بیوگرافی کارولینا موراچه

5 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی کارولینا موراچه به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

کارولینا موراچه (به ایتالیایی: Carolina Morace) (زادهٔ ۵ فوریهٔ ۱۹۶۴) بازیکن پیشین فوتبال زنان اهل کشور ایتالیا است.

زندگینامه کارولینا موراچه

بیوگرافی کارولینا موراچه

فعالیت ورزشی

وی در پست مهاجم بازی می‌کرد. موراچه همیچین در تیم ملی فوتبال زنان ایتالیا و چندین باشگاه لیگ سری آ ایتالیا نیز بازی می‌کرد؛ و در فصل ۸۵–۱۹۸۴ این لیگ عنوان مهاجم برتر را بدست آورد. وی همچنین این عنوان را از فصل ۸۸–۱۹۸۷ تا ۹۸–۱۹۹۷ را برای ۱۱ فصل متوالی در اختیار خود داشت. پس از بازنشستگی از دوران بازیگری وی به عنوان مربی کار خود را با تیم زنان لاتزیو آغاز کرد. او همچنین سرمربیگری تیم ملی فوتبال زنان ایتالیا را از سال ۲۰۰ تا ۲۰۰۵ در دست داشت. پس از آن موراچه سرمربیگری تیم ملی فوتبال زنان کانادا را از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱ بر عهده گرفت. در سال ۲۰۱۴ او به عنوان اولین زن ایتالیایی نام خود را در تالار مشاهیر فوتبال ایتالیا به ثبت رساند.

او در حال حاضر سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ترینیداد و توباگو است.

زندگی شخصی

موراچه مدرک حقوق خود را در سال ۱۹۹۶ و در شهر لیگال استودیوی رم دریافت کرده‌است. پس از ۱۳ سال کار در تلویزیون ایتالیا او به چهره مشهور ایتالیا تبدیل شد و به عنوان مفسر و به گزارشگری فوتبال مردان در سری آ برای شبکه‌هایی مانند La7، تلمونتکارلو ،Rai 1، رای ایتالیا و نوشتن مقالات هفتگی روزنامهٔ لاگاتزتا دلو اسپورت روی آورد.

وی در مورد مربیگری در فوتبال بانوان می گوید: خوشحال می شوم اگر افرادی چون مورینیو، کونته با گتوزو هدایت تیم بانوان را بر عهده گیرند. مربیگری بانوان کار آسانی نیست و اگر شما موفق نباشید خانم ها شما را خواهند کشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی استفان آنتیگا
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کارولینا موراچه
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه