بیوگرافی مگان رپینو

5 سال پیش
بیوگرافی مگان رپینو
Rate this post

بیوگرافی مگان رپینو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

مگان اَنا رپینو زادهٔ ۱۹۸۵ بازیکن تیم ملی فوتبال زنان ایالات متحده آمریکا است.

زندگینامه مگان رپینو

بیوگرافی مگان رپینو

فعالیت ورزشی

وی در فینال جام جهانی ۲۰۱۹ زننده اولین گل تیم ملی فوتبال زنان ایالات متحده آمریکا بود.

او در پست هافبک/بال برای تیم سیتل رین اف سی بازی می‌کند. وی در ژوئیه ۲۰۱۲ هم.جن.س‌گرایی خود را علنی کرد. شریک زندگی او بسکتبالیست آمریکایی سو برد است. وی قهرمان جام جهانی و خانم گل این مسابقات در سال ۲۰۱۹ شد.

مگان رپینو تنها با درخشش در جام جهانی ۲۰۱۹ فرانسه همه نگاه‌ها را به خود جلب نکرده است بلکه در جریان این مسابقات بارها به مشکلات مختلف ورزش زنان از جمله نابرابری در فوتبال زنان و آسیب‌هایش اشاره کرده است. کاپیتان تیم ملی فوتبال زنان آمریکا به خاطر مخالفتش با دولت دونالد ترامپ نیز در مرکز توجه قرار گرفت.

مشکل جدید از نگاه مهاجم تیم ملی آمریکا پنهان نمانده است. او از تصمیم فیفا برای برگزاری سه فینال در یک روز ناراضی است. قرار است فردا (یک‌شنبه) فینال‌های جام طلایی، کوپا آمه ریکا و جام جهانی فوتبال زنان برگزار شود.

رپینو در این رابطه اظهار کرد: اگر بخواهیم صادق باشیم این اتفاق مضحک و ناامید کننده است. این یک توهین جدید به فوتبال زنان است. نمی دانم چرا برای برگزار کردن یک مسابقه زنان تا این اندازه مقاومت می‌کنند.

کاپیتان تیم ملی آمریکا از اختلاف قابل توجه میان جام جهانی مردان و زنان صحبت کرد و گفت: کاملاً مشخص است از زنان در ورزش مانند مردان مراقبت نمی‌کنند و در بخش مالی شرایط خیلی فرق می‌کند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کریستین فورست
حاشیه ها

ورود به دنیای سیاست

کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان آمریکا نمی‌داند وارد سیاست شود یا نه.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، مگان رپینو پس از قهرمانی تیم ملی فوتبال بانوان آمریکا در جام جهانی ۲۰۱۹ فرانسه به عنوان کاپیتان اکنون دوباره به یک چهره سیاسی تبدیل شده است. او برای حق و حقوق قشر خاص جامعه تلاش می‌کند و همچنین مخالفت خود را با سیاست دولت دونالد ترامپ اعلام می‌کند.

پس از حضور مهاجم آمریکایی در تیم ملی، جی اینسلی نامزد ریاست دموکرات و رییس ایالت واشینگتون اعلام کرد اگر انتخاب شود دوست دارد رپینو به عنوان منشی‌اش با او همکاری کند. بازیکن ملی‌پوش در این رابطه گفت: نمی‌دانم وارد سیاست بشوم یا نه. ما خیلی پیشرفت کردیم. نمی‌دانم سیاست جایی است که دوست دارم باشم یا نه.

او افزود: همیشه با سیاست مرتبط بوده‌ام اما فکر می‌کنم برای حضور در این حوزه بیش از حد تندرو هستم.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مگان رپینو
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه