بیوگرافی نجمه آبتین

6 سال پیش
عکس اینستاگرم نجمه آبتین
5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی نجمه آبتين همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام

نجمه آبتين در روز بيست و يكم مردادماه سال ۱۳۶۱ در شهر شيراز چشم به جهان گشود. نجمه كه فرزند سوم يك خانواده شش نفرى است از همان بچگى به ورزش علاقه نشان داد. در ابتدا راهى سالن ژيمناستيك شد و توانست به پيشرفت خوبى هم دست يابد.

زندگینامه نجمه آبتین

بیوگرافی نجمه آبتین

زندگی شخصی

با رفتن به مدرسه و مشغول درس خواندن شدن او كم كم ژيمناستيك را كنار گذاشت و به خاطر وجود پدر و برادران رزمى كار در خانواده به رشته كاراته روى آورد و توانست به موفقيت هايى برسد اما از سال ۷۹ و همزمان با شروع به كار رشته تيرو كمان در ايران او جزو اولين نفراتى بود كه در اين رشته فعاليت كرد و كم كم به خاطر علاقه و استعدادى كه در اين رشته نشان داد كاراته را به دست فراموشى سپرد و به شكل حرفه اى در تيرو كمان كار كرد.

از جمله افتخارات نجمه آبتين مقام سوم مسابقات بين المللى مالزى در سال ،۲۰۰۵ مدال برنز تيمى ۲۰۰۵ مالزى، مقام سوم مسابقات كشورهاى اسلامى سال ،۸۴ مقام سوم مسابقات جايزه بزرگ آسيا در تايلند سال ۸۵ و در نهايت مدال نقره در مسابقات جام جهانى فرانسه و كسب سهميه در سال ۲۰۰۸ هستند.

او با وجود تمرينات مستمر و فشرده نتوانست تحصيلاتش را ادامه دهد و تا مقطع ديپلم جلو رفت اما قصد دارد با پايان مسابقات المپيك و سبك تر شدن تمريناتش به ادامه تحصيل فكر كند و به نظر مى رسد او عزم جدى در اين مورد دارد.
بعد از رقابت هاى المپيك ۲۰۰۸ پكن، گوانگ جو ميدانى است كه او براى كسب موفقيت در آن تلاش خواهد كرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی لینا پیترمان

زندگی ورزشی

نجمه آبتین در سال ۱۳۷۸ و در سن ۱۶ سالگی در کلاس‌های آموزش تیراندازی با کمان فدراسیون ثبت نام کرد. او در سال ۱۳۸۳ به عضویت تیم ملی ایران درآمد. آبتین در مصاحبه‌ای گفته بود که چشمان‌اش آستیگمات هستند. او نمره چشم راستش را ۰٫۵ و چشم چپش را ۰٫۷۵ اعلام کرده بود. با این وجود او در مسابقات تیراندازی از عینک و لنز استفاده نمی‌کند. او در رنکینگ فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان (فیتا) صد و دومین تیرانداز ریکرو دنیا به حساب می‌آید.

راهیابی به المپیک

آبتین در نخستین تلاش‌ها برای کسب سهمیه المپیک در مسابقه جهانی کرواسی و نیز در مسابقات جایزه بزرگ آسیا در تهران ناموفق بود.

جوایز ورزشی

سرانجام در مسابقات فرانسه با تصاحب مدال نقره، در رده دوازدهم جدول رده‌بندی فدراسیون جهانی قرار گرفت و موفق به کسب سهمیه المپیک پکن شد.

 

عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی نجمه آبتین
5/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه