بیوگرافی توبین هیت

5 سال پیش
بیوگرافی توبین هیت
Rate this post

بیوگرافی توبین هیت به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

شرحتوبین پوول هیت بازیکن فوتبال و عضو تیم ملی فوتبال زنان ایالات متحده آمریکا است.

زندگینامه توبین هیت

بیوگرافی توبین هیت

فعالیت ورزشی

او در پست هافبک برای باشگاه فوتبال پورتلند تورنز بازی می‌کند.

توبین هیت با ملیت کشور آمریکا، ۳۱ سال (۲۹ مه ۱۹۸۸) سن دارد، قد او ۱۶۸ سانتی‌متر می‌باشد. توبین هیت به عنوان هافبک برای تیم خود بازی می‌کند .

این بازیکن در حال حاضر با شماره ۱۷ برای تیم فوتبال Portland Thorns FC و همچنین تیم ملی کشور خود یعنی آمریکا بازی می‌کند.

آخرین بازی توبین هیت برای تیم فوتبال Portland Thorns FC مقابل تیم Chicago Red Stars می‌باشد. این بازی با نتیجه Portland Thorns FC (3 – 0) Chicago Red Stars به پایان رسید. توبین هیت در این مسابقه ۹۰ دقیقه بازی کرد، ۱ پاس گل داد و ۱ کارت زرد دریافت کرد.

سن: ۳۱ سال ، زنان ۳۱ ساله

متولد شده در: Basking Ridge ، شهر Bernards ، نیوجرسی

معروف به عنوان: فوتبالیست آمریکایی

قد: ۵’۶ “(۱۶۸ سانتی متر) ، ۵’۶” ماده

خانواده:

پدر: جف هیت

مادر: سیندی هیت

خواهران و برادران: جفری هیت ، کیتی هیت ، پری هیت

توبین هیت یک بازیکن فوتبال حرفه ای آمریکایی است. او کار حرفه ای خود را با “آتلانتا بیت” آغاز کرد و بعداً به “Sky Blue FC” انتقال داده شد. او یک قرارداد شش ماهه با “پاری سن ژرمن” (PSG) امضا کرد تا در لیگ فرانسه بازی کند. او پس از پایان کار خود با “PSG” به “Portland Thorns” پیوست. او در تیم های ملی جوانان “زیر ۱۶” ، “زیر ۱۷” و “زیر ۲۰” بازی کرده است. او همچنین عضوی از مسابقات قهرمانی جهانی زنان زیر ۲۰ سال فیفا بود. هیت در سال ۲۰۰۸ اولین بازی تیم ملی خود را به دست آورد و یک هافبک ذخیره برای تیم ملی آمریکا در “المپیک تابستانی” در پکن بود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی یورگن کلینزمن

او اولین بازی خود در “جام جهانی زنان فیفا” را در سال ۲۰۱۱ انجام داد و در طول این مسابقات چهار گل زد. هیت در بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن در ایالات متحده بازی کرد و سه پاس گل داد: برابر فرانسه ، کلمبیا و نیوزلند. او شروع کننده اولین گل تیم ملی زنان ایالات متحده در مسابقات جام جهانی زنان سال ۲۰۱۵ در کانادا بود و برای بازی در المپیک ۲۰۱۶ ریو برای کشورش بازی می کرد. “توبین هیت به” ورزشکار زن جوان سال فوتبال ایالات متحده سال “رای داده شد. ۲۰۰۹ و در “بازی های المپیک تابستانی ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲” بخشی از تیم های برنده طلا بود. او همچنین در مسابقات جام جهانی زنان ۲۰۱۵ فیفا عضو تیم برنده بود.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی توبین هیت
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه