، آموزش ببیند. گریت کالی اولین بار در اسمکدان و در تاریخ بیست و یکم آپریل ۲۰۰۶ در رینگ در مقابل Funaki ظاهر شد و بازی را برد. او توانست با قدرت حریفان خود را شکست دهد و خیلی زود کمربند قهرمانی سنگین وزن جهان را بدست آورد.

( گریت به معنی بزرگ و Khali همان Khalif است که انگلیسی

ها Caliph می گویند یعنی همان خلیفه یا پادشاه ، منظور از

Great Khali این است که او سلطان و پادشاه رینگ است و

از حریفش برتر است.)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی گریت کالی
4.5/5 - (21 امتیاز)
1
برچسب ها :

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • محمدرضا
    2 سال پیش

    ممنونم از مقاله ی کاملتون